Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut keräämään todisteita siitä kuinka miehiä solvataan mediassa. Eilen kaksi esimerkkiä (Sara Forsberg mm.)

Vierailija
20.02.2017 |

Listasta tulee pitkä tulette sen näkemään naiset...kuin miehetkin

Viikonloppuma meidän kielinaisemme nauroi suorassa lähetyksessä "huumorilla" pilkallisesti kun juontaja kolleega Janne Kataja" on niin lyhyt.

Sitten taisi olla samaa aikaan kun tuli Silmäaseman tai instrumentariumin mainos?? (Korjatkaa jos olen väärässä)

Jossa vanha pariskunta istui sohvalla. Mies näytti "hauskasti" tyhmältä ja vanha nainen pakkasi laukkunsa ja poistui...

Sitten kolmas esimerkki vielä boonuksena kuukausi takaperin. Oliko kiinteistömaailman mainos kun mies tuli pihaan töistä. Vaimo heitti tavaroita ikkunasta kliseisesti....

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä lista. Minä tulkitsin tuon Instrumentariumin mainoksen kuitenkin toisin. Minusta siinä nainen silmälasit saatuaan luuli olevansa vieraan miehen luona ja kauhistuneena poistui asunnosta. 

Vierailija
2/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä lista. Minä tulkitsin tuon Instrumentariumin mainoksen kuitenkin toisin. Minusta siinä nainen silmälasit saatuaan luuli olevansa vieraan miehen luona ja kauhistuneena poistui asunnosta. 

Tulkinnan varaa on juu tietysti.

Silti aika typerää tehdä tuollaisia mainoksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvafoorumin naisten mukaan kyseiset on ihan okei. Vittu mikä huuto tulisi jos mies solvaisi naista pituudesta tai heittäisi naisen kamoja ikkunasta mainoksessa.

Ap:lle propsit siitä että ainakin saat ärsytettyä hulluja nais feministejä.

Vierailija
4/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää.

Vierailija
5/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps* Pidä lippu korkealla!

Sinkkumies

Vierailija
6/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olen kiinnittänyt huomiota tähän ilmiöön ja miettinyt miksi miehet ei jo älähdä. Tää bonusway vai mikä hitto..mainos nyt on kauhein ..vaikka on huumoria niin jos tuollainen tehtäisiin naisita niin takuulla olisi feministit ja suuri osa naisista kurkku suorana huutamassa.

Sitten oli joku oksettava levite mainos jossa kaksi lesboa naimisiin menossa ja jälleen mies tyhmänä ihmettelee sitä levitettä..tai jotain..

Lidlin mainoksissahan oli pitkään tää hölmöksi tehty mies. Tosin se oli hauska mutta silti..

Vierailija
7/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi päivä sarjassa tympii että mieshahmot on tehty hölmöiksi ja säälittäväksi. Osa päähahmoista. Kun taas naisista yritetään tehdä koko ajan niitä vahvempia ja selviytyvimpiä

Vierailija
8/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomattuon kirjoitti:

Naisena olen kiinnittänyt huomiota tähän ilmiöön ja miettinyt miksi miehet ei jo älähdä. Tää bonusway vai mikä hitto..mainos nyt on kauhein ..vaikka on huumoria niin jos tuollainen tehtäisiin naisita niin takuulla olisi feministit ja suuri osa naisista kurkku suorana huutamassa.

Sitten oli joku oksettava levite mainos jossa kaksi lesboa naimisiin menossa ja jälleen mies tyhmänä ihmettelee sitä levitettä..tai jotain..

Lidlin mainoksissahan oli pitkään tää hölmöksi tehty mies. Tosin se oli hauska mutta silti..

Miehet eivät samaistu kaikkiin maailman miehiin. Lopettakaa te naisetkin samaistumatta kaikkiin naisiin niin elämästä tulee helpompaa.

Vierailija
9/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä, niin et ap enää sitten koe vainoa.

Vierailija
10/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomattuon kirjoitti:

Ap vastaa.

Kiitos tuosta lidl esimerkistä se ei ollut listoissani. Johtuen ehkä että se on aika hauska, mutta toisaalta se on miestä solvaava kyllä silti...

Se on totta että miehet ei ärähdä vielä.

Mutta kun tämä homma jatkuu tarpeeksi kauan ja vaikutuksen ilmiöt alkaa näkymään kaikkien miesten elämässä niin asia tulee muuttumaan.

Vierailija
11/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nähdä AP listasi kokonaisuudessa

Vierailija
12/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä, niin et ap enää sitten koe vainoa.

Minulla on jo. 8h töissä tänään ja nyt lähden urheilemaan. Katsotaan vastauksia myöhemmin.

Ps. Pistäkää tänne esimerkkejä lisää jos tiedätte.

Tetv AP

Vierailija
13/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetän listan iltasanomiin tai muihin medioihin kun olen saanut kaikki järjestettyä fiksusti. Annan mielelläni haastattelun samalla.

Terv, ap ja tämä ei ollut vitsi.

Vierailija
14/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetän listan iltasanomiin tai muihin medioihin kun olen saanut kaikki järjestettyä fiksusti. Annan mielelläni haastattelun samalla.

Terv, ap ja tämä ei ollut vitsi.

Kannatan toimintaasi erittäin paljon. Hyvä!!!

Muista tehdä myös valitus mainonnan eettiseen neuvostoon sekä tasa-arvovaltuutetulle.

Vierailija
15/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laita listaan mainoksen laatineen henkilön nimi, samoin mainoksen ostaneen henkilön nimi. Siltä listalta ei monta naista löydy, joten itkekää pojat keskenänne. Jos ootte niin tyhmiä, että mainoksiin uskotte.

Vierailija
16/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jugurttimainos on kanssa jossa jotain muuttunut. Oisko Valio. Mies haluu vanhaan jumittua ja ei huomaa kun vaimo on vaihtanu uuteen makuun. Vaimo myhäilee tietäväisenä kun mies tyhmänä ja hölmönö syö uutta luullen vanhaksi.

Siis tosi yleistä minusta mainonnassa että naisesta tehdään se fiksu ja mies on jotenkin tyhmä.

Vierailija
17/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim seksuaalisen väkivallan käsittely mediassa. Jos mies on tehnyt pienenkin seksuaalisen eleen naiselle joka voidaan tulkita häirinnäksi siitä nousee kauhea kohu. Mutta jos nainen tekee saman niin asia painetaan villaisella.

Vierailija
18/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se että mediassa korostetaan mieshomoja. Joka helkkarin ohjelmaan mihin voisi ottaa ihan tavallisenkin miehen otetaan se kiintiöhomo. Pian homo on se miehen malli.

Homomiehistä tehdään kivoja ja hauskoja. Heteromiehistä taas tehdään tylsiä, väkivaltaisia, tyhmiä.

Vierailija
19/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

“Men are afraid that women will laugh at them. Women are afraid that men will kill them.”

Poikaystävänsä kuoliaaksi pahoinpitelemän, tänään vammoihinsa menehtyneen 17-vuotiaan nokialaistytön muistoa kunnioittaen. 

Vierailija
20/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

“Men are afraid that women will laugh at them. Women are afraid that men will kill them.”

Poikaystävänsä kuoliaaksi pahoinpitelemän, tänään vammoihinsa menehtyneen 17-vuotiaan nokialaistytön muistoa kunnioittaen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi