Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa kohteliaasti, että naisella viiksikarvoja?

kysyy mies
20.02.2017 |

Miten sinä naisena haluaisit, että asiasta mainittaisiin?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta viiksivahaa ja vinkkaa, että sille voisi olla käyttöä.

Vierailija
22/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hänelle partakone, ei tarvi sanoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun istuskelin penkillä ja aurinko paistoi suoraan kasvoille. Eräs mies sanoi " sinulla on viiksikarvoja!" Oli aika hämmentävä tilanne kun kukaan muu ei edelleenkään ole moisia minulle sanonut. Olisi pitänyt vain todeta tälle, että kappas niin on sinullakin!

Vierailija
24/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, jolla on viikset. Tiedätkö, sanoin kerran baarissa humalassa jollekin tiskillä notkuvalle miehelle, että "hei sulla on tosi makeet pitkät ripset!"Siis ne olivat oikeasti tuuheat ja pitkät ja siistit. Se mies lähti siitä hyvin äkkiä pois. Jätti juomat tilaamatta. :D En tiedä miksi minun piti sanoa se hänelle ääneen (humala?) :) Luulen silti, että hän pystyy vielä näyttäytymään ulkona.

Vierailija
25/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että movember meni jo.

Vierailija
26/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kantsi sanoo tai jäät takuulla ilman pimppii. :)

No ei kai kukaan mitään parrakasta naista muutenkaan panisi?

Vierailija
27/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun istuskelin penkillä ja aurinko paistoi suoraan kasvoille. Eräs mies sanoi " sinulla on viiksikarvoja!" Oli aika hämmentävä tilanne kun kukaan muu ei edelleenkään ole moisia minulle sanonut. Olisi pitänyt vain todeta tälle, että kappas niin on sinullakin!

Itse olisin luultavasti todennut: Niinpä onkin, mistäs sulle saataisiin.

Vierailija
28/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sillä miehellä olisi viikset ollu jos hän sellaiset haluaisi. Oletko vähän yksinkertainen?

Vierailija
29/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä, jolla on viikset. Tiedätkö, sanoin kerran baarissa humalassa jollekin tiskillä notkuvalle miehelle, että "hei sulla on tosi makeet pitkät ripset!"Siis ne olivat oikeasti tuuheat ja pitkät ja siistit. Se mies lähti siitä hyvin äkkiä pois. Jätti juomat tilaamatta. :D En tiedä miksi minun piti sanoa se hänelle ääneen (humala?) :) Luulen silti, että hän pystyy vielä näyttäytymään ulkona.

Miten tämä liittyi aiheeseen? Luuletko, ettei nainen kehtaisi mennä ulos jos joku toteaisi, että hänellä on viiksikarvoja? Taisi tuo mainitsemasi mieskin kauhistua enemmän humalatilaasi kuin ripsikommenttia, joka ei ollut mitenkään ihmeellinen.

Vierailija
30/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla huoleti, olen tietoinen viiksistäni. Pidän kovasti pikku amisviiksistäni eikä minulla ole mitään aikeita nyppiä niitä pois.

Jos sulla heppi lerpsahtaa viiksikarvojen vuoksi, niin suosittelen hakeutumaan viiksettömien naisten seuraan. Jos olet taas jos toivottoman rakastunut viiksivalluusi, niin totuttele, totuttele. Ehkä voit jossain vaiheessa yrittää inistä varovasti, että tahtoisit nähdä miltä naisesi näyttäisi ilman viiksiä. Tai ostaa partahöylän joululahjaksi.

Vierailija
31/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sillä miehellä olisi viikset ollu jos hän sellaiset haluaisi. Oletko vähän yksinkertainen?

Ei kaikille miehille kasva viikset, vaikka ne kuinka haluaisi. Että kukahan se yksinkertainen on?

Vierailija
32/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä (ainakin olevinaan) itsevarmoja naisia. Itse olen onneksi vaalea ja "viikset" ovat toooosi hienoja vaaleita minihöytyviä.

Siksi huomaan monesti ihmetteleväni, että miten jotkut naiset eivät yhtään häiriinny niistä mustista Magnum-viiksistään siinä nenän alla. Onko poistaminen todella niin hankalaa/eikö ne viikset oikeasti haittaa?

Sillä ihan rehellisesti, ei ne karvat ainakaan kaunistus ole...

Vierailija
33/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä (ainakin olevinaan) itsevarmoja naisia. Itse olen onneksi vaalea ja "viikset" ovat toooosi hienoja vaaleita minihöytyviä.

Siksi huomaan monesti ihmetteleväni, että miten jotkut naiset eivät yhtään häiriinny niistä mustista Magnum-viiksistään siinä nenän alla. Onko poistaminen todella niin hankalaa/eikö ne viikset oikeasti haittaa?

On vaikea poistaa, kun on herkkä iho. Vahoista ja nyppimisestä menee iho huonoksi ja tulee näppylöitä eikä laserointikaan tehonnut. Ja kyllä itseäni asia häiritsee. Ole onnellinen vaaleista minihöytyvistäsi. Minulla on vaalealla iholla paksua mustaa karvaa, enkä todellakaan ole sitä tilannut.

Vierailija
34/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaikea poistaa, kun on herkkä iho. Vahoista ja nyppimisestä menee iho huonoksi ja tulee näppylöitä eikä laserointikaan tehonnut. Ja kyllä itseäni asia häiritsee. Ole onnellinen vaaleista minihöytyvistäsi. Minulla on vaalealla iholla paksua mustaa karvaa, enkä todellakaan ole sitä tilannut.

Ok, kiitos tiedosta. Harmillista kyllä tuollainen, mutta niinpä meillä jokaisella taitaa olla niitä "vähemmän kauniita" piirteitä, joita ei itselleen ole tilannut... elämä se vaan on.

Vierailija
35/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun on niistä kerrottava? En tajua.

Vierailija
36/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä liippaa sikäli omaa kokemusta, että joskus nuorena ja lapsellisena kerkesin hetkisen tapailla tyttöä, joka näin jälkeenpäin ajatellen todennäköisesti kärsi pcos:stä. Olin jo oikeastaan melkoisen ihastunutkin. Tytsä oli todella herttainen ja minä kehittelin hädintuskin teini-iän ohittaneessa mielessäni meistä jo vuosisadan rakkaustarinaa.

Loppujen lopuksi pitkät partakarvat leuan alla vain olivat liikaa. Ne olivat rehellisesti usean sentin mittaisia ja kähäriä. Ja niitä oli paljon. Itseäni asia ei haitannnut, mutta tajusin, että jossakin vaiheessa tytön tutustuminen kavereihini olisi ollut ohjelmassa. Sen jälkeen vittuilun määrä olisi yksinkertaisesti vain ollut loputon.

Mietin oikeasti useita päiviä että mitä helkkaria tekisin. Minulla ei ollut mitään ideaa, että miten olisin vinkannut häntä ajamaan partansa pahoittamatta täydellisesti hänen mieltään. Tilanne oli kertakaikkisen epätoivoinen!

Lopulta sitten en keksinyt muuta, kuin kehitellä onnettoman sepityksen siitä, miten vika ei ollut hänessä vaan minussa ja miten en vain yksinkertaisesti pystynyt jatkamaan hänen kanssaan. Pistin siis poikki yrittäen viimeiseen asti varjella hänen tunteitaan, koska ihan oikeasti välitin niistä.

Tunsin muuten oloni pitkän aikaa harvinaisen kurjaksi tuon jälkeen.

Mutta mitä ihmettä tuossa tilanteessa olisi pitänyt tehdä? Jälkeenpäin ajatellen olisi vain pitänyt valita sopiva aika ja hetki ja sanoa mahdollisimman kauniisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi