Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omituisimmat mielipiteet mitä tuttavillanne on

Vierailija
20.02.2017 |

Listataan tänne!

Kommentit (616)

Vierailija
301/616 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enoni mielestä reggae-musiikki on lehmäntalutusmusiikkia :D

No ohan se! :)

Vierailija
302/616 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini isä on sitä mieltä, et syövästä paranee porkkanamehulla ja muilla vaihtoehtohoidoilla, ja on kieltäytynyt menemästä oikeisiin hoitoihin eikä ole lekurillä käynnyt diagnoosin saamisen jälkeen. Sinnekin meni vain, koska vaimo pakotti. Lääkärit ja lääketiede on kuulemma huijausta. Viimeksi mitä olen kaverilta aiheesta kuullut on, että ne on nyt hankkimassa marihuanaa kipuihin. Tuskin elää pitkään enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/616 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa ja olen rasisti kun en lähtenyt treffeille maahanmuuttajan kanssa.

Vierailija
304/616 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei oo vitsiä. Entinen lukioaikainen kaverini, joka on nykyään ihan täys hörhö ja nisti ja myös erilaiset laitokset ovat hänelle tuttuja, kuvitteli, että ihminen voi elää pelkällä auringonvalolla ja että ihmisen ei tarvitse syödä mitään. Taisi pari päivää jaksaa tuota, jonka jälkeen alkoi makaronilaatiko maistumaan :DD Nykyään hän sit syö Chlorella merilevää ja hehkuttaa aina sitä ja sen vaikutuksia.

Vierailija
305/616 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia! Lisää näitä 😂

Vierailija
306/616 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
307/616 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnan harrastamiseen ei ole kellään mitään muuta syytä kuin laihtua tai pysyä hoikkana. Jos joku väittää jotain muuta esim. terveydestä tai jaksamisesta, se on yksinkertaisesti valetta.

Vierailija
308/616 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin vielä muutama vuosi sitten yhden miehen, jolla oli seuraavanlaisia mielipiteitä:

-  mitä tahansa asiaa koskevat tiedot ja tutkimustulokset, jotka ovat netissä, ovat epäluotettavia (erityisesti ne jotka eivät vastaa hänen omaa mutu-asteeseen perustuvaa mielipidettä).

- yhteisten vessojen kastelu suihkussa käydessä ei pitäisi haitata ketään, koska se vesi kuivuu kuitenkin nopeasti ja sellaista henkilöä jota se häiritsee, voi pidätellä niin kauan, kunnes vessa on lopullisesti kuivunut (hän inhosi suihkuverhon käyttöä, koska se muka tekee näkemisen suihkun alla liian varjoisaksi).

- Nikotiinipurkkaa ei voi syödä, koska se maistuu kauhealta, mutta tupakan pahanmakuisuus on vain "tottumiskysymys" (vaikka tämän ex-tuttavani kohdalla kyse oli pohjimmiltaan vain hänen haluttomuudestaan poistua henkilökohtaiselta mukavuusalueeltaan, ja kokeilla jotain "uutta", jonka avulla mahdollisesti lopettaa polttaminen kokonaan).

Vierailija
309/616 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosiskoni on kova seksuaalivähemmistöjen puolustaja (ollut joskus mm. Pride--kulkueessa), mutta on samalla sitä mieltä, että Suomen pitäisi siirtyä samanlaiseen terveydenhuoltojärjestelmään, kuin Yhdysvalloissa, ja että demokratia on huono asia.

Siskoni ei ilmeisesti ole hoksannut sitä, että niissä maissa joissa demokratiaa ei ole, myös seksuaalivähemmistöjen oikeudet ovat varsin heikolla tasolla. Enkä usko, että hänellä on pokkaa sanoa näitä mielipiteitään homo- ja lesboystäviensä läsnäollessa.

Vierailija
310/616 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se että esimerkikksi lisenssiatti-tutkinnon suorittanut yritysjohtaja  keskeyttää kahden lauseen jälkeen ja lyö kuuntelematta leiman otsaan: vassari. Oman äitinsä sukulaiset olleet vankileirillä (reds), piilottelee juuriaan.

Vierailija
311/616 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aseiden näkeminen/aseleikit lisää aggressiivisuutta

Vierailija
312/616 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- liikunta on ainoa tapa laihduttaa

- Protu-leireillä opetetaan moraalittomia elämänarvoja

- gluteenittomat ruoka-aineet pitäisi sallia vain keliaakikoille, esim. ostajan pitäisi pystyä kaupan kassalla todistamaan lääkärin todistuksella olevansa keliaakikko Jos ei pysty, myyjä kieltäytyy myymästä

Vierailija
313/616 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illuminaattia syytetään oman elämän hankaluuksista eikä yritetä kohentaa siten itse omaa tilannetta. Ei aivan tervettä.

Vierailija
314/616 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttava on sitä mieltä että instrumentaalimusiikki ei ole musiikkia. Vasta laulu kuulemma tekee musasta musaa. Ja tämä on hänen mukaansa yleisesti muusikkopiireissä vallitseva mielipide. Ei sillä että hän muusikkopiireissä liikkuisi mutta oli jonkun coverbändin laulajan kanssa jutellut baarissa.

Vierailija
315/616 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- silmälasipäiset naiset eivät käytä napapaitoja tai minihameita

- vettä voi roiskia mihin vaan koska se kuivuu ennenpitkää

- lltakävelyä ei voi tehdä klo 21.00 jälkeen

Vierailija
316/616 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
317/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni on ollut vuosien varrella aika hienoja älynväläyksiä:

- Jos urheilee kuukauden ja sitten yhtenä päivänä mässäilee, se koko kuukauden treeni on mennyt hukkaan

- Yhdenkin viinerin/pullan syöminen on pahinta mitä ihminen voi itselleen tehdä (huom. itse on ylipainoinen mutta sitä ei tietenkään lasketa)

- Ihminen päättää itse onko psyykkisesti sairas (tai vaihtoehtoisesti psyykkisiä sairauksia ei ole olemassa koska "kaikkia masentaa joskus")

- Jopa syövästäkin paranemisessa asenne ratkaisee

- Kissan elämä on onnellisempi jos se kuolee auton alle tai joku ulkona tappaa sen, kuin että se julmasti vangitaan asuntoon sisälle

- Sukkahousujen materiaali on sellaista, että voit vaikka 20 asteen pakkasessa olla minihameessa ja sukkiksissa niin se lämmittää

Lisäksi hänestä minulla olisi pitänyt olla sellaiset kulmakarvat millaiset hän itse haluaa minulle, ja teini-iässä minun olisi pitänyt pukeutua värikkäämmin "koska linnutkin on värikkäitä ja se toimii niissä niiden parittelussa". Hänestä siis mm. harmaan miesten takin käyttäminen oli syy miksen ollut saanut itselleni seurustelukumppania.

Vierailija
318/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei fasisteja ja natsejakaan saa syrjiä"

Vierailija
319/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isälläni on ollut vuosien varrella aika hienoja älynväläyksiä:

- Jos urheilee kuukauden ja sitten yhtenä päivänä mässäilee, se koko kuukauden treeni on mennyt hukkaan

- Yhdenkin viinerin/pullan syöminen on pahinta mitä ihminen voi itselleen tehdä (huom. itse on ylipainoinen mutta sitä ei tietenkään lasketa)

- Ihminen päättää itse onko psyykkisesti sairas (tai vaihtoehtoisesti psyykkisiä sairauksia ei ole olemassa koska "kaikkia masentaa joskus")

- Jopa syövästäkin paranemisessa asenne ratkaisee

- Kissan elämä on onnellisempi jos se kuolee auton alle tai joku ulkona tappaa sen, kuin että se julmasti vangitaan asuntoon sisälle

- Sukkahousujen materiaali on sellaista, että voit vaikka 20 asteen pakkasessa olla minihameessa ja sukkiksissa niin se lämmittää

Lisäksi hänestä minulla olisi pitänyt olla sellaiset kulmakarvat millaiset hän itse haluaa minulle, ja teini-iässä minun olisi pitänyt pukeutua värikkäämmin "koska linnutkin on värikkäitä ja se toimii niissä niiden parittelussa". Hänestä siis mm. harmaan miesten takin käyttäminen oli syy miksen ollut saanut itselleni seurustelukumppania.

Alkoi huimaamaan tämän lukeminen. Otan osaa. Voimia!

Vierailija
320/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kamalinta olisi jos lapsestani tulisi punkkari”