Omituisimmat mielipiteet mitä tuttavillanne on
Kommentit (616)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isälläni on ollut vuosien varrella aika hienoja älynväläyksiä:
- Jos urheilee kuukauden ja sitten yhtenä päivänä mässäilee, se koko kuukauden treeni on mennyt hukkaan
- Yhdenkin viinerin/pullan syöminen on pahinta mitä ihminen voi itselleen tehdä (huom. itse on ylipainoinen mutta sitä ei tietenkään lasketa)
- Ihminen päättää itse onko psyykkisesti sairas (tai vaihtoehtoisesti psyykkisiä sairauksia ei ole olemassa koska "kaikkia masentaa joskus")
- Jopa syövästäkin paranemisessa asenne ratkaisee
- Kissan elämä on onnellisempi jos se kuolee auton alle tai joku ulkona tappaa sen, kuin että se julmasti vangitaan asuntoon sisälle
- Sukkahousujen materiaali on sellaista, että voit vaikka 20 asteen pakkasessa olla minihameessa ja sukkiksissa niin se lämmittää
Lisäksi hänestä minulla olisi pitänyt olla sellaiset kulmakarvat millaiset hän itse haluaa minulle, ja teini-iässä minun olisi pitänyt pukeutua värikkäämmin "koska linnutkin on värikkäitä ja se toimii niissä niiden parittelussa". Hänestä siis mm. harmaan miesten takin käyttäminen oli syy miksen ollut saanut itselleni seurustelukumppania.
Alkoi huimaamaan tämän lukeminen. Otan osaa. Voimia!
Täs on muutakin, väkivaltaa ollut ja henkilökohtaisempia asioita niin en oo nykyään äijän kanssa juuri tekemisissä xD
Ai niin unohdin tästä, että joskus hän sanoi ettei KENEKÄÄN tässä maailmassa pitäisi käyttää lääkkeitä, MIHINKÄÄN psyykkiseen tai fyysiseen sairauteen. Koska "kun niissä on ne sivuvaikutukset".
Adhd?
Sopisi ainakin oman adhd-omaisen profiiliin.
Vierailija kirjoitti:
Että lihavat olisivat jotenkin oleellisesti leppoisampia kuin hoikemmat kanssaeläjät.
Etenkin kaikki laihduttavat lihavat ovat todella, todella leppoista seuraa... :D
Yksi tuttava on sitä mieltä että tukistaminen on ihan ok, mikäli lapsi ei muuten tottele :(
Vierailija kirjoitti:
Enoni kaverilla oli sellainen mielipide, että jokaisen pariskunnan tulisi hankkia kaksi lasta, yksi kumpaakin sukupuolta, ei enempää eikä vähempää. Tämä oli varmasti omituisinta mitä olen kuullut. Ei myöskään täsmentänyt lainkaan, että miten tämä olisi konkreettisesti edes mahdollista? Jos toinen lapsi olisi samaa sukupuolta kuin edellinen, annettaisiinko se adoptioon vai mitä helvettiä?
Olen itsekin kuullut vanhemmalta ikäpolvelta, että jokaisen parin pitäisi hankkia vähintään 2 lasta, mieluiten ainakin 3, sen takia ettei Suomen väkiluku laske. Eli 2 ihmistä tekee 2 lasta, väkiluku pysyy samana. Mutta koska kaikki eivät tee lapsia, niin aina hyvä jos tekee enemmän.
Hyvä jos lapset ovat tyttö ja poika, mutta tällä ei niin väliä, eihän sitä itse voi valita.
Eräs ystäväni alkoi joskus jankuttamaan, ettei voi alkaa kasvissyöjäksi, koska ei saisi sitten tarpeeksi kuituja. Totesin, että lihassa ei taida pahemmin kuitua olla, jolloin hän perusteli näkemystään sillä, että kyllähän leivitetyssä/paneroidussa lihassa on. No, siitä voi kai olla montaa mieltä, onko jokin kananugetti sitten se kaikista paras kuidun lähde. :D
Kyseessä on korkeasti kouluttautunut ihminen, jolle ravitsemusasiat tosin taitavat olla hieman vierasta maaperää... Koko keskustelu oli jotenkin kummallinen, koska en ole koskaan ehdottanut hänelle kasvissyöjäksi ryhtymistä tai vaatinut häneltä minkäänlaisia perusteluja ruokavaliolleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttava on sitä mieltä että tukistaminen on ihan ok, mikäli lapsi ei muuten tottele :(
Miksi suruhymiö?
Ei ne pienestä tukkapöllystä rikki mene...
Tulenko tukistamaan sinua?
Eräs työkaveri oli vahvasti sitä mieltä että banaanikärpäset on tavallisen kärpäsen poikasia ja ne kasvaa sitten isoiksi kun ne syö niitä hedelmiä. En ollut uskoa korviani, sillä hän oli muuten ihan fiksu ihminen.
Keski-ikäinen työkaveri, nainen:
Mies ei voi olla biseksuaali, se on aina vain peiteltyä homoutta. Nainen kyllä voi olla bi.
Keski-ikäinen virolaisnainen:
Kaikilla afrikkalaisilla on AIDS. Kaikilla. Myös niillä tummilla jotka eivät ole eläissään olleet Afrikassa.
29-vuotias kaverini, nainen:
-Yritysjohtajat eivät saa tienata enempää kuin 3000€/kk, ihan sama kuinka iso yritys. Ylipäätään ihmisten ei kuuluisi tienata mediaanipalkkaa enempää, sillä eihän kukaan tarvitse sen enempää rahaa. Ylipäätään keskivertoa parempaa elintasoa ei kuulu havitella.
- Rahojen sijoittaminen on merkki mitä suurimmasta itsekkyydestä, eikä ihmisten kuulu haalia itselleen ylimääräistä rahaa.
-Yksin asuvan kuuluu asua pienessä asunnossa, kaikki muu on vain hukkaneliöitä ja turhuutta.
-Ihmisten ei kuuluisi saada enempää kuin yksi lapsi, muu on järkyttävää, maapalloa tuhoavaa itsekkyyttä, myös Suomessa - mieluiten kenenkään ei kuuluisi lisääntyä.
- Kirjoja ei kuulu haalia kotiin, koska kirjastot ja äänikirjat on olemassa.
- Suomessa kukaan ei tarvitse joululahjoja, koska kaikilla on jo kaikkea.
- Kissa on onnellisempi kun se elää Suomessa ulkona (paitsi sitten kun heiltä katosi kissa hetkeksi jäljettömiin ja se ilmestyi repaleisen hännän kanssa kotiin, se ei ollutkaan enää OK...)
-Seksi on yliarvostettua parisuhteessa ja siitä puhuminen on inhottavaa.
-Jos kaksi toisilleen entuudestaan tuntematonta alkaa seurustella keskenään, ja tällä toisella on aiemmista petetyksi tulemisista johtuen alussa luottamuspula, suhde kuuluu päättää koska luottamus on itsestäänselvyys parisuhteessa. Eli ts. hän ei ymmärrä yhtään että luottamus on asia mikä ajan kanssa ansaitaan...
Ja vaikka mitä muita ehdottomuuksia...
Isäni oli sitä mieltä, ettei terapiaa tarvita ollenkaan, maalaisjärjellä vaan. Anoreksia loppuu ja menee ohi, jos anorektikko alkaa vain syömään. Jos hän puhui jostain omasta mielestään ärsyttävästä naisesta, hän sanoi, että se nainen pitäisi hakata nöyräksi ja tottelevaiseksi. Ihan kantasuomalainen isä mulla oli, välit häneen olivat ristiriitaiset (oli kännissä pahapäinen) ja on kuollut lähes 20 vuotta sitten (olen lähes 50-vuotias nainen).
Minulla on ystävä joka totesi aikoinaan "ettei hänen poikansa voi osata kiroilla niin rumasti kuin koulussa väitetään, sillä hän ei tunnistanut poikansa käyttämiä sanoja eikä poika voi oppia sanoja muilta kuin häneltä". Poika oli aika lentävillä lauseilla haukkunut opettajaa ja selvästi netistä bongattuja, yleisesti nuorten käyttämiä haukkumasanoja oli käyttänyt. Kaverini piti päänsä tässä asiassa, poika oppii kaikki sanat häneltä!
Vierailija<br />
ihmisen veri jäähtyy kun tulee kylmä.[/quote kirjoitti:Tuohan on totta!
Kylmässä raajoissa kulkeva veri jäähtyy, jos ei ole kunnolla päällä. Kroppa pyrkii säilyttämään vitaalit elimet eli keskikehon, jos ihminen joutuu ääriolosuhteisiin. Näin ollen ensimmäisenä paleltuu jalat ja sormet. Muutenkin kylmässä selviämistä edesauttaa pään suojaaminen, sillä pää ei samalla tavalla säätele lämmön haihtumista verisuonia supistamalla, kuin muu keho.
Epäterveelliset asiat eivät voi olla luomua, koska luomuhan on terveellistä. Oli kyse siis makeisista. Siitäpä vasta riemu ratkesi, kun hänelle selvisi, että on myös mm. luomuviiniä ja -tupakkaa. Kuulemma huijausta. Ei vieläkään ihan tajunnut, kun väännettiin rautalangasta, että kyseessä on vain tuotantotapa.
Samaan sarjaan kuului myös se, kun takavuosina Suomessa naureskeltiin iltapäivälehtiä myöten, että jenkkien jossain ravintoluokittelussa ranskanperunat olivat kategoriassa "kasvikset". Kylläpäs on niin jenkkiä että. No mihis se kasviölyssä paistettu juures sitten kuuluu? Maitotuotteisiin? Lihaan? Juu ei.
Mutta koska "kasvis" on automaattisesti aina terveellinen, niin eihän tietenkään roskaruuat siihen sovi ja kyllä naurettiin makeasti hupsuille jenkeille.
Vierailija kirjoitti:
Äitini on vahvasti sitä mieltä, että kaikilla lesboilla/biseksuaaleilla on traumaattinen isäsuhde. Hänpä ei vaan tiedä että olen itse bi ja mitään ongelmaa isän kanssa ei ole ikinä ollut.
Nyt on aika sitten kertoa totuus äidillesi ;MIKÄ OLET !! ETKÖ USKALLA ?
Isäni kun aloitin tekemään työt 100% etänä ja osa-aikaisesti:
”Milloin menet oikeisiin töihin?”
Brittituttavani suusta kuultua:
”Kukaan ei asu napapiirin pohjoispuolella!”
Intialaisen tuttu taas luuli että Suomessa on ympäri vuoden lumi maassa.
Entinen ystäväni oli ehdottomasti sitä mieltä, ettei sairauteni voinut aiheuttaa sellaisia kipuja kun väitin. Hän tunsi erään toisenkin, jolla on sama sairaus kuin minulla, eikä hänellä ollut samoja rajuja kipuja kuin minulla. Hänen mielestään tämän toisen henkilön oireet olivat todenmukaisempia, koska hän kuuli sairauden oireista ensin häneltä :D
Saman ihmisen mielestä bi-miehiä ei ole olemassakaan, vaan he ovat vain hämmentyneitä homoseksuaaleja. Bi-naisia kyllä on :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kissa sairastuu, se on heti lopetettava, koska se kärsii. Vaikka olisi joku lievä tulehdus, jonka antibiootilla voi parantaa.
Koiralle sen sijaan pitäisi antaa kaikki mahdolliset hoidot, vaikka se olisi kuolemansairas.
Koirasta on olevinaan enemmän hyötyä, kun taas kissa on muka jotenkin ylimääräinen ja kallis turhake.
Kissoja toki syntyi joskus liikaa, niitä riitti.
Meillä maalla kissapoikueet tuli ja meni. Isän mielestä niiden lopettaminen oli inhottavaa, mutta maatiaiseläinten eläinlääkäriin vieminen oli humpuukia. Onneksi äiti teki lopulta toisin.
Aviomieheni mielestä Hitler oli oikeassa. Mieheni omistaa korkean moraalin ja kysymys "mitä Hitler tekisi?" ohjaa kaikkea hänen toimintaansa.
Serkkuni ei usko että koronaa on olemassa. On muuten sote-alalla.
Kyllä ennen oli kaikki paremmin!!