Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omituisimmat mielipiteet mitä tuttavillanne on

Vierailija
20.02.2017 |

Listataan tänne!

Kommentit (616)

Vierailija
321/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isälläni on ollut vuosien varrella aika hienoja älynväläyksiä:

- Jos urheilee kuukauden ja sitten yhtenä päivänä mässäilee, se koko kuukauden treeni on mennyt hukkaan

- Yhdenkin viinerin/pullan syöminen on pahinta mitä ihminen voi itselleen tehdä (huom. itse on ylipainoinen mutta sitä ei tietenkään lasketa)

- Ihminen päättää itse onko psyykkisesti sairas (tai vaihtoehtoisesti psyykkisiä sairauksia ei ole olemassa koska "kaikkia masentaa joskus")

- Jopa syövästäkin paranemisessa asenne ratkaisee

- Kissan elämä on onnellisempi jos se kuolee auton alle tai joku ulkona tappaa sen, kuin että se julmasti vangitaan asuntoon sisälle

- Sukkahousujen materiaali on sellaista, että voit vaikka 20 asteen pakkasessa olla minihameessa ja sukkiksissa niin se lämmittää

Lisäksi hänestä minulla olisi pitänyt olla sellaiset kulmakarvat millaiset hän itse haluaa minulle, ja teini-iässä minun olisi pitänyt pukeutua värikkäämmin "koska linnutkin on värikkäitä ja se toimii niissä niiden parittelussa". Hänestä siis mm. harmaan miesten takin käyttäminen oli syy miksen ollut saanut itselleni seurustelukumppania.

Alkoi huimaamaan tämän lukeminen. Otan osaa. Voimia!

Täs on muutakin, väkivaltaa ollut ja henkilökohtaisempia asioita niin en oo nykyään äijän kanssa juuri tekemisissä xD

Ai niin unohdin tästä, että joskus hän sanoi ettei KENEKÄÄN tässä maailmassa pitäisi käyttää lääkkeitä, MIHINKÄÄN psyykkiseen tai fyysiseen sairauteen. Koska "kun niissä on ne sivuvaikutukset".

Vierailija
322/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan erään sukulaiseni mielestä Päivi Räsänen olisi ollut paras vaihtoehto maamme presidentiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi nettikaveri, amerikkalainen, ei olla enää kavereita. Pidin häntä kivana ja fiksuna nuorena naisena, kunnes aloin katsomaan mistä hän tykkäilee twitterissä. Siellä oli mm. tällaisia:

Trump ei ole oikeasti niin törkeä/tyhmä, media vaan yrittää saada hänet näyttämään törkeältä/tyhmältä,

Trumpia ei saisi vihata hänen 'mielipiteidensä' takia,

Sen sijaan kaikkia kiinalaisia saa vihata koronan takia ja itse asiassa koko Kiina pitäisi hävittää maailmankartalta, ja tämä ei ole rasismia. (Kun koronan aikana monet aasialaiset on saaneet osakseen syrjintää ja v*ttuilua, eniten juuri USA:ssa, niin siitä ei voi niitä vihaajia syyttää 'koska kaikki on Kiinan vika'. Huomaa varmaan että tämä akka sai jonkun pakkomielteen kiinalaisista)

Kiinassa on rasismia mutta USA:ssa ei ole

Nykypäivän USA:ssa vähemmistöillä ei ole mitään ongelmia

USA 'sankarillisesti auttoi rasismin hävittämisessä maailmalta' mm. pommittamalla Hiroshiman ja Nagasakin,

Kaikkien pitää olla kivoja kaikille. Homojen pitää olla kivoja homofoobikoille, juutalaisten natseille jne. 'muuten ne on ite yhtä pahoja'

Vierailija
324/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei r*nkkaa, ne sormettaa tai tyydyttää itseään mutta ei missään nimessä r*nkkaa

Vierailija
325/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli yksi nettikaveri, amerikkalainen, ei olla enää kavereita. Pidin häntä kivana ja fiksuna nuorena naisena, kunnes aloin katsomaan mistä hän tykkäilee twitterissä. Siellä oli mm. tällaisia:

Trump ei ole oikeasti niin törkeä/tyhmä, media vaan yrittää saada hänet näyttämään törkeältä/tyhmältä,

Trumpia ei saisi vihata hänen 'mielipiteidensä' takia,

Sen sijaan kaikkia kiinalaisia saa vihata koronan takia ja itse asiassa koko Kiina pitäisi hävittää maailmankartalta, ja tämä ei ole rasismia. (Kun koronan aikana monet aasialaiset on saaneet osakseen syrjintää ja v*ttuilua, eniten juuri USA:ssa, niin siitä ei voi niitä vihaajia syyttää 'koska kaikki on Kiinan vika'. Huomaa varmaan että tämä akka sai jonkun pakkomielteen kiinalaisista)

Kiinassa on rasismia mutta USA:ssa ei ole

Nykypäivän USA:ssa vähemmistöillä ei ole mitään ongelmia

USA 'sankarillisesti auttoi rasismin hävittämisessä maailmalta' mm. pommittamalla Hiroshiman ja Nagasakin,

Kaikkien pitää olla kivoja kaikille. Homojen pitää olla kivoja homofoobikoille, juutalaisten natseille jne. 'muuten ne on ite yhtä pahoja'

Hieno :D Ennen vanhaan oli rasismia, mutta nyt ei ole enää kun USA pommitti Japanin, mutta nykyään on rasismia ja se on Kiinan vika

Vierailija
326/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Maskit sairastuttaa” on ehkä älyttömin kela mitä olen kuullut. Tähän lisäksi kaikki muu q-läppä.

Vierailija
327/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni on pitänyt Trumpia huonona presidenttinä. Ei kyllä tunne saavutuksia ollenkaan, tuli katsottua pitkään että voiko tuo olla tosissaan :D

Vierailija
328/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on sitä mieltä, että jos pitäisi valita, niin olisi parempi, että poikansa olisivat narkkareita kuin homoja.

Vierailija
329/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miesystävän mukaan fiksuja naisia ei ole.

Vierailija
330/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu uskoo illuminatiin, uuteen maailmanjärjestykseen ym. juttuihin, ja perustaa ajatuksensa ja mielipiteensä niihin. Pakko sanoa, että juttunsa ovat jo sitä tasoa (vainoharhaisuutta ym.), että pakkohoitoon joutaisi.

Vierailija
331/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni on sitä mieltä, että jos pitäisi valita, niin olisi parempi, että poikansa olisivat narkkareita kuin homoja.

Voi hyvä luoja. Millaisina ilmestyskirjan petoina homoja oikein voi pitää, jos narkkarius on parempi vaihtoehto homouden rinnalla?

Vierailija
332/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli kitsauksissaan saatuani ajokortin sitä mieltä, ettei minun tarvitse ajamista harjoitella kokemuksen vuoksi, koska liukkaat kelit tulevat aina yllättäen eikä niitä voi ennakoida ja että auto on tappokone. Oli hänellä muitakin typeriä mielipiteitä. Sain auton vapaan käyttöoikeuden, kun hain hänet ja auton muutaman sadan kilometrin päästä.

Vierailija
333/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei laita kissalle yöksi ruokaa koska ei ne yöllä   syö

Vierailija
334/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Jos urheilee kuukauden ja sitten yhtenä päivänä mässäilee, se koko kuukauden treeni on mennyt hukkaan

- Yhdenkin viinerin/pullan syöminen on pahinta mitä ihminen voi itselleen tehdä (huom. itse on ylipainoinen mutta sitä ei tietenkään lasketa)

- Ihminen päättää itse onko psyykkisesti sairas (tai vaihtoehtoisesti psyykkisiä sairauksia ei ole olemassa koska "kaikkia masentaa joskus")

- Kissan elämä on onnellisempi jos se kuolee auton alle tai joku ulkona tappaa sen, kuin että se julmasti vangitaan asuntoon sisälle

- Sukkahousujen materiaali on sellaista, että voit vaikka 20 asteen pakkasessa olla minihameessa ja sukkiksissa niin se lämmittää

Lisäksi hänestä minulla olisi pitänyt olla sellaiset kulmakarvat millaiset hän itse haluaa minulle, ja teini-iässä minun olisi pitänyt pukeutua värikkäämmin "koska linnutkin on värikkäitä ja se toimii niissä niiden parittelussa". Hänestä siis mm. harmaan miesten takin käyttäminen oli syy miksen ollut saanut itselleni seurustelukumppania.

Olen samaa mieltä kissajutusta, lääkkeistä ja masennuksesta.

Vierailija
335/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks toimittajanainen oli sitä mieltä että valtio saa ja voi  lunastaa kaikki maaturiautot koska kukaan ei tarvitse sellaista. Hän on tunnettu vasemmistolainen. Parempi kuin perheillä ei olisi autoja  vain valtiolla.Itse asuu ratikkalinjalla Helsingisssä

Vierailija
336/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu uskoo illuminatiin, uuteen maailmanjärjestykseen ym. juttuihin, ja perustaa ajatuksensa ja mielipiteensä niihin. Pakko sanoa, että juttunsa ovat jo sitä tasoa (vainoharhaisuutta ym.), että pakkohoitoon joutaisi.

Itse joutaisit pakkohoitoon ja ne jotka ei usko, noi asiat on tosia, ja tapahtuu varmasti aika pian tyhmä sulkee korvansa ja silmänsä

Vierailija
337/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, yksi aikuinen mies väitti ihan tosissaan, että nainen ja mies ei VOI olla keskenään vain kavereita.

Vierailija
338/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka kiroilee ja pärrää kuinka juutalaiset ja israelilaiset pitäis hävittää maasta ja ne sitä sun tätä,, monesti nauraen kysyn et mitä pahaa ne sulle on tehnyt henkilökohtaisesti

En ymmärrä juutalais vihaa

Vierailija
339/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä kissajutusta, lääkkeistä ja masennuksesta.

Oot tod.näk. provo, mutta toi kissajuttu on ihan tutkittu asia, kissat jotka on eläneet koko elämänsä sisällä, myös ihan hyvin viihtyy siellä sisällä - jos asunto on tarpeeksi iso, on virikkeitä ja ihminen osaa hoitaa kissaa oikein. Joissain tapauksissa kissa kaipaa myös toisen kissan seuraksi. Suomen luontoon kissa ei kuulu. Piste. Ja olet "samaa mieltä masennuksesta"? Olet jonkun random vanhan äijän kanssa samaa "mieltä", että kaikki masennus on lievää ja sitä on kaikilla joskus, eikä ole olemassa muita psyykkisiä sairauksia kuin masennus joka on vain lievää ja vain joskus? Ja siksi lääkitystä ei tarvi myöskään fyysisiin sairauksiin? Lol. Haluaisin nähdä kun elät edes yhden vuoden tai kuukauden kroonisten kipujen, paniikkihäiriön ja psykoosin kanssa ilman lääkkeitä :D Ja mee sanoo kans mun veljelle, jolla on vaikea epilepsia, että saa olla ilman lääkkeitä :D Heippa vaan

Vierailija
340/616 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni täti on sitä mieltä, että jokaisen  vanhemman pitää osata laittaa lapsensa tärkeysjärjestykseen... Ja tuon kuultuani tajusin, että hän tosiaankin on osannut. Siitä huolimatta, että on kovasti uskonnollinen ihminen ja kuuluu johonkin lahkoonkin.