Soyrcliffen tragedua-sarja. Mitvit??
Eihän noin voi sarja päättyä! Alku todella lupaava, sit lässähti ja kunnolla.
Kommentit (9)
Petyin minäkin, niin sekava kuin olla voi.
Ja oli kriitikoiden ylistämä. Jäi ihan harmittaa - mitä tapahtui Stephenille? Ap
Tappoi itsensä, näin olin ymmärtävinäni.
Joo, ihmettelin kanssa. Sarjassa vihjattiin kaikenlaista ja moneen suuntaan ja lopuksi ei selvinnyt mitään. Minä esimerkiksi mietin, mikä merkitys oli sillä, että Stephen ampui vain naisia ja sitä naapurin ärsyttävää eukkoa lukuunottamatta sellaisia, jotka eivät olleet tehneet mitään pahaa. Chrisin sijaan ampui Loun. Ampui Clairen tyttären. Ampui sen baarin pitäjän vaimon. Ihan kuin olisi halunnut että kaikki menettävät jotain.
En tajunnu sitä Maria Dobra- juttua. Miksi se Anna sitä halusi auttaa, jos sillä ei kerran ollut mitään hätää, niin kuin sanoi Clairelle?
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihmettelin kanssa. Sarjassa vihjattiin kaikenlaista ja moneen suuntaan ja lopuksi ei selvinnyt mitään. Minä esimerkiksi mietin, mikä merkitys oli sillä, että Stephen ampui vain naisia ja sitä naapurin ärsyttävää eukkoa lukuunottamatta sellaisia, jotka eivät olleet tehneet mitään pahaa. Chrisin sijaan ampui Loun. Ampui Clairen tyttären. Ampui sen baarin pitäjän vaimon. Ihan kuin olisi halunnut että kaikki menettävät jotain.
Just niin. Mutta viimeisen kerran se nähtiin siellä pellolla. Vai oliko se just ennen ku jäi kiinni? Oli niin sekavia ne takautumat ja tämä hetki vs. vuoden jälkeiset tapahtumat. Ap
Onneks siis jätin sarja kesken. Kakkososa jo vaikutti puisevalta, niin en jaksanut katsoa loppuun.
Toivottavasti kuitenkaan ei ole toista tuotantokautta suunnitteilla! Ap
Oho, nakkisormet ei osu oikeisiin kirjaimiin :D Ap