Kaverini petti miestään luonani :(
Kaveri ja mieheni kaveri (jotka eivät olleet ennen tavanneet) jäivät viininhuuruisen illan jälkeen meille yöksi. Yöllä sitten havahduin siihen kun kuulin heidän harrastavan seksiä. Kaverini mies ei siis ollut meillä. Aamulla oltiin kaikki hiljaa asiasta.
Tilanne ahdistaa minua, sillä en voi sietää pettämistä missään muodossa. Mitä pitäisi tehdä? Kertoa kaverini miehelle, yrittää saada kaveri tunnustamaan tälle vai antaa vain olla? Ahdistaa varsinkin sen takia, kun tämä tapahtui meillä. :(
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Kaveri vannoi ettei muista harrastaneensa seksiä mutta kun miehen kaveri varmisti asian niin myönsi että niin on voinut käydä. Vaikuttaa olevan tosi pahoillaan ja järkyttynyt. Lupasi kertovansa asiasta miehelleen.
En saa mielenrauhaa tästä. Myönsikö kaveri vain koska miehen kaveri myönsi? Menettikö oikeasti muistinsa? Aikooko kertoa oikeasti miehelleen? Voin pahoin, pitää varmaan pysyä etäällä kaverista jonkun aikaa. :(
-ap
Kyllä jos kunnolla panee, niin muisti lähtee?! Kannattaa miettiä vähän miten ihmiset yleensä valehtelevat ja jos todella on unohtanut, niin suljetulle osastolle sellainen ja pikaisesti. On vain vaaraksi muille.
Vierailija kirjoitti:
Ihme pettureita täällä taas. Varmaan neuvoisitte samoin jos vastaava sattuisi omalle kohdallenne. Lehmätkin lentää.
Jos sattuisi omalle kohdalle, toivoisin että kumppanilla olisi selkärankaa kertoa. Sivullisilta en haluaisi kuulla käräyttämisiä, se on tunkeilevaa ja niin wt kuin olla voi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en koe, että se mikä tapahtuu mun kodissa, olisi mitenkään vastuullani. Siis jos tapahtuisi rikos, niin sitten kyllä, mutta mun kodissa saa tapahtua moraalittomuuksia ilman, että koen tarvetta SEN TAKIA puuttua. "En mä muuten, mutta kun se tapahtui MEILLÄ." :D
Jotenkin olette hassuja.
Eihän elämää voi elää niin, että on veljensä vartija fiiliksellä liikkeellä. Jokainen hoitakoon omat sotkunsa.Turha myöskään valittaa kun sinua vaikka raiskataan eikä kukaan auta. Jokainen hoitakoot asiansa itse.
Niinpä, koska eihän sitä voi tietää jos joku tahtoo olla raiskattu tai pahoinpidelty. Ihan vain sen takia ei tule puuttua, koska jotain masokistia voi loukata jos puutut yhdessä sovittuun sessioon.
Pettäjät on vähä-älyisiä ja sen huomaa heidän epäloogista sössötyksistään.
Kaverisihan on vain tyypillinen nainen. Tuollainenhan on aivan normaalia naisille. Kaikille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun kaverini on pari kertaa tavannut miesystäväänsä mun kotona kun itse olen ollut viikonlopun poissa.
Eikä mulle tullut mieleenkään että lähtisin siitä huutelemaan hänen aviomiehelleen.
Mitä siitä, jossain ne olis kuitenkin tavanneet vaikka sitten hotellissa.
Itse hän on valintansa tehnyt pettää tai olla pettämättä.
Jos "kaverisi" pettää miestään niin hän 100% varmasti pettää sinuakin. Huijaa sinua, varastaa sinulta jne.
Ihminen joka on kykenevä toista pettämään järjestelmällisesti on ihminen jolla ei ole missään asiassa mitään moraalia
Et voi olla tosissasi :'D!? Tiedät varmaan kaikkien ihmisten elämäntilanteista ihan kaiken, kun olet valmis lyömään rippikouluikäisen tasoiset yleistyksesi. Harva ihminen on oikeasti paha. Sinä lienet täydellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme pettureita täällä taas. Varmaan neuvoisitte samoin jos vastaava sattuisi omalle kohdallenne. Lehmätkin lentää.
Jos sattuisi omalle kohdalle, toivoisin että kumppanilla olisi selkärankaa kertoa. Sivullisilta en haluaisi kuulla käräyttämisiä, se on tunkeilevaa ja niin wt kuin olla voi...
Minä arvostaisin jos joku kertoisi, eikä pimittäisi wt-maisesti tietoa.
Mieluummin kuulen asiasta vaikka vihamieheltäni, kuin eläisin nöyryyttävästi petettävänä pellenä valheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun kaverini on pari kertaa tavannut miesystäväänsä mun kotona kun itse olen ollut viikonlopun poissa.
Eikä mulle tullut mieleenkään että lähtisin siitä huutelemaan hänen aviomiehelleen.
Jos "kaverisi" pettää miestään niin hän 100% varmasti pettää sinuakin. Huijaa sinua, varastaa sinulta jne.
Ihminen joka on kykenevä toista pettämään järjestelmällisesti on ihminen jolla ei ole missään asiassa mitään moraalia
Et voi olla tosissasi :'D!? Tiedät varmaan kaikkien ihmisten elämäntilanteista ihan kaiken, kun olet valmis lyömään rippikouluikäisen tasoiset yleistyksesi. Harva ihminen on oikeasti paha. Sinä lienet täydellinen?
En ole tuo jolle vastasit, mutta tuo "ääripää"argumentti on nolo.
Jos ei luota pettäjään, niin on sitten "itseään täydellisenä pitävä"?
Ei kai nyt sentään.
Vierailija kirjoitti:
Ohis mutta eikö ketään tosiaan häiritse seksin harrastaminen kaverin sohvalla?! :O Mä oon joutunut kuuntelemaan kaverin luona kylässä kuinka hänen toinen kaverinsa toi random panon baarista ja jyystivät siinä sohvalla vaikka tämä toinen kaveri olisi voinut mennä omaan kotiinsa jyystämään... mä en ikinä kehtais. Mulle ei tulis mieleenkään harrastaa seksiä jonkun kanssa kaverin KOTONA kaverin LÄSNÄOLLESSA!
Myös minulla samantapainen muisto. Olen mies ja kaverini raahasi baarista kotiinsa muijan, jota painoi antaumuksella. Asiasta tekee absurdia se, että olimme sopineet viettävämme iltaa yhdessä (alkoholin merkeissä) ja jouduin yöpymään hänen luonaan, koska asuin tuolloin kaukana kaveristani ja taksiin ei ollut varaa.
Ei tuollaisessa tilanteessa voi olla kuin vaikeana ja yrittää pitää korvansa ummessa. Kuka oikeasti haluaa kuulla, kun oma kaveri panee muijaa siinä vieressä ja muija antaa välillä poskihoitoa ja meno jatkuu pienen tauon jälkeen revolverin lauettua jo kertaalleen? :(
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ap:n ahdinkoa. Itsellänikin on ystävä, joka on pettänyt oikeastaan kaikissa suhteissa ja useamman kerran. Joku läheisriippuvuus tai muu outo tunnelukko hänellä on, joka johtaa tuollaiseen käytökseen... No anyway, minä itse tuomitsen pettämisen enkä itse sellaista ole koskaan tehnyt tai hyväksynyt. Mutta minä en ole ystäväni moraalinvartija ja niin kauan kuin hän ei petä minua, olen hänen tukenaan - hiljaisesti hyväksyen.
Mutta kyllä se silti käy minullekin välillä raskaaksi hänen ystävänään. Joudun varomaan ja miettimään sanomisiani etten vain vahingossa lipsauta mitään esim.hänen miesystävän tai muiden kavereiden kuullen. Valehtelu ja salailu on tosi raskasta, varsinkin toisen ihmisen puolesta, kun täytyy muistaa mitä saa sanoa ja mitä ei. Toinen juttu, mikä ystäväni pettämisen tekee raskaaksi on se, että minäkin vaikutan samanlaiselta pettäjältä ja epäluotettavalta tyypiltä hänen rinnallaan. Olen ikään kuin hänen "rikoskumppaninsa", kun olen mukana juonessa ja hiljaa hyväksyn enkä lavertele petetyille. Kerran eräs miesystäväni sai kuulla eräältä taholta, että tämä minun ystäväni petti omaa miestään. Minun miesystäväni sanoi suoraan, että hän alkoi epäillä MINUAKIN pettäjäksi, koska olen tuollaisen pettäjän läheinen ystävä. Sitähän sanotaan, että seura tekee kaltaisekseen, joten ihmiset alkavat tottakai miettiä, olenko minäkin tuollainen pettäjä ja valehtelija, kun tuen ystävääni enkä tuomitse pettämisestä.
Täysin varmasti hän on sinua pettänyt. Tuttavanne sen tietävät mutta eivät sinulle kerro. Koska ne ajattelevat samalla lailla kuin sinä. Joten "kaverisi" saa rauhassa kusettaa teitä kaikkia
Miten kaveria petetään niin että se ei tiedä tulleensa petetyksi?
Siis kaveria ei tyttö- tai poikaystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa suurin osa on pahoja. Ne jotka menestyy esim. politiikassa tai taloudessa ovat yleensä sosiopaatteja ja narsisteja (ihan tutkittu asia).
Maailma ei olisi tässä tilanteessa jos suurin osa ihmisistä ei olisi pahoja.
Olen yli 40-v. nainen ja äiti. Tässä iässä on jo nähnyt kaikenlaista, eikä mikään enää hetkauta. Pettäminen ei ole hyvä juttu, mutta nyt vain kävi niin. Sellaista käy aika monelle, jos vanhaksi saa elää. Eihän se hyväksyttävää ole, ellei suhteessa ole erikseen sovittu ns. vapaasta suhteesta. Tiedän sellaisiakin, ja jos se on molemmille ok, niin mikäs siinä. Jos ei ole sovittu, niin jättäisin asian kuitenkin kaverillesi. Hän kertoo, tai sitten ei. Sinällään pettäminen ei ole sinun ongelmasi, vaan kaverisi.
Ihminen nyt on sellainen, että ruoho houkuttaa toisella puolella ja tilaisuus tekee varkaan. Yleensä petetään suhteissa, joissa kaikki ei ole ihan ok. Mutta ei sekään ole varmaa.
Anna olla. Jos oikein vaivaa, voithan jutella kaverisi kanssa ja kehottaa kertomaan. Hän sitten joko kertoo tai sitten ei. Elämä jatkuu.
elmeri89 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis mutta eikö ketään tosiaan häiritse seksin harrastaminen kaverin sohvalla?! :O Mä oon joutunut kuuntelemaan kaverin luona kylässä kuinka hänen toinen kaverinsa toi random panon baarista ja jyystivät siinä sohvalla vaikka tämä toinen kaveri olisi voinut mennä omaan kotiinsa jyystämään... mä en ikinä kehtais. Mulle ei tulis mieleenkään harrastaa seksiä jonkun kanssa kaverin KOTONA kaverin LÄSNÄOLLESSA!
Myös minulla samantapainen muisto. Olen mies ja kaverini raahasi baarista kotiinsa muijan, jota painoi antaumuksella. Asiasta tekee absurdia se, että olimme sopineet viettävämme iltaa yhdessä (alkoholin merkeissä) ja jouduin yöpymään hänen luonaan, koska asuin tuolloin kaukana kaveristani ja taksiin ei ollut varaa.
Ei tuollaisessa tilanteessa voi olla kuin vaikeana ja yrittää pitää korvansa ummessa. Kuka oikeasti haluaa kuulla, kun oma kaveri panee muijaa siinä vieressä ja muija antaa välillä poskihoitoa ja meno jatkuu pienen tauon jälkeen revolverin lauettua jo kertaalleen? :(
Ilmeisesti ei. Yhdellä tutulla oli nuorempana pieni yksiö, jossa oli siis tosiaan vain yksi pieni huone, keittokomero ja eteinen. Kun hänelle tuli ystävä kylään, laittoi hän siskonpedin lattialle oman sängyn viereen. Kaveri pokasi itselleen äijän, jonka toi tämän tutun kämppään ja harrasti seksiä siinä patjalle periaatteessa kaverinsa jalkojen juuressa. Tuttava tietenkin siihen heräsi, mutta leikki nukkuvaa. Tämäkin tuttavani ei olisi ikinä halunnut tuollaista nussimista omassa kodissaan todistaa, minkä kaveri hyvin tiesi. Varmaan sai siis jotain kicksejä siitä, että harrasti seksiä kaverin nenän edessä tämän omassa kodissa, vaikka tiesi että kaveri ei siitä tykkää.
Kaverisi miehellä on oikeus tietää. Kaverisi on ollut kohtuuton asettaessaan sinut noin kurjaan tilanteeseen ja saa kantaa siitä seuraukset. Puolisoilla on oikeus tietää mitä heidän kumppaninsa puuhailevat näiden seläntakana. Tilanne voi vaikuttaa kumppanin terveyteenkin. Tiedä mitä tauteja noilla petoskumppaneilla on. Sanoisin kaverille, että joko sinä kerrot tai sitten minä kerron. Petoksia en sulata. Totuus ei yleensä jää piiloon ja sitten jos se rasahtaa esille, etkä ole sanonut mitään, ei sinuunkaan ole enää luottamista.
No, tietenkin kerrot ja nappaat siitä miehen itsellesi.
Mä en ainakaan kaveriani vasikoisi.
Uhkaa kaveriasi miehelle kertomisella, niin hän kertoo itse. Se on aina pehmeämpi petetylle, kuin kuulla se joltain muulta.
Muutama vuosi sitten neljän pariskunnan illanistujaiset meillä päättyi kunnon draamaan kun yksi pari naiskenteli meidän makkarin walk-in vaatekomerossa. Eivätkä varmaan olisi edes jääny kiinni ellei rouvani olisi käynyt hakemassa lisää pyyhkeitä saunaan, tullut järkyttyneen näköisenä yläkerrasta ja puuskahtanut "ne siis panee siellä!".
Penaltti oli välitön...pariskuntien osattomat puoliskot lähti vetämään saman tien ja nusailijatkin lähti melkein heti perään. Kolme taksia kävi pihassa hakemassa kyytiläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten neljän pariskunnan illanistujaiset meillä päättyi kunnon draamaan kun yksi pari naiskenteli meidän makkarin walk-in vaatekomerossa. Eivätkä varmaan olisi edes jääny kiinni ellei rouvani olisi käynyt hakemassa lisää pyyhkeitä saunaan, tullut järkyttyneen näköisenä yläkerrasta ja puuskahtanut "ne siis panee siellä!".
Penaltti oli välitön...pariskuntien osattomat puoliskot lähti vetämään saman tien ja nusailijatkin lähti melkein heti perään. Kolme taksia kävi pihassa hakemassa kyytiläisiä.
Hän ei olisi saanut kertoa että ne siis panee siellä.
Hänen olisi tullut kyetä pitämään ilmeensä peruslukemilla, koska asia ei hänelle kuulu.
Nyt HÄN pilasi monen ihmisen elämän, koska HÄN sekaantui ja vasikoi.
Olisi vaan antanut olla, niin kuin normaali ihminen tekee.
Pyydä se kaverisi tapaaman mut. Sen jälkeen se haluaa itse kertoa. Problem solved.