Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi raksamiesten työt alkaa klo 7?

Vierailija
20.02.2017 |

Voisiko joku valaista tätä? Väsyttää herätä niinä autuaina arkivapaiden aamuinakin aina 7:15 alkaviin remontin ääniin.

Kommentit (49)

41/49 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin muutamia vuosia sitten länsimetron tunnelityömaan päällä. Joka aamu kellontarkasti klo 7.00 räjähti niin, että lasit helisivät ja perustukset tutisivat. Saatanan hyvää huomenta Tapiola! :D

Vierailija
42/49 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi on järjetöntä. Ja valtaosalle luonnotonta herätä joskus viideltä aina töihin. Se olisi ihan se ja sama vaikka hommat alkaisivat vasta vaikka yhdeksältä.

Sama järjettömyys meillä toimistotyössäkin, kasiksi töihin vaikka ei ole mitään väliä, tehdäänkö joku työ aamulla vai iltapäivällä. Kaikki palaverit ulkomaalaisten kanssa ovat vasta puolenpäivän jälkeen. Osa joutuu jatkuvasti olemaan yli neljään noiden palaverien takia. Ja silti virallinen työaika on 8-16.. Mä tekisin paljon mieluummin esim. 10-18. Ihan yhtä tuskaa nää aamuherätykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan korkeakoulutetut mammat luulevat tyypillisen egoistisesti, että rakennusmies tulee tahallaan pilaamaan juuri hänen aamu-unet.

Samanlainen harhaluulo oli muutamilla vuosi-pari sitten roska-autojen jurinoista yms.

Ne mammojen tärkeät aamu-unet...

Kuule kun esim minun on saatava tulla töihin levänneenä. Työkseni operoin ihmisiä ja työ vaatii hitonmoista keskittymistä ja skarppina oloa. Lisäksi olen saattanut tehdä kellon ympäri päivystyksen ja seuraavana päivänä otan takaisin. Ilmeisesti sinikaulusduunarit luulevat, että vain heillä on jotenkin kettumaiset työajat.

Tuollainen muita tärkeämpi "kirurgi" asunnee kuitenkin mukavasti omakotitalossa, eikä missään kasarmissa.

Toisekseen epäilyttää kuinka vaativia "operaatioita" tekevä viitsii seurata tällaista tavismöllien palstaa.

Outoa sekin kuinka nämä suorastaan vaativat muita noudattamaan heidän rytmejään.

Todennäköisesti kirjoittaja on jotain aivan muuta kuin väittää olevansa. Esimerkiksi yömyöhään valvova palstailija!

Vierailija
44/49 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali työaika alkaa klo 7.

Aikoinaan sitten kun tuli erillisiä toimistotyöpaikkoja, niin niissä alettiin aloittaa vasta kahdeksalta.

Vierailija
45/49 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaperseet valittaa, miksette ole matkalla töihin?

Vierailija
46/49 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan korkeakoulutetut mammat luulevat tyypillisen egoistisesti, että rakennusmies tulee tahallaan pilaamaan juuri hänen aamu-unet.

Samanlainen harhaluulo oli muutamilla vuosi-pari sitten roska-autojen jurinoista yms.

Kuule kun esim minun on saatava tulla töihin levänneenä. Työkseni operoin ihmisiä ja työ vaatii hitonmoista keskittymistä ja skarppina oloa. Lisäksi olen saattanut tehdä kellon ympäri päivystyksen ja seuraavana päivänä otan takaisin. Ilmeisesti sinikaulusduunarit luulevat, että vain heillä on jotenkin kettumaiset työajat.

Tuollainen muita tärkeämpi "kirurgi" asunnee kuitenkin mukavasti omakotitalossa, eikä missään kasarmissa.

Toisekseen epäilyttää kuinka vaativia "operaatioita" tekevä viitsii seurata tällaista tavismöllien palstaa.

Outoa sekin kuinka nämä suorastaan vaativat muita noudattamaan heidän rytmejään.

Todennäköisesti kirjoittaja on jotain aivan muuta kuin väittää olevansa. Esimerkiksi yömyöhään valvova palstailija!

Helsingissä ydinkeskustassa, omakotitalossa tietenkin!

Vierailija
47/49 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kun kaikki ryyppäsi tällä koitettiin ettei juotaisi niin paljon illalla kun piti olla  kello 7 paikalla

Vierailija
48/49 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai olet tärkeämpi kuin muut ihmiset, mutta et nyt sentään ihan niin tärkeä, että toiset järjestäisivät työnsä sinun mukaasi. Eihän remppahommia voisi tehdä ollenkaan, koska sinulla on saattanut juuri ollut hitonmoista skarppaamista ja haluat nyt levätä. Kello 14 päivällä.

P.S. Nyt vähän valoja tauluun noiden jumalaharhojen kanssa.

Vierailija
49/49 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, lapsuudenystäväni on eräs Suomen kovimmista ja tunnetuimmista rokkikukoista, eikä hän silti pääse edes lähelle tätä ylimielisyyytä. :D Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten?