Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa kohteliaasti, että naisella viiksikarvoja?

kysyy mies
20.02.2017 |

Miten sinä naisena haluaisit, että asiasta mainittaisiin?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mainitse. Kyllä se nainen sen tietää ja on valinnut itse, mitä tekee, jos jotain tekee, asialle.

Vierailija
2/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tunnet tarvetta mainita asiasta? Haluaisitko itse, että karvoituksestasi jonkun mielestä ei-toivotuissa paikoissa huomauteltaisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo tiedä itsekin, miksi kertoa?

Vierailija
4/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi mainita? Näen itsekin, kasvaako mulla viikset vai ei, en kaipaa siitä mitään kommentteja keneltäkään.

Vierailija
5/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luulisi naisen aavistavan, että häiritseeköhän hänen viiksikarvansa jotenkin, kun suudellassa toisen viiksikarvat aiheuttavat lerpahtamisreaktion.

Vierailija
6/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla naisilla on, kenellä tummempia, kenellä vaaleampia. Annat itsestäsi tyhmän kuvan söpöttämällä itsestäänselvyyksiä, sama kun kertoisit myös naisella olevan silmät tai napa.

Vierailija
7/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tietää tuon kertomattakin. Hän osaa katsoa näet peiliin. Hän myös luultavasti on sinut asian kanssa, jos ei ole karvoja poistanut. Jos asia häiritsee sinua, se on vain sinun oma ongelmasi.

Lopuksi salaisuus: Ihan kaikilla ihmisillä on "viiksikarvoja" eli karvoitusta ylähuulessa. Osalla karvoitus vain niin hentoa, ettei se näy. Jotkut poistavat karvat, toiset eivät. Se on jokaisen oma asia

Vierailija
8/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei neiti! Viiksenne kutittavat naamani, kun suuteloimme.

Vierailija
9/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kantsi sanoo tai jäät takuulla ilman pimppii. :)

Vierailija
10/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kertoa miehelle, että hänellä on viiksikarvoja?

Aivan, tyhmä kysymys. Samanlainen kuin aloituskin.

Vierailija
11/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sinulle kuuluu kenenkään karvat. Anna naisen pitää omansa ja kasvata sinäkin itsellesi sellaiset.

Kerropa, mikä on motiivi? Kun nainen itsekin tietää karvoistaan. Ei hän tarvitse sitä tietoa sinulta.

Vierailija
12/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin päin naamaa, jos mies tuollaisia itsestäänselvyyksiä latelisi. Samalla loppuisi tuon miehen tapailu. Osaan katsoa peiliin, jos kaipaan tietoa ulkonäkööni liittyvistä asioista. 

Vierailija
13/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että mainitset asiasta mitenkään. Tiedoksi muuten, että kaikissa tapauksissa niiden poistaminen ei olekaan ihan yksinkertainen juttu esim. mulla lähtee vahan mukana myös iho.

Vierailija
14/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain miehillä kasvaa selässä ja olkapäässä karvoja. Jaan heille karvanpoistoainetta kesäisin, kun kuljen keskustassa ja huomaan vähäpukeisten miesten iljettävän karvoituksen.

Toistaiseksi en ole parturoinut kenenkään karvoja.

Vierailija
15/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kateellinen kun hänellä on viiksiä ja sinulle ei niitä kasva? Vai mistä moinen tarve ottaa asia esille?

Vierailija
16/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kantsi sanoo tai jäät takuulla ilman pimppii. :)

No ehkä parempi niin. Siellä voi olla vielä muhkeemmat viikset vastassa! :O

Vierailija
17/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua, että mainitset asiasta mitenkään. Tiedoksi muuten, että kaikissa tapauksissa niiden poistaminen ei olekaan ihan yksinkertainen juttu esim. mulla lähtee vahan mukana myös iho.

Etkö ole kuullut pinseteistä? Niillä ei lähde iho, mutta karvat kylläkin.

Vierailija
18/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kateellinen kun hänellä on viiksiä ja sinulle ei niitä kasva? Vai mistä moinen tarve ottaa asia esille?

Niinpä. :) Mitä ajattelisit jos hän ihmettelisi miksei sinulla kasva tuuhea parta? :)

Vierailija
19/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole kuullut pinseteistä? Niillä ei lähde iho, mutta karvat kylläkin.

Totta kai, mutta ei sekään koko ongelmaa ratkaise. Johtaa mm. ihon alle kasvaviin karvoihin. Ja kyllä, myös laserointi ja sokerointi on kokeiltu.

Vierailija
20/36 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen kohteliasta tapaa ole. Eräs poikaystäväni sanoi tokilla treffeillä muka uutisena, että oletko huomannut, että sulla on viikset. Käsittämätöntä, että olen nykyisin naimisissa hänen kanssaan. Että ei asian kommentointi välttämättä koko suhdetta tuhoa, mutta riski on kyllä suuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi