Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko vetovoiman laki, salaisuus tms.? Kokemuksia?

Vierailija
20.02.2017 |

Eli jos kuvittelet sinulla jo olevan jonkun asian niin saat sen. Toimiiko?

Kommentit (199)

Vierailija
141/199 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, uskonko tähän.

Olen itse aina saanut elämässä kaiken mitä olen halunnut, mutta en oikein usko että se johtuu vetovoiman laista. Olen yksinkertaisesti taistellut asioiden eteen, en kuunnellut muita enkä luovuttanut ennen kuin haluamani on ollut minulla. Mitään visualisointia en ole harrastanut, vaan taistellut.

Elämässä voi saada mitä tahansa haluaa, mutta harva on valmis menemään niin pitkälle että saa haluamansa, sillä se vaatii jo laskelmointia ja taitoa osata olla myös vähän kylmä.

Vierailija
142/199 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen mystifiontia ja rahastusta tuita kutsuttiin kunnianhimoksi, määrätietoisuudeksi ja tavoitteelisuudeksi.

Ennen määrätietoisuutta, kunnianhimoa ja tavoitteellisuutta sitä kutsuttiin uskoksi, joka siirtää vuoria.

Ei tässä mitään uutta ole auringon alla. Vanha oppi.

Kuka kertoisi, mikä tässä on rahastusta? Kirjan voi aina ostaa, mutta samat opit saa ilmaiseksi av:ltakin.

Niin kuin ketjusta näet, "samat opit" vaihtelevat riippuen siitä kuka kirjoittaa. Ja jos uskot nämä ketjun menestystarinat, mulla olisi sulle halvalla torni myytävänä Pariisissa.

luin ketjun, enkä ole kenenkään huomannut sanovan, että uskoisivat saavansa beckhamin, eiffelin tai miljoonan. Menestystarinoita he ovat tehneet, mutta jokainen määrittää oman menestyksensä.

“Whether you think you can or think you can’t, either way you are right.”

~ Henry Ford

Ymmärrän halusi puolustella samaan paskaan uskovia sielunsisariasi, mutta älä viitsi pitää muita yhtä hölmöinä.

En minä tiedä, mikä on maailmassa mahdollista, ja olen skeptikko sen suhteen, että kokisin ihmeparantumisen sairaudestani. Mutta en usko, että kukaan meistä on uhri. Kaikkea tulee elämässä vastaan, ja kun alusta selviää, niin itse vaikutamme omaan elämäämme. Ja se vaikuttaminen lähtee päästä. Jos kaikki ihmiset olisivat pessimistejä tai kukaan meistä ei osaisi visualisoida enempää kuin mitä aisteilla näemme, ei kuussa olisi koskaan käyty eikä tietokoneita keksitty.

Minulle on ihan sama, mihin kukakin uskoo. Usko mihin haluat, tärkeintä on, että uskosi tuo elämääsi iloa ja onnea.

Ilo ja onni eivät ole elämän tärkein asia. Kermaperseen on tietysti vaikea käsittää tätä.

Ilo ja onni ja sisäinen rauha ovat ainoita tavoittelemisen arvoisia asioita elämässä. Elämässä on välillisiä asioita ( terveys, raha, läheiset...), joiden toivomme oleva ok - jotta saavuttaisimme onnen ja rauhan.

Ilo ja onni. Siinäpä hedonistinen näkemys elämään. Nytkö "toivot" asioita, kun aikaisemmin vielä "uskoit" ne todeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/199 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin mielenkiintoinen ketju. Monet ihmiset ovat onnettomia, epätoivoisiakin. Jos ajattelu vetovoiman laista auttaa (self help), niin mitäs vikaa siinä on. Monesti huonossa elämäntilanteessa auttaa, kun muistaa mitkä asiat ovat hyvin. Yksinkertaisia asioita. Mielen voimaa ei pidä väheksyä.

Yritän itse oppia tätä vetovoiman lakia, koska olen aivan lopussa henkisesti. Olen umpikujassa. Jotain ulospääsyä etsin - kutsun luokseni myönteisiä ajatuksia. Varsinkin yritän oppia pitämään itsestäni ihmisenä.

Vierailija
144/199 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen mystifiontia ja rahastusta tuita kutsuttiin kunnianhimoksi, määrätietoisuudeksi ja tavoitteelisuudeksi.

Ennen määrätietoisuutta, kunnianhimoa ja tavoitteellisuutta sitä kutsuttiin uskoksi, joka siirtää vuoria.

Ei tässä mitään uutta ole auringon alla. Vanha oppi.

Kuka kertoisi, mikä tässä on rahastusta? Kirjan voi aina ostaa, mutta samat opit saa ilmaiseksi av:ltakin.

Niin kuin ketjusta näet, "samat opit" vaihtelevat riippuen siitä kuka kirjoittaa. Ja jos uskot nämä ketjun menestystarinat, mulla olisi sulle halvalla torni myytävänä Pariisissa.

luin ketjun, enkä ole kenenkään huomannut sanovan, että uskoisivat saavansa beckhamin, eiffelin tai miljoonan. Menestystarinoita he ovat tehneet, mutta jokainen määrittää oman menestyksensä.

“Whether you think you can or think you can’t, either way you are right.”

~ Henry Ford

Ymmärrän halusi puolustella samaan paskaan uskovia sielunsisariasi, mutta älä viitsi pitää muita yhtä hölmöinä.

En minä tiedä, mikä on maailmassa mahdollista, ja olen skeptikko sen suhteen, että kokisin ihmeparantumisen sairaudestani. Mutta en usko, että kukaan meistä on uhri. Kaikkea tulee elämässä vastaan, ja kun alusta selviää, niin itse vaikutamme omaan elämäämme. Ja se vaikuttaminen lähtee päästä. Jos kaikki ihmiset olisivat pessimistejä tai kukaan meistä ei osaisi visualisoida enempää kuin mitä aisteilla näemme, ei kuussa olisi koskaan käyty eikä tietokoneita keksitty.

Minulle on ihan sama, mihin kukakin uskoo. Usko mihin haluat, tärkeintä on, että uskosi tuo elämääsi iloa ja onnea.

Ilo ja onni eivät ole elämän tärkein asia. Kermaperseen on tietysti vaikea käsittää tätä.

Ilo ja onni ja sisäinen rauha ovat ainoita tavoittelemisen arvoisia asioita elämässä. Elämässä on välillisiä asioita ( terveys, raha, läheiset...), joiden toivomme oleva ok - jotta saavuttaisimme onnen ja rauhan.

Ilo ja onni. Siinäpä hedonistinen näkemys elämään. Nytkö "toivot" asioita, kun aikaisemmin vielä "uskoit" ne todeksi?

Kyllä, uskon saavuttaneeni ne, ja olenkin löytänyt sisäisen rauhan. Jos se on hedonistista, niin olkoot sitten. Siitä hyödyn minä ja kaikki ympärillä olevat ihmiset.

Käytin yllä toivoa -sanaa, koska kirjoitin Sinulle ja siksi käytin kieltä, jota sinä käytät.

Vierailija
145/199 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos kuvittelet sinulla jo olevan jonkun asian niin saat sen. Toimiiko?

Mikä tässä todellisessa maailmassa on sellaista, joka antaisi ensimmäistäkään syytä olettaa, että sinun ajatuksesi jotenkin vaikuttaisivat ulkopuolella oleviin asioihin? Eli ei.

Helvetti, että voi olla tyhmää sakkia.

Vierailija
146/199 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei materia ole pahaa eikä henkisyyden vastakohta. 

Ei ehkä itsessään, mutta kyse on arvoista. Tavoitteletko ennemmin rahaa, vai jotain sisäistä rauhaa. Jos haluat materiaa, niin sinun pitää toimia materiaalisessa maailmassa eikä rukoilla enkeleiltä rahaa.

Toisaalta se sisäinen rauha on helpommin saatavissa, jos on rahaa sen verran, ettei tarvitse koko ajan kituuttaa ja laskea kaupassa kolikoita, että voinko vielä ostaa tuon kaurapuuropaketin. Eivät ne ole ristiriidassa keskenään, jos vähänkään osaa syvällisemmin asiaa analysoida.

Kun elämä on taloudellisesti helpompaa, on myös vähemmän stressiä, niin on paljon helpompi rauhoittua, meditoida, kehittää henkisiä ominaisuuksiaan.

Jos taas on tosi köyhä, niin elämän mietteet helposti pyörivät sen jokapäiväisen selviytymisen miettimisessä ja kaikenlaisessa arjen suunnittelussa, että pärjää ja saa laskut maksettua ja ruokaa itselle/perheelle....

Vierailija
147/199 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii se, mutta ei ihan niin yksioikoisesti. Se ei ole vain affirmaatioita.

Se, mihin keskittyy, se kasvaa. Ei ole hömppää, vasn psykologinen lainalaisuus.

Eli jos haluan, että tissit kasvaa, niin kumpaa vetovoiman laki suosittelee minun tekevän: uskovan tissien kasvavan vai b) uskovan, että saan rahaa, joilla ostan silikonit?

Jos aktiivisesti mielessäsi näet itselläsi olevan isommat rinnat (laitat vaikka muokatun kuvan itsestäsi vaatekaapin oveen, jotta se on helpompi nähdä), niin joko lihot sen verran, että rintasi kasvavat tai sitten rikastut sen verran, että saat ne silikonit tai vai suolavesitäytteet. Toki siinä saattaa mennä muutama vuosi, mutta joskus asiat toteutuvat nopeastikin.

Vierailija
148/199 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toiminut, joke kerta kun olen tiennyt pienimpien yksityiskohtien tarkkuudella mitä haluan ja uskonut siihen että se on mahdollista, olen sen saanut.

Siis ihan isoja asioita, unelmien puoliso, koti siinä kaupungissa ja juuri siinä kaupunginosassa jossa aina haaveilin asuvani yms.

Mutta, ei siis riitä että istut sohvalla ja toivot että David Beckham tulee koputtamaan ovelle, ensinnäkään et voi toivoa jotain tiettyä ihmistä, vain tietynlaisen ihmisen.

Toisekseen ei riitä että toivoi, pitää uskoa ja tuntea että haluamasi asia on mahdollinen.

Kolmanneksi pitää toimia! Aluksi ihan pienet asiat riittävät, jos nyt haluat vaikkapa menestyskirjailijaksi niin aloita kirjoittamalla jotain.

Palsta menee kiinni, jatkan huomenna jos muistan/kerkeän ja löydän ketjun.

Vierailija
149/199 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko? Tämä kuulostaa kiinnostavalta, haluaisin kokeilla.

Vierailija
150/199 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, uskonko tähän.

Olen itse aina saanut elämässä kaiken mitä olen halunnut, mutta en oikein usko että se johtuu vetovoiman laista. Olen yksinkertaisesti taistellut asioiden eteen, en kuunnellut muita enkä luovuttanut ennen kuin haluamani on ollut minulla. Mitään visualisointia en ole harrastanut, vaan taistellut.

Elämässä voi saada mitä tahansa haluaa, mutta harva on valmis menemään niin pitkälle että saa haluamansa, sillä se vaatii jo laskelmointia ja taitoa osata olla myös vähän kylmä.

Väitän ettei elämän aidosti arvokkaita  puolia saa lakelmoinnilla ja kylmyydellä. Esimerkiksi rakkaus ja voitko väittä rakastavasi aidosti, jos väkipakolla pyrkisit kääntämään toisen pään, jotta saisit hänet? 

Vierailija
151/199 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ajatuksena kauniilta mutta, kun tarkastelee vetovoimanlain ydinuskomusta, niin millä perusteella yhdenkään tahto ja mielihalu ajaisi ohi kenenkään toisen mielihalusta ja tahdosta? Tai miksi minun haluni saada jotakin tai saada tietty ihminen rakastumaan itseeni olisi voimakkaampi ja oikeutetumpi, kuin jonkun toisen halu tai tahto. Puhumattakaan siitä, että vaikuttaisi universumin tasolla toiveineen ja haluineen. Olenko yht'äkkiä rakkauden täyteisessä parisuhteessa, jos tunnen ja ajattelen niin olevani, sinkkuudesta huolimatta? tai katoavatko laskut ja niitä ei tarvitsekaan enää maksaa sekä kaikki velat on kuitattu, jos tunnen eläväni rikkaudessa ja yltäkylläisyydessä? Reaalimaailmassa näin tuskin tapahtuu.

Vierailija
152/199 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin mielenkiintoinen ketju. Monet ihmiset ovat onnettomia, epätoivoisiakin. Jos ajattelu vetovoiman laista auttaa (self help), niin mitäs vikaa siinä on. Monesti huonossa elämäntilanteessa auttaa, kun muistaa mitkä asiat ovat hyvin. Yksinkertaisia asioita. Mielen voimaa ei pidä väheksyä.

Yritän itse oppia tätä vetovoiman lakia, koska olen aivan lopussa henkisesti. Olen umpikujassa. Jotain ulospääsyä etsin - kutsun luokseni myönteisiä ajatuksia. Varsinkin yritän oppia pitämään itsestäni ihmisenä.

Oletko sinäkin tilanteessa, jossa sinulle parhaan mukaan yritetään jatkuvasti näyttää ettei pitämisen arvoista ole ja jokainen  toinen on arvokkaampi ja parempi, kuin sinä ja siksi on vaikea pitää itsestään? En tunne sinua, joten en tällä tarkoita loukata, vaan puhun omista kokemuksistani.

Vierailija
153/199 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallista toimintaa. Paholainen pukeutuu valon enkeliksi, mutta hän ei anna mitään ilmaiseksi vaan orjuuttaa ihmisen.

Vierailija
154/199 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussakin opetetaan tästä.

Kenellä on sille annetaan.

Mitä kylvät sitä niitä.

Mitä ihminen ajattelee sitä hän on.

Vierailija
155/199 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii ainakin noiden hömppäkirjojen tekijöille ja myyjille ;-)

Jos sitä rahulia haluatte, niin ostakaa esimerkiksi Seppo Saarion Miten sijoitan pörssiosakkeisiin. Siinä on toimivat käytännön vinkit millä alkaa vauraus karttumaan.

Vierailija
156/199 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei toimi. Oon yrittänyt tuota mutta ainakaan omalla kohdallani ei toiminut. Yritin ajatella positiivisesti kaikesta mutta tuli vaan negatiivisia asioita elämääni. Menetin myös mielenterveyteni. Ja tuntuu jotenkin hassulta että negatiivisia asioita tuli myös lapsille. Kaikki on vain sattumaa.

Vierailija
157/199 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Olen saanut kaiken mitä olen halunnut. Olin aarrekarttakurssilla ja tein unelmieni talosta leikekollaasin, parin kuukauden päästä asuimme juuri kuvien mukaisessa talossa. Olen saanut asioita myös niin että kirjoitan paperille tarkkaan mitä haluan, eli ranskalaisilla viikoilla kuvauksen yhdestä asiasta ja sitten olen unohtanut asian kokonaan. Jonkun ajan päästä asia ilmaantuu. Poikkeuksetta toimii. Työpaikka, rahaa, lahjoja. Olen tehnyt tätä myös kaverien kanssa kun joku sanoo ääneen mitä haluaa, niin on laitettu paperille listaa ja sieltä se vaan tulee. Nyt en enää edes tarvitse paperia, ajattelu tai ääneen puhuminen riittää. Viimeksi toivoin työkaverin puolesta asiaa, jonka toteutumista oli odottanut pitkään, niin se vain ilmaantui hänen elämäänsä muutaman viikon sisällä.

Voimakas keino on unen rajamailla hakea vahva onnellisuuden tunne ja tuntea silloin sen asian toteutuneen. Mielikuvitus, positiivinen suhtautuminen, listat, ääneen puhuminen ja se että osaat nauttia elämästäsi jo nyt, etkä ajattele että sitten olen onnellinen kun se tai tämä toteutuu. Ole onnellinen nyt ja kiitollinen kaikesta mitä on.

Vierailija
158/199 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii ehdottomasti.

Kirjan kirjoittaja uskoi keräävänsä rahat typeriltä ja teki sen.

Uskoin saavani potkut työstä ja sain ne.

Uskoin että kesän jälkeen tulee syksy ja se tuli.

Kevään kanssa on nyt vähän ollut uskonpuutetta, mutta keskityn paremmin jotta saadaan kevät käyntiin.

Vierailija
159/199 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suoraan vetovoiman laki, mutta tiedän toimivaksi vastaavan ns. "transurfing" idean jonka Vadim Zeland on "kääntänyt" luettavaksi.

Lyhykäisyydessään transurfing perustuu ns. "vaihtoehtojen tilaan" jossa on kaikki mitä oli, kaikki mitä on ja kaikki mitä tulee olemaan ja ihmisen on oikeanlaisella ajattelulla ja käytöksellään navigoitava itsensä haluamaansa maaliin, ei niinkään että haluamasi asia/tapahtuma/mikä-lie tulisi sinun luoksi.

Kys. kirja on nimeltään Reality Transurfing Steps 1-4. Ei ole suomennettu, mutta englanninkielinen käännös on yksinkertaista tekstiä jota kyllä ymmärtää.

Vierailija
160/199 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatussakin opetetaan tästä.

Kenellä on sille annetaan.

Mitä kylvät sitä niitä.

Mitä ihminen ajattelee sitä hän on.

Jos luet Raamatun, huomaat, että tärkeintä on kokosydäminen antautuminen Jeesukselle. Hän on luvannut täyttää uskovien tarpeet, kun ne on anottu Hänen tahtonsa mukaan. Raamatun lupaukset kuuluvat uskoville. Ei voi täyttää Jumalan tahtoa omassa voimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan