Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini petti miestään luonani :(

Vierailija
20.02.2017 |

Kaveri ja mieheni kaveri (jotka eivät olleet ennen tavanneet) jäivät viininhuuruisen illan jälkeen meille yöksi. Yöllä sitten havahduin siihen kun kuulin heidän harrastavan seksiä. Kaverini mies ei siis ollut meillä. Aamulla oltiin kaikki hiljaa asiasta.

Tilanne ahdistaa minua, sillä en voi sietää pettämistä missään muodossa. Mitä pitäisi tehdä? Kertoa kaverini miehelle, yrittää saada kaveri tunnustamaan tälle vai antaa vain olla? Ahdistaa varsinkin sen takia, kun tämä tapahtui meillä. :(

Kommentit (305)

Vierailija
81/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gdggdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi aikeissa lähteä kertomaan kaverinsa vaimolle asiasta?

Mieheni mielestä pitäisi antaa koko asian olla. En kestä! Kysyn nyt kaverilta mitä aikoo tehdä.

-ap

Ihan oikeasti: kuuluuko tämä asia sinulle?

Asia kuuluu melko voimakkaasti niille, joita petetään. Ja kuka sen tiedon toimittaa, ellei ap?

Kaikki pettäjät ovat täällä vinkumassa, ettei saisi kertoa. Olette aika surkeita ihmisenkuvatuksia.

Noille "ei kuulu sulle" ja "anna olla" ihmisille voisi perustellusti esittää kysymyksen: KUULUUKO puolisosi sinulle pelleksesi sen jälkeen mitä olet hänelle tehnyt?

Tai miksette ANNA vieraiden sukupuolielimien OLLA?

Vierailija
82/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen maa repeää kuin pettäjä häpeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on taas säälittävän poikaporukan trolli

Tottakai on. Luulin, että tässä haettiin twistiä, jossa mennään tuohon tekaistuun raiskaussyytykseen ja koitin sitä ideaa tänne syöttää, mutta AP ei tarttunut siihen.

Vierailija
84/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan vastaava "ongelma" veljeni kanssa. Hän oli parisuhteessa.

Usein kulkivat mun ja kavereideni mukana baareissa ja bilettämässä. Hänen tyttöystävänsä kyllästyi ajoissa, että lähti kotiin ajoissa. Broidi ei. Vaan tuon tuosta tuli mun luokse sitten yöksi. Asuin kaupungin keskustassa ja hänen olisi pitänyt taksilla mennä kotiinsa periferiaan.

Mun luona toisinaan yöpyi mun kavereitakin. Kaikkien kanssa oli naitava. Voi helvetti, että pisti vihaksi. Mulla on vaan yksi kaveri, jota se ei pannu. Kavereihin alkoi välit viiletä, veli on veli, vaikka k-pää onkin. Helvetti mä mitään lunttuja tarvii lähellä, kun tuommosessa hulttioveljessäkin on tarpeeksi huolta.

Lisäksi se tyttöystävä alkoi mua ahdistelemaan sitten ja vaatimaan totuuksia. Hän epäili rankastikin paria tapausta, mutta eihän sille kukaan puhunut. Mä vaan toistin, että puhu sen miehes kanssa. Hän painosti ja oli kiva mulle, niin murruin. Tunnustin ne, joita se epäilikin. Suhteen lopetti samantien, mutta mun kanssa sitten alkoikin kaveerata enemmänkin.

Mä sain tuolta petetyltä osapuolelta anteeksi, hän ei syyttänyt mua mistään. Vaikka katsoin itse olleeni tilanteiden aiheuttaja, kun annoin yöpaikkaa kaikille mahdollisille seksinnälkäisille käytöstavattomille idiooteille. Mun itsesyytökset kaikkoni, kun petetyn kanssa juteltiin pitkään ja hartaasti.

Olen myöhemmin kertonut, että oli niitä muitakin. En mä kaikkia muista, omat kaverit kyllä, mutten niitä kaikkia yhden illan sutturoita.

Pettäjät ovat perseestä. Vaan oma napa tärkein. Ihmeellisiä hyväksikäyttäjiä.

Vierailija
85/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aikoinaan vastaava "ongelma" veljeni kanssa. Hän oli parisuhteessa.

Usein kulkivat mun ja kavereideni mukana baareissa ja bilettämässä. Hänen tyttöystävänsä kyllästyi ajoissa, että lähti kotiin ajoissa. Broidi ei. Vaan tuon tuosta tuli mun luokse sitten yöksi. Asuin kaupungin keskustassa ja hänen olisi pitänyt taksilla mennä kotiinsa periferiaan.

Mun luona toisinaan yöpyi mun kavereitakin. Kaikkien kanssa oli naitava. Voi helvetti, että pisti vihaksi. Mulla on vaan yksi kaveri, jota se ei pannu. Kavereihin alkoi välit viiletä, veli on veli, vaikka k-pää onkin. Helvetti mä mitään lunttuja tarvii lähellä, kun tuommosessa hulttioveljessäkin on tarpeeksi huolta.

Lisäksi se tyttöystävä alkoi mua ahdistelemaan sitten ja vaatimaan totuuksia. Hän epäili rankastikin paria tapausta, mutta eihän sille kukaan puhunut. Mä vaan toistin, että puhu sen miehes kanssa. Hän painosti ja oli kiva mulle, niin murruin. Tunnustin ne, joita se epäilikin. Suhteen lopetti samantien, mutta mun kanssa sitten alkoikin kaveerata enemmänkin.

Mä sain tuolta petetyltä osapuolelta anteeksi, hän ei syyttänyt mua mistään. Vaikka katsoin itse olleeni tilanteiden aiheuttaja, kun annoin yöpaikkaa kaikille mahdollisille seksinnälkäisille käytöstavattomille idiooteille. Mun itsesyytökset kaikkoni, kun petetyn kanssa juteltiin pitkään ja hartaasti.

Olen myöhemmin kertonut, että oli niitä muitakin. En mä kaikkia muista, omat kaverit kyllä, mutten niitä kaikkia yhden illan sutturoita.

Pettäjät ovat perseestä. Vaan oma napa tärkein. Ihmeellisiä hyväksikäyttäjiä.

Miksi annoit hänen olla tekemisissä kavereidesi kanssa jos kerran harrasti seksiä heidän kanssaan? Ei tulisi mieleenikään harrastaa seksiä siskoni kavereiden kanssa, koska tiedän kuinka epämieluisaa se olisi hänelle. 

Vierailija
86/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia kuuluu ap:lle siksi, etä hänen moraalinsa ei hyväksy epärehellisyyttä. Kaveri asetti hänet tilanteeseen, jossa joutuisi elämään omien arvojensa vastaisesti. Sitä ei voi vaatia keneltäkään ja siksi ap:n pitää tpimia siten, että hän itse voi elää omantuntonsa kanssa rauhassa. Salailu on lisäksi raskasta ja stressaavaa.

Jos kaverinsa haluaa pettää, tehköän sen sitten salassa niin, ettei sotke sivullisia omaan soppaansa.

Vierailija
87/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on kavereita, jotka pettävät puolisoitaan, pettäjät ovat yhtä paljon naisia ja miehiä. Mieheni tietää näistä ja pari niistä pettureista kertoilee aina yksityiskohtia tapahtumien kehityksestä miehelleni. Kyllä mua hieman häiritsee se, että mies pitää sellaisia salaisuuksia niin helposti ja puhuu niistä kevyeen sävyyn naureskellen. Vaikka en miestä itseään siis pettämisestä epäilekään.

Vierailija
88/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on kavereita, jotka pettävät puolisoitaan, pettäjät ovat yhtä paljon naisia ja miehiä. Mieheni tietää näistä ja pari niistä pettureista kertoilee aina yksityiskohtia tapahtumien kehityksestä miehelleni. Kyllä mua hieman häiritsee se, että mies pitää sellaisia salaisuuksia niin helposti ja puhuu niistä kevyeen sävyyn naureskellen. Vaikka en miestä itseään siis pettämisestä epäilekään.

Minä en luottaisi tuollaiseen naureskelijaan.

Vierailija
89/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö tämä muka teitä häiritsisi? Minusta kyllä tuntuu pahalta kaverin moraalittomuus. En erityisemmin edes pidä hänen miehestään, mutta ei se tee teosta sen hyväksyttävämpää.

-ap

Kaverisi taas tuntuu miehestään pitävän, koska ovat yhdessä.

Se mirtä parit tekee toisilleen tai mitä jokainen tekee itse, ei ole muiden asia.

Vierailija
90/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverit on parinvaihtajia ihan luvalla. Mitä jos sunkin on?

Onhan se toki henkisesti kehittymättömien touhua, mutta jokainen tyylillään.

Ainakin nää mun kaverit on jäänyt lapsuudessaan vaille aitoa hoivaa.

Keskustele kaverisi kanssa.

Vierailija
91/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne moralisoinnit muille. Puhu kaveris kanssa miten se laitto sut vittumaiseen tilanteeseen jossa sua ahdistaa ja varsinkin jos joudut viettämään aikaa hänen miehen kanssa joskus. Ja käske hommata joku pano luukku missä hoitaa poissa silmistä asiansa eikä käyttää sun asuntoa sellasena.

Vierailija
92/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö tämä muka teitä häiritsisi? Minusta kyllä tuntuu pahalta kaverin moraalittomuus. En erityisemmin edes pidä hänen miehestään, mutta ei se tee teosta sen hyväksyttävämpää.

-ap

Kaverisi taas tuntuu miehestään pitävän, koska ovat yhdessä.

Se mirtä parit tekee toisilleen tai mitä jokainen tekee itse, ei ole muiden asia.

Kenelläkään ei ole velvollisuutta salailla muiden toilailuja.

Pettäjä tekee väärin, eikä kenelläkään ole oikeutta pitää puolisoaan pellenään valheellisessa suhteessa.

Vierailija
93/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla. Kaveri kertoo miehelleen jos siltä tuntuu.

Ei sinulla ainakaan moraalia ole

Vierailija
94/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran jeesussyndroomaisen jankutus, kuinka hänen velvollisuutensa on kertoa petetylle. Kohta alkaa vakuuttelu kuinka "minä ainakin haluaisin, että minulle kerrottaisiin". No, voin vain toivoa, että kaikille tuon hokijoille jonakin päivänä se viesti tulee.

Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Jos haluaa loukata niin sitten kannattaa tietysti juosta kertomaan. Tai vielä mieluummin lähettää viesti anonyymista sähköpostiosoitteesta tai perinteinen kirje ilman lähettäjän nimeä, sillähän ne ihmisten parisuhteet yleensä saadaan kuntoon. not.

Olet täysi kusipää. Tuollaisella ajatusmaailmalla toiselle saa tehdä mitä vaan kunhan se toinen ei vaan siitä tiedä.

Vierailija
95/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joillakin on sellainen suhde missä on sovittu yhdessä että saa nussia muitakin, niin eikai siitä ole mitään haittaakaan jos menet kertomaan niistä touhuista?

Jos joku on niin sairas päästään että haluaa olla tietämättä kumppaninsa pettämisistä, niin tehköön sen etukäteen selväksi, normaalit ihmiset kun haluavat tietää, eli se on lähtö oletus.

Pettäjiltä on vähän turhaa kysyä, että pitäisikö pettäjä käräyttää. Ovat ehkä hieman jäävissä asemassa mitään kommentoimaan =D

Vierailija
96/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö sinä millaisia sopimuksia ja sääntöjä ystävällesi on miehensä kanssa? Puhu sen ystävän kanssa asiasta

Varmaan se ystävä kertookin totuuden.

Joo turhaan sinä kerrot kun meillä on tälläinen sopimus.....

Vierailija
97/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran jeesussyndroomaisen jankutus, kuinka hänen velvollisuutensa on kertoa petetylle. Kohta alkaa vakuuttelu kuinka "minä ainakin haluaisin, että minulle kerrottaisiin". No, voin vain toivoa, että kaikille tuon hokijoille jonakin päivänä se viesti tulee.

Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Jos haluaa loukata niin sitten kannattaa tietysti juosta kertomaan. Tai vielä mieluummin lähettää viesti anonyymista sähköpostiosoitteesta tai perinteinen kirje ilman lähettäjän nimeä, sillähän ne ihmisten parisuhteet yleensä saadaan kuntoon. not.

Olet täysi kusipää. Tuollaisella ajatusmaailmalla toiselle saa tehdä mitä vaan kunhan se toinen ei vaan siitä tiedä.

Tuota kirjoittajaa saisi esimerkiksi salakuvata ja levittää niitä hänen noloja kuviaan nettiin, koska jos hän ei niistä tiedä ei häntä satu.

Tuon kirjoittajan hammasharjaa saa pyöritellä persaukossa, koska ei hän sitä tiedä, ei häneen voi sattua.

Hänestä saa myös kertoa rumia valheita hänen seläntakana ja naureskella hänelle, kunhan sitten kasvotusten on ystävällisen mairea. Ei häneen satu.

Vierailija
98/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverit on parinvaihtajia ihan luvalla. Mitä jos sunkin on?

Onhan se toki henkisesti kehittymättömien touhua, mutta jokainen tyylillään.

Ainakin nää mun kaverit on jäänyt lapsuudessaan vaille aitoa hoivaa.

Keskustele kaverisi kanssa.

Jos lupa kerran on, niin ei tapahdu mitään vahinkoa jos toiselle osapuolelle kertoo luvallisesta toiminnasta.

Vierailija
99/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun kaverini on pari kertaa tavannut miesystäväänsä mun kotona kun itse olen ollut viikonlopun poissa.

Eikä mulle tullut mieleenkään että lähtisin siitä huutelemaan hänen aviomiehelleen. 

Mitä siitä, jossain ne olis kuitenkin tavanneet vaikka sitten hotellissa.

Itse hän on valintansa tehnyt pettää tai olla pettämättä.

Jos "kaverisi" pettää miestään niin hän 100% varmasti pettää sinuakin. Huijaa sinua, varastaa sinulta jne.

Ihminen joka on kykenevä toista pettämään järjestelmällisesti on ihminen jolla ei ole missään asiassa mitään moraalia

Vierailija
100/305 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en koe, että se mikä tapahtuu mun kodissa, olisi mitenkään vastuullani. Siis jos tapahtuisi rikos, niin sitten kyllä, mutta mun kodissa saa tapahtua moraalittomuuksia ilman, että koen tarvetta SEN TAKIA puuttua. "En mä muuten, mutta kun se tapahtui MEILLÄ." :D

Jotenkin olette hassuja.

Eihän elämää voi elää niin, että on veljensä vartija fiiliksellä liikkeellä. Jokainen hoitakoon omat sotkunsa.

Turha myöskään valittaa kun sinua vaikka raiskataan eikä kukaan auta. Jokainen hoitakoot asiansa itse.