Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies oletko imarreltu jos joku nainen ihastuu sinuun?

Vierailija
20.02.2017 |

Entä jos nainen on sellainen jota et halua?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun ihastuksen kohde on imarreltu. Niinkin paljon, että leikkii viileää saaden mut juoksemaan perässään. Nauttii kun mun kärsimyksestä ja egoboostista.

Vierailija
62/63 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä jollain tasolla on imarreltu, mutta jos nainen ei kiinnosta minua, niin lähinnä ällöttää, enkä halua olla tekemisissä naisen kanssa. 

Tämä on naisen kirjoittama. Miehet ei käytä sanaa ällö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä jollain tasolla on imarreltu, mutta jos nainen ei kiinnosta minua, niin lähinnä ällöttää, enkä halua olla tekemisissä naisen kanssa. 

Jostain kumman syystä ne naiset on aina lihavia ja jotenkin vastenmielisiä jotka lähestyy itse miehiä ja hoikat ja nätit malttaa odottaa miehen tekevän aloitteen. Mistä tämäkin mahtaa johtua?

Kuule Sherlock, johtuisikohan ihan siitä syystä, että jos kyseisenlaiset naiset odottaisivat miehiltä aloitteita, jäisivät he kokonaan yksin? Heidän on ihan PAKKO olla aloitteellisia, jos meinaavat joskus puolison itselleen löytää. Nättien ei tarvitse moiseen vaivautua, kun heitä lähestytään ihan koko ajan ja heillä on massiivinen valinnanvara miesten suhteen.

Noup, eiköhän tuo johdu ihan itsevarmuudesta. Tavallinen nainen luottaa itseensä ja siihen että mies kyllä tekee aloitteen jos on kiinnostunut. Harva nainen on oikeasti niin kaunis että miehet oikeasti lähestyisi jatkuvasti.

Tuo itsevarmuus on se juju ja tekee naisesta kuin naisesta viehättävän koska siitä näkee että nainen on sujut itsensä kanssa ja arvostaa itseään. Nämä aloitteelliset naiset sen sijaan on usein epävarmoja, sellaisia kynnysmattoja joita ei edes miehen välinpitämättömyys ole ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan