mies oletko imarreltu jos joku nainen ihastuu sinuun?
Kommentit (63)
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomio on kyllä imartelevaa, mutta samalla hämmentävää, koska ei ole helppoa tietää mistä siinä on kyse. Onko nainen vain tavallista jurottajaa ystävällisempi vai onko hän muutenkin kiinnostunut? Huomio tuntuu kiusalliselta, jos nainen on epämiellyttävä, varattu, väärän ikäinen tai muutoin vältettävä. Nämä tilanteet ovat sikäli helppoja, että voin aina tulkita huomion pelkäksi ystävällisyydeksi, koska juttu minun puolestani voi muuksi muuttua. Itseäni kiinnostavan naisen huomio on vaikeampi ja yritettävä tulkita tarkemmin. Siinä minulla on suuri mahdollisuus pettyä, jos nainen sittenkin oli vain ystävällinen, ja saattaa vielä loukkaantua siitä että kuvittelin jotain muuta.
Onko jossain ystävällisiä,empaattisia ja mukavia naisia?
En ole vielä sellaiseen törmännyt,avokkikin esitti ja kusetti ihan 6-0
Vaikea sanoa, kun empatian puute ja muut ikävät piirteet pääsevät kunnolla näkyviin vasta kun tulee jokin ristiriita. Harvan ystävällisenä pitämäni naisen kanssa olen päätynyt niin pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
M41v kirjoitti:
Ei ole ihastuneita näkynyt eikä kyllä mitään muutakaan positiivista huomiota naisilta.
Ehkä sitä olisi onnesta soikea jos nainen olisi vielä jonkin näköinen,ei mikään siiderivalasbubiruusu osastoa mikä rööki huulessa örisee viskibassolla.
Mulle tuo röökaaminen on totaali turn off.
Kuinka moni teistä rukkaset aina saaneista naisista polttaa?En polta enkä ole ikinä tukevassa humalassa.
En silti "raakkaa" miehiä edes tupakoinnin perusteella.
-9-
Minkä ikäinen olet ja missä päin suomea asut?
Tämän näköinen nainen kun olisi ihastunut ja kiinnostunut minusta niin söisin vaikka lapiollisen paskaa.
http://apina.biz/123907
Veikkaan, että ne miehet, jotka viilenevät naisen ihastuessa, ovat pelimiehiä. Flirtti oli heille vain hetken hupia eikä kiinnostus aitoa lainkaan. Ovat liikkeellä pelimielellä, ottavat haasteena, että saako naisen ihastumaan, se hivelee heidän egoaan. Eivät ole usein mitään komeita tms, mutta heillä on vähän itserakas luonne ja kehittynyt psykologinen silmä.
Tällä hetkellä olen flirttiväleissä tällaisen miehen kanssa ja hoen tuota itselleni koko ajan, etten unohda. Hän vain on niin taitava herättämään tunteita. Juuri ne ovat niitä miehiä, jotka saavat naisen ajattelemaan heitä nukahtaessaan ja pohtimaan ja analysoimaan kommunikaatiosta, mitä se ja se tarkoittaa.
Pitäisi pystyä olemaan pelissä mukana samassa hengessä, nauttia huomiosta, mutta pitää pää kylmänä. Vaikea toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että ne miehet, jotka viilenevät naisen ihastuessa, ovat pelimiehiä. Flirtti oli heille vain hetken hupia eikä kiinnostus aitoa lainkaan. Ovat liikkeellä pelimielellä, ottavat haasteena, että saako naisen ihastumaan, se hivelee heidän egoaan. Eivät ole usein mitään komeita tms, mutta heillä on vähän itserakas luonne ja kehittynyt psykologinen silmä.
Tällä hetkellä olen flirttiväleissä tällaisen miehen kanssa ja hoen tuota itselleni koko ajan, etten unohda. Hän vain on niin taitava herättämään tunteita. Juuri ne ovat niitä miehiä, jotka saavat naisen ajattelemaan heitä nukahtaessaan ja pohtimaan ja analysoimaan kommunikaatiosta, mitä se ja se tarkoittaa.
Pitäisi pystyä olemaan pelissä mukana samassa hengessä, nauttia huomiosta, mutta pitää pää kylmänä. Vaikea toteuttaa.
Kommentoin vielä tähän, kun selvästi viittasit minun viestiini, olen siis se nuorempaan mieheen ihastunut varattu nainen, joka ajattelee ihastustaan iltaisin ennen nukahtamista ja muutenkin aivan liian paljon. Mielestäni mies ei mitenkään yrittänyt flirttailla kanssani, tiesi että olen naimisissa eikä varmasti ollut minusta siinä mielessä kiinnostunut. Pelimiehen vikaa hänessä varmasti on ikäistensä keskuudessa, ja takana paljon yhden yön juttuja joista itsekin sanoi että halusi vain levittää siementään katsomatta taakseen. Mutta ei hän minulta mitään sellaista halua. Vai ovatko ne pelimiehen elkeet ja charmi jotain sellaista, joka menee automaattisesti päälle, vaikka seurassa olisi mummoikäinen nainen eikä edes mikään puuma?
Kai sitä jollain tasolla on imarreltu, mutta jos nainen ei kiinnosta minua, niin lähinnä ällöttää, enkä halua olla tekemisissä naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä jollain tasolla on imarreltu, mutta jos nainen ei kiinnosta minua, niin lähinnä ällöttää, enkä halua olla tekemisissä naisen kanssa.
Kysyin mieheltäni ja hän vastasi aivan samoin. Että jos nainen ei ole hänestä kiinnostava ja roikkuu tai vaikuttaa ihastuneena, hän tuntee ällötystä ja vastenmielisyyttä.
Veikkaan että monet naiset tietävät tämän vaistomaisesti ja se on syy, että naiset harvoin tekevät aloitetta ihan tyhjästä kylmiltään, kuten miehet naisille, vaan vihjailevat ja flirttailevat ja yrittävät selvittää ensin, voiko mies olla kiinnostunut ja saako ihastuminen osoittaminen positiivista vastakaikua.
Miehet tykkäävät tällaisesta vain siinä tapauksessa, jos nainen on ulkoisilta raameiltaan kriteerit täyttävä, eli rumien tai hiirulaismaisten naisten on turha vaivautua. Vähintäänkin nätti pitää olla, että miehen kiinnostus naista kohtaan herää, tästä minulla on omakohtaistakin kokemusta. Ikävää, mutta näin se vain on, siksipä en nykyään koskaan enää ilmaise kiinnostustani miehille, koska se ei johda mihinkään. Ihastukseni ovat yksipuolisia, ja tiedoksi että ne miehet joihin ihastun, ovat ihan tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin mieheltäni ja hän vastasi aivan samoin. Että jos nainen ei ole hänestä kiinnostava ja roikkuu tai vaikuttaa ihastuneena, hän tuntee ällötystä ja vastenmielisyyttä.
Veikkaan että monet naiset tietävät tämän vaistomaisesti ja se on syy, että naiset harvoin tekevät aloitetta ihan tyhjästä kylmiltään, kuten miehet naisille, vaan vihjailevat ja flirttailevat ja yrittävät selvittää ensin, voiko mies olla kiinnostunut ja saako ihastuminen osoittaminen positiivista vastakaikua.
Eiköhän se ole sukupuolet toisinpäinkin ihan sama tilanne. Aika huono syy olla naisen lähestymättä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkäävät tällaisesta vain siinä tapauksessa, jos nainen on ulkoisilta raameiltaan kriteerit täyttävä, eli rumien tai hiirulaismaisten naisten on turha vaivautua. Vähintäänkin nätti pitää olla, että miehen kiinnostus naista kohtaan herää, tästä minulla on omakohtaistakin kokemusta. Ikävää, mutta näin se vain on, siksipä en nykyään koskaan enää ilmaise kiinnostustani miehille, koska se ei johda mihinkään. Ihastukseni ovat yksipuolisia, ja tiedoksi että ne miehet joihin ihastun, ovat ihan tavallisia.
Jos miehet ajattelisivat samalla tavoin, niin olisi aika hiljaista parisuhdemarkkinoilla.
Pakit kuuluvat parinmuodostukseen. Voit joko yrittää itse ottaa minkä haluat tai tyytyä siihen mitä sinulle tarjotaan. Pahimmassa tapauksessa ei tarjota mitään ja olet yksin haluamattasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kiva lukea tällaista, toisaalta taas kääntyy veitsi haavassa. Jälleen kerran mies oli se, ketä ei enää kiinnosta.
Minun kokemukseni on, että kiinnostus katoaa sillä sekunnilla kun nainen vähän lämpiää. Enkä tarkoita seksiä vaan ihastumista.
Kuulostaa niin tutulta! T. Kohtalotoveri
Liian tutulta. Osaisiko joku mies selittää mistä tämä johtuu, vaikuttaa olevan todella yleistä.
Se tarkoittaa vain sitä, ettei mies ole alunperinkään ollut ihastunut takaisin, on vaan nauttinut siitä imrrellusta tunteesta jota tuossa aloituksessa kysyttiin. Jos mies kokisi samoin kuin te, silloinhan homma leimahtaisi liekkeihin. Ei noihin kannata jäädä roikkumaan eikä miettimään yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet ajattelisivat samalla tavoin, niin olisi aika hiljaista parisuhdemarkkinoilla.
Pakit kuuluvat parinmuodostukseen. Voit joko yrittää itse ottaa minkä haluat tai tyytyä siihen mitä sinulle tarjotaan. Pahimmassa tapauksessa ei tarjota mitään ja olet yksin haluamattasi.
Tai sitten olet yksin vaikka olisit kuinka aloitteellinen. Ei se aloitteellisuus ole naiselle(kaan) mikään tae parisuhteesta, itse olen vasten tahtoani sinkku vaikka olen tehnyt oikeastaan ihan aina itse aloitteen. Hyvin harvoin mua mukaan tavismies lähestyy, naistennaurattajat kierrän kaukaa ja itse lähestyn tavallisia miehiä koska olen itsekin ihan tavallinen. Poikkeuksetta käy juuri niin mitä useammallekin kirjoittajalle, että aloitteestani alkanut tapailu jatkuu juuri siihen asti että mies saa tunteeni herätettyä ja tapailu päättyy siihen.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, että kun miehet sanovat pitävänsä aloitteellisista naisista niin ei silloin ole kyse omantasoisista tavisnaisista vaan mielessä on ainoastaan ne sellaiset jumalattaret joita mies ei itse "uskalla" ja edes voi tavoitella ja joilla on ottajia jonoksi asti.
Aloitteellinen tavisnainen on tavismiehelle epätoivoinen tyrkky, pelkkä hätävara jonka tunteilla voi hetken leikkiä seksiä saadakseen.
kokemusta on
Olisin kyllä!
Varmuudella voin sanoa, että minuun on ihastuttu 2 kertaa elämäni aikana. Se tuntui kivalta, toisen kanssa tuli parisuhde. Toista muistelen haikeudella.
Kyllä olen. Lisäähän se itseluottamusta, kun huomaa, että kelpaisi jollekin muullekin. Olen saanut suoriakin tunnustuksia ja ihan omantasoisilta naisilta. Varattuna en ole kuitenkaan lähtenyt leikkiin koskaan mukaan. Pyrin aina kuitenkin olemaan mukava ja ystävällinen, vaikka tunteet eivät olisikaan molemminpuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Jostain kumman syystä ne naiset on aina lihavia ja jotenkin vastenmielisiä jotka lähestyy itse miehiä ja hoikat ja nätit malttaa odottaa miehen tekevän aloitteen. Mistä tämäkin mahtaa johtua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain kumman syystä ne naiset on aina lihavia ja jotenkin vastenmielisiä jotka lähestyy itse miehiä ja hoikat ja nätit malttaa odottaa miehen tekevän aloitteen. Mistä tämäkin mahtaa johtua?
Kuule Sherlock, johtuisikohan ihan siitä syystä, että jos kyseisenlaiset naiset odottaisivat miehiltä aloitteita, jäisivät he kokonaan yksin? Heidän on ihan PAKKO olla aloitteellisia, jos meinaavat joskus puolison itselleen löytää. Nättien ei tarvitse moiseen vaivautua, kun heitä lähestytään ihan koko ajan ja heillä on massiivinen valinnanvara miesten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule Sherlock, johtuisikohan ihan siitä syystä, että jos kyseisenlaiset naiset odottaisivat miehiltä aloitteita, jäisivät he kokonaan yksin? Heidän on ihan PAKKO olla aloitteellisia, jos meinaavat joskus puolison itselleen löytää. Nättien ei tarvitse moiseen vaivautua, kun heitä lähestytään ihan koko ajan ja heillä on massiivinen valinnanvara miesten suhteen.
Mutta yksinhän ne tuntuvat jäävän aloitteellisuudestaan huolimatta. Eihän nämä naiset muutu yhtään sen viehättävämmäksi pelkästään sillä aloitteellisuudellaan eli miten se parantaa tilannetta? Jos miestä ei nainen kiinnosta ja viehätä niin että tekisi aloitteen niin eihän se sillä naisen aloitteellisuudellakaan muuksi muutu? Varsinkin kun tuntuu että nämä naiset ovat yleensä liiankin päällekäyviä ja jotenkin vailla itsekunnioitusta kun eivät huomaa (tai halua huomata) ettei miestä kiinnosta. Tästä nätisti sanominen ei mene perille ja sitten kun joutuu sanomaan suoraan ja jopa rumasti niin sitten mies onkin kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noup, eiköhän tuo johdu ihan itsevarmuudesta. Tavallinen nainen luottaa itseensä ja siihen että mies kyllä tekee aloitteen jos on kiinnostunut. Harva nainen on oikeasti niin kaunis että miehet oikeasti lähestyisi jatkuvasti.
Hups! Oli tarkoitus sanoa, että "... EI voi muuksi muuttua." Ehkä ajatus tuli silti ymmärretyksi.