mies oletko imarreltu jos joku nainen ihastuu sinuun?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä oli mielenkiintoisia vastauksia. En ole aloittaja, mutta olen ihastunut nuorempaan mieheen, vaikka olen itse varattu. Olen ajatellut tunnustaa asian ihastukselleni lähinnä puhkaistakseni kuplan ja päästäkseni eroon ei-toivotuista tunteistani, mutta tähän asti olen ajatellut, että mies saattaisi loukkaantua siitä. Mitään suhdetta en tietenkään hänen kanssaan oikeasti haluaisi, minusta on vain kiva ajatella häntä esim. iltaisin jos en saa unta. Olisipa ihanaa jos mies ei pahastuisikaan siitä, että pidän hänestä.
Älä nyt tuollaista mene sanomaan. Ensinnäkin käytännössä silloin petät miestäsi ja toiseksi asetat toisen miehen erittäin hankalaan tilanteeseen. Hän voi suuttua sinulle ta olla itsekkin ihastunut sinuun jolloin teillä on ongelma
Onko se mielestäsi pettämistä, jos ihastun toiseen mieheen ja kerron sen hänelle, mutta en tee hänen kanssaan mitään, en edes kosketa? Siitä olen varma, että hän ei ole ihastunut minuun, ja hän väittää etten voi sanoa hänelle mitään mistä hän suuttuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kiva lukea tällaista, toisaalta taas kääntyy veitsi haavassa. Jälleen kerran mies oli se, ketä ei enää kiinnosta.
Minun kokemukseni on, että kiinnostus katoaa sillä sekunnilla kun nainen vähän lämpiää. Enkä tarkoita seksiä vaan ihastumista.
Jotenkin lohdullista kuulla että jollekin toisellekin käy aina näin. Tuo miehen kiinnostuksen yht'äkkinen katoaminen on jotain aivan uskomattoman julmaa, joka yllättää aina vaikka se toistuisi kerta toisensa jälkeen. Tuntuu jotenkin ihan uskomattomalta että miehen kiinnostus ja tunteet voi kuolla silmänräpäyksessä kun nainen ihastuu.
Julman pelaamisen lisäksi yksi selitys voi olla, että mies, joka ei usein saa huomiota osakseen, lähtee ensin flirttiin mukaan, mutta kun naisen ihastus selviää, ottaa sen liiankin tosissaan. Hän ei ole varma, ovatko omat tunteet yhtä vakavia, ja laittaa varmuuden vuoksi pelin poikki. Tai hän muistaa että työsopimus on määräaikainen, lakanoissa reikiä ja sata muuta syytä, miksi suhteesta ei voisi tulla mitään.
Jep, viime yö meni itkiessä miehen perään, joka liian nuori mulle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kiva lukea tällaista, toisaalta taas kääntyy veitsi haavassa. Jälleen kerran mies oli se, ketä ei enää kiinnosta.
Minun kokemukseni on, että kiinnostus katoaa sillä sekunnilla kun nainen vähän lämpiää. Enkä tarkoita seksiä vaan ihastumista.
Jotenkin lohdullista kuulla että jollekin toisellekin käy aina näin. Tuo miehen kiinnostuksen yht'äkkinen katoaminen on jotain aivan uskomattoman julmaa, joka yllättää aina vaikka se toistuisi kerta toisensa jälkeen. Tuntuu jotenkin ihan uskomattomalta että miehen kiinnostus ja tunteet voi kuolla silmänräpäyksessä kun nainen ihastuu.
Samaa harrastaa jotkut naiset myös... nimimerkillä kokemusta on :/
Ehkä vähän kunhan ei ole liian hyökkäävä/päälle käyvä sillä se antaa vähän MT-POTILAS kuvan tai jonkin läheisriippuvaisen.
Normaali käytös, normaali kokoiselta ja näköiseltä riittää.. Ei enempää eikä vähempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä mä itkeskelen taas yhden tällaisen miehen takia. Tapailemani mies toi itse julki että on tunteita mua kohtaan ja kun kerroin että tunteet on molemminpuolisia niin *puff* ja mies katosi. Yhteydenotot lakkasi kuin seinään eikä mies vastaa enää myöskään minun yhteydenottoihini.
Ja ei, tämä mies ei tosiaan ole joutunut mihinkään onnettomuuteen tmv.
Virtuaalihali sulle, tuo on yksi julmimmista asioista mitä toiselle voi tehdä ellei jopa julmin. Ei tule mieleen toista tilannetta missä aidot tunteet voi hetkessä mennä äärilaidasta toiseen ajallisesti jopa alle vuorokaudessa.
Mulle on myös käynyt niin,että mies menetti kiinnostuksen seksin jälkeen,vaikka oltiinkin treffailtu muutamia kuukausia.Alkoi ilkeily ja ei enään pitänyt yhteyttä vaikka yritin.Tuli niin kurja hyväksikäytetty olo.Ilmeisesti oli niin huonoa seksiä vai mikä oli.Voisiko miehet tosiaan kertoa miten pystyvät tekemään näin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on myös käynyt niin,että mies menetti kiinnostuksen seksin jälkeen,vaikka oltiinkin treffailtu muutamia kuukausia.Alkoi ilkeily ja ei enään pitänyt yhteyttä vaikka yritin.Tuli niin kurja hyväksikäytetty olo.Ilmeisesti oli niin huonoa seksiä vai mikä oli.Voisiko miehet tosiaan kertoa miten pystyvät tekemään näin.
Ihan sama kokemus täälläkin. Tuossa on ihan kaikista pahinta se, että juuri kun suhde ja tunteet on syventyneet, kuukausien tapailu muuttunut seurusteluksi ja seksi on tullut suhteeseen mukaan niin mies vetääkin maton jalkojen alta. Mä en oikeasti käsitä miksi mies ei voi lopettaa tapailua jo ennen sitä seksiä kun kerran ei kunnolla kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt tuollaista mene sanomaan. Ensinnäkin käytännössä silloin petät miestäsi ja toiseksi asetat toisen miehen erittäin hankalaan tilanteeseen. Hän voi suuttua sinulle ta olla itsekkin ihastunut sinuun jolloin teillä on ongelma
Itse en ole sanonut mitään ihastukselleni, mutta eiköhän se ole hänelle selvää. Vaikuttaa todella etäiseltä yhtäkkiä, tästä syystä ehkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kokemus täälläkin. Tuossa on ihan kaikista pahinta se, että juuri kun suhde ja tunteet on syventyneet, kuukausien tapailu muuttunut seurusteluksi ja seksi on tullut suhteeseen mukaan niin mies vetääkin maton jalkojen alta. Mä en oikeasti käsitä miksi mies ei voi lopettaa tapailua jo ennen sitä seksiä kun kerran ei kunnolla kiinnosta?
Jos miehet ei jostain syystä ymmärrä miten paljon tuollainen satuttaa naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet ei jostain syystä ymmärrä miten paljon tuollainen satuttaa naisia?
Okei, mies ei siis ole kykenevä ymmärtämään että tunteista valehtelu satuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin siinä käy ihan joka ikinen kerta. En vaan käsitä että miksi?
N39
Koska kiinnostutte vain itseänne parempitasoisemmista miehistä, yksinkertaista..
Huomio on kyllä imartelevaa, mutta samalla hämmentävää, koska ei ole helppoa tietää mistä siinä on kyse. Onko nainen vain tavallista jurottajaa ystävällisempi vai onko hän muutenkin kiinnostunut? Huomio tuntuu kiusalliselta, jos nainen on epämiellyttävä, varattu, väärän ikäinen tai muutoin vältettävä. Nämä tilanteet ovat sikäli helppoja, että voin aina tulkita huomion pelkäksi ystävällisyydeksi, koska juttu minun puolestani voi muuksi muuttua. Itseäni kiinnostavan naisen huomio on vaikeampi ja yritettävä tulkita tarkemmin. Siinä minulla on suuri mahdollisuus pettyä, jos nainen sittenkin oli vain ystävällinen, ja saattaa vielä loukkaantua siitä että kuvittelin jotain muuta.
Ei ole ihastuneita näkynyt eikä kyllä mitään muutakaan positiivista huomiota naisilta.
Ehkä sitä olisi onnesta soikea jos nainen olisi vielä jonkin näköinen,ei mikään siiderivalasbubiruusu osastoa mikä rööki huulessa örisee viskibassolla.
Mulle tuo röökaaminen on totaali turn off.
Kuinka moni teistä rukkaset aina saaneista naisista polttaa?
Vierailija kirjoitti:
Huomio on kyllä imartelevaa, mutta samalla hämmentävää, koska ei ole helppoa tietää mistä siinä on kyse. Onko nainen vain tavallista jurottajaa ystävällisempi vai onko hän muutenkin kiinnostunut? Huomio tuntuu kiusalliselta, jos nainen on epämiellyttävä, varattu, väärän ikäinen tai muutoin vältettävä. Nämä tilanteet ovat sikäli helppoja, että voin aina tulkita huomion pelkäksi ystävällisyydeksi, koska juttu minun puolestani voi muuksi muuttua. Itseäni kiinnostavan naisen huomio on vaikeampi ja yritettävä tulkita tarkemmin. Siinä minulla on suuri mahdollisuus pettyä, jos nainen sittenkin oli vain ystävällinen, ja saattaa vielä loukkaantua siitä että kuvittelin jotain muuta.
Onko jossain ystävällisiä,empaattisia ja mukavia naisia?
En ole vielä sellaiseen törmännyt,avokkikin esitti ja kusetti ihan 6-0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Koska kiinnostutte vain itseänne parempitasoisemmista miehistä, yksinkertaista..
Tasoista en sano mitään.
Mutta kranttu minä en ole. Kunhan on hampaat pesty eikä valtavasti ylipainoa tai jotain tulehtuneita finnejä (ne kun voi hoitaa).
Tämä mies esimerkiksi oli tavallinen duunari, lyhyehkö, vähän ujo. Ihana, tavallinen mies.
Itse olen pienikokoinen, normaalipainoinen, ilman meikkiä tavis, arkimeikillä jo nätti. Olen hyväntuulinen ja kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Tasoista en sano mitään.
Mutta kranttu minä en ole. Kunhan on hampaat pesty eikä valtavasti ylipainoa tai jotain tulehtuneita finnejä (ne kun voi hoitaa).
Tämä mies esimerkiksi oli tavallinen duunari, lyhyehkö, vähän ujo. Ihana, tavallinen mies.
Itse olen pienikokoinen, normaalipainoinen, ilman meikkiä tavis, arkimeikillä jo nätti. Olen hyväntuulinen ja kiltti.
^
Tämä oli siis nro 9:n kommentti.
M41v kirjoitti:
Ei ole ihastuneita näkynyt eikä kyllä mitään muutakaan positiivista huomiota naisilta.
Ehkä sitä olisi onnesta soikea jos nainen olisi vielä jonkin näköinen,ei mikään siiderivalasbubiruusu osastoa mikä rööki huulessa örisee viskibassolla.
Mulle tuo röökaaminen on totaali turn off.
Kuinka moni teistä rukkaset aina saaneista naisista polttaa?
En polta enkä ole ikinä tukevassa humalassa.
En silti "raakkaa" miehiä edes tupakoinnin perusteella.
-9-
Täällä mä itkeskelen taas yhden tällaisen miehen takia. Tapailemani mies toi itse julki että on tunteita mua kohtaan ja kun kerroin että tunteet on molemminpuolisia niin *puff* ja mies katosi. Yhteydenotot lakkasi kuin seinään eikä mies vastaa enää myöskään minun yhteydenottoihini.
Ja ei, tämä mies ei tosiaan ole joutunut mihinkään onnettomuuteen tmv.