Kaverini petti miestään luonani :(
Kaveri ja mieheni kaveri (jotka eivät olleet ennen tavanneet) jäivät viininhuuruisen illan jälkeen meille yöksi. Yöllä sitten havahduin siihen kun kuulin heidän harrastavan seksiä. Kaverini mies ei siis ollut meillä. Aamulla oltiin kaikki hiljaa asiasta.
Tilanne ahdistaa minua, sillä en voi sietää pettämistä missään muodossa. Mitä pitäisi tehdä? Kertoa kaverini miehelle, yrittää saada kaveri tunnustamaan tälle vai antaa vain olla? Ahdistaa varsinkin sen takia, kun tämä tapahtui meillä. :(
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Asia kuuluu ap:lle koska kaveri alkoi säätämään ap:n luona!! Aika törkeää asettaa ap vaikeaan asemaan. Jos kaveri olisi pettänyt miestään vaikka hotellissa, asia olisi fine ja ap:n ei tarvitsisi sotkeutua. Ällöttävää, että toisten kotia käytetään kutuluolana ja pettämispaikkana.
Ap juttele kaverisi kanssa, ilmaise, ettet pitänyt tapahtumasta.
Niin että hotellissa pettäminen on moraalisesti oikeutetumpaa pettämistä vai?
Siitä toki voi huomauttaa, että ei ole kivaa että tällaista tapahtui ap:n kotona, mutta kaverin miehelle on ihan turha mennä avautumaan, jos hänelle ei kertoisi siinä tapauksessa, että kaveri olisikin pettänyt miestään hotellissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri vannoi ettei muista harrastaneensa seksiä mutta kun miehen kaveri varmisti asian niin myönsi että niin on voinut käydä. Vaikuttaa olevan tosi pahoillaan ja järkyttynyt. Lupasi kertovansa asiasta miehelleen.
En saa mielenrauhaa tästä. Myönsikö kaveri vain koska miehen kaveri myönsi? Menettikö oikeasti muistinsa? Aikooko kertoa oikeasti miehelleen? Voin pahoin, pitää varmaan pysyä etäällä kaverista jonkun aikaa. :(
-ap
Kertoo tai ei, niin sinun velvollisuutesi on kuitenkin kertoa asia miehelle. Asiassa on montakin puolta. Mies ansaitsee kuulla totuuden. Lisäksi miehen täytyy saada tieto, jotta voi käydä sukupuolitautitesteissä. Tuollaisesta äkkisuhteesta voi seurata pahoja jälkitauteja, jotka täytyy hoitaa nopeasti. En usko, ettei ystäväsi muka muista mitään, jos harrastaa seksiä, se on niin intensiivinen kokemus, että kyllä se muistiin jää. Kaverisi yrittää vaan saada sinut nyt rauhoittumaan, mutta kertoa hän ei aio koskaan. Tuolla vieraalla miehellä saattaa olla jopa HIV, joten sukupuolitautitestaus on aivan välttämätöntä. Voit ottaa asian puheeksi ystäväsi miehen kansaa esim. sanoilla:" Ikävä puhua tästä ja olet varmasti jo kuullutkin tästä puolisoltasi..."
Vierailija kirjoitti:
Viestittelin kaverin kanssa. Siltä oli sitten mennyt muisti, sanoo ettei muista viime yöstä paljoa. Uskomatonta! Miehen kaveri kyllä myönsi seksin harrastamisen, mutta sanoi ettei tiennyt kaverini olevan varattu. Kaveri on järkyttynyt, kamala soppa. Ahdistaa :(
-ap
Miltä se nussiminen kuulosti? Jos nainen on kuulostanut olleen menossa mukana ja ehkä määrännytkin tahtia, niin kuinka mahdollista se olisi jos känni olisi ollut sellainen että muistikin on mennyt? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia kuuluu ap:lle koska kaveri alkoi säätämään ap:n luona!! Aika törkeää asettaa ap vaikeaan asemaan. Jos kaveri olisi pettänyt miestään vaikka hotellissa, asia olisi fine ja ap:n ei tarvitsisi sotkeutua. Ällöttävää, että toisten kotia käytetään kutuluolana ja pettämispaikkana.
Ap juttele kaverisi kanssa, ilmaise, ettet pitänyt tapahtumasta.
Niin että hotellissa pettäminen on moraalisesti oikeutetumpaa pettämistä vai?
Siitä toki voi huomauttaa, että ei ole kivaa että tällaista tapahtui ap:n kotona, mutta kaverin miehelle on ihan turha mennä avautumaan, jos hänelle ei kertoisi siinä tapauksessa, että kaveri olisikin pettänyt miestään hotellissa.
Ei olisi moraalisesti yhtään oikeutetumpaa, paitsi, että siihen ei olisi sotkettu ulkopuolisia ihmisiä. Edellisessä viestissä olikin ohjeistus, että juttele kaverin kanssa, eikä mene avautumaan kaverin miehelle.
Nää on niin näitä klassisia kertoa vai ei tarinoita.
Oma kokemukseni on etten kertonut ystävälle hänen miehensä lähennelleen minua. Sanoin miljoona kertaa illan aikana ystävän miehelle, että hän tekee väärin ja seurustelee ystäväni kanssa ja en ikinä satuttaisi ystävääni harrastamalla seksiä hänen miehensä kanssa. Ei uskonut mies, yritti vielä aamulla lähetellä viestejä kuinka ei saa minua mielestään ja sitä rataa. Lähetin viestin, että olen hänen puolisonsa ystävä ja aion sellaisena myös pysyä. Kehotin menemään kotiin ja unohtamaan minut.
Ikinä tämä ei paljastunut ystävälleni. Sittemmin erosivat ja ystäväni uuden miehen kanssa ollut jo vuosia. Koin etten tehnyt mitään väärää, en antanut merkkejä kiinnostuksesta enkä mitään muutakaan. Ystäväni tuskin olisi uskonut minua.
Parempi olla sekaantumatta toisten asioihin, ei se yleensä hyvin pääty.
Annan kaverin nyt aikaa selvittää tämän miehensä kanssa. Laitoin että jos hän ei ole iltaan mennessä kertonut miehellensä niin minä kerron. Tuntuu pahalta mutta en voi jäädä epätietoisuuteen.
Äänistä ja mieheni kaverin puheista päätellen mitään rikosta ei ole tapahtunut. Kaverikaan ei puhunut asiasta sillä tavalla. Vakuuttaa menettäneensa muistinsa täysin, eikä ole minulle vihainen. Ikävä tilanne, en tiedä mitä ajatella. :(
-ap
Vierailija kirjoitti:
Aina jotenkin järkyttää tämä ihmisten julmuus. Ei kuulu sinulle, katso vaan pois ja unohda koko juttu. Joku tuhlaa ainutkertaisen elämänsä epärehellisessä suhteessa ihmisen kanssa jota ei tunne alkuunkaan, muut tietää mutta asianosainen ei koska se ei muka ole kenenkään asia kertoa. Te olette aivan hirveitä ihmisiä, joka ikinen jonka mielestä pettämisen pimittäminen on ok.
Heidän mielestään se ei ole pelkästään ok, vaan suorastaan pakollinen velvollisuus.
Ei ole sanoja kuinka paljon halveksin tuollaisia eläjiä.
Vierailija kirjoitti:
Annan kaverin nyt aikaa selvittää tämän miehensä kanssa. Laitoin että jos hän ei ole iltaan mennessä kertonut miehellensä niin minä kerron. Tuntuu pahalta mutta en voi jäädä epätietoisuuteen.
Äänistä ja mieheni kaverin puheista päätellen mitään rikosta ei ole tapahtunut. Kaverikaan ei puhunut asiasta sillä tavalla. Vakuuttaa menettäneensa muistinsa täysin, eikä ole minulle vihainen. Ikävä tilanne, en tiedä mitä ajatella. :(
-ap
Et voi jäädä epätietoisuuteen. Eli olet utelias. No, kun juttu päätyy miehen korviin sinä olet jutussa tarpeeton eikä jatkot kuulu sinulle.
Mokasit ap. Miehesi oli oikeassa, ei kannattaisi puuttua toisten asioihin. Tämä kostautuu sinulle vielä.
Miksi niille jotka pettävät on niin tärkeää että puoliso ei saa tietää? Olen itse aikanaan pettänyt ja itse kertonut siitä puolisolleni. Kamalaahan se oli, siis se että tein niin ja sen kertominen, mutta mielestäni puolisoni ansaitsi tietää millaisen ihmisen kanssa on. Vaikka ahdistuksessani ja epävarmuudessani hairahduin, en itsekään olisi halunnut elää valheessa. Halusin että puolisoni joko aidosti valitsee minut virheestäni huolimatta tai sitten eroamme. En olisi mitenkään voinut elää hänen kanssaan ilman että hän olisi tiennyt totuutta.
Ja tiedoksi, emme eronneet silloin, mutta myöhemmin kyllä, niistä samoista syistä jotka ajoivat minut pettämään. Olen kuitenkin tyytyväinen että olin hänelle rehellinen, ja niin on ymmärtääkseni hänkin. Välimme ovat nykyään hyvät.
Minä katkaisisin sinuna välit tuollaiseen kaveriin, koska hänen käytöksensä on noloa.
Ohis mutta eikö ketään tosiaan häiritse seksin harrastaminen kaverin sohvalla?! :O Mä oon joutunut kuuntelemaan kaverin luona kylässä kuinka hänen toinen kaverinsa toi random panon baarista ja jyystivät siinä sohvalla vaikka tämä toinen kaveri olisi voinut mennä omaan kotiinsa jyystämään... mä en ikinä kehtais. Mulle ei tulis mieleenkään harrastaa seksiä jonkun kanssa kaverin KOTONA kaverin LÄSNÄOLLESSA!
Itse en kaveeraa pettäjien kanssa, paskaa porukkaa johon ei voi luottaa missään muussakaan asiassa.
Aloittajaa suututtaa kun ei ite saanu munaa siltä äijältä. Oliko komeekin?
Ymmärrän ap:n ahdinkoa. Itsellänikin on ystävä, joka on pettänyt oikeastaan kaikissa suhteissa ja useamman kerran. Joku läheisriippuvuus tai muu outo tunnelukko hänellä on, joka johtaa tuollaiseen käytökseen... No anyway, minä itse tuomitsen pettämisen enkä itse sellaista ole koskaan tehnyt tai hyväksynyt. Mutta minä en ole ystäväni moraalinvartija ja niin kauan kuin hän ei petä minua, olen hänen tukenaan - hiljaisesti hyväksyen.
Mutta kyllä se silti käy minullekin välillä raskaaksi hänen ystävänään. Joudun varomaan ja miettimään sanomisiani etten vain vahingossa lipsauta mitään esim.hänen miesystävän tai muiden kavereiden kuullen. Valehtelu ja salailu on tosi raskasta, varsinkin toisen ihmisen puolesta, kun täytyy muistaa mitä saa sanoa ja mitä ei. Toinen juttu, mikä ystäväni pettämisen tekee raskaaksi on se, että minäkin vaikutan samanlaiselta pettäjältä ja epäluotettavalta tyypiltä hänen rinnallaan. Olen ikään kuin hänen "rikoskumppaninsa", kun olen mukana juonessa ja hiljaa hyväksyn enkä lavertele petetyille. Kerran eräs miesystäväni sai kuulla eräältä taholta, että tämä minun ystäväni petti omaa miestään. Minun miesystäväni sanoi suoraan, että hän alkoi epäillä MINUAKIN pettäjäksi, koska olen tuollaisen pettäjän läheinen ystävä. Sitähän sanotaan, että seura tekee kaltaisekseen, joten ihmiset alkavat tottakai miettiä, olenko minäkin tuollainen pettäjä ja valehtelija, kun tuen ystävääni enkä tuomitse pettämisestä.
Jos kontrolli löystyy alkoholin takia, silloin alkoholi ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi aikeissa lähteä kertomaan kaverinsa vaimolle asiasta?
Mieheni mielestä pitäisi antaa koko asian olla. En kestä! Kysyn nyt kaverilta mitä aikoo tehdä.
-ap
Ihan oikeasti: kuuluuko tämä asia sinulle?
Asia kuuluu melko voimakkaasti niille, joita petetään. Ja kuka sen tiedon toimittaa, ellei ap?
Kaikki pettäjät ovat täällä vinkumassa, ettei saisi kertoa. Olette aika surkeita ihmisenkuvatuksia.
Tää on taas säälittävän poikaporukan trolli
Hauska miten moni pettäjä tulee tänne mollaamaan ja käskemään ap:ta olla vaiti. Onko pettäjillä joku kerho? Hävetkää!
Joo. Ei kannata kertoa miehelle, koska nainen vaikuttaa siltä, että viimeisenä oljenkortena vetää raiskaussyytöksen pöytään. Säästä miehesi kaveri perättömältä raiskaussyytökseltä ja anna naisen jatkaa pettämistään.