Minkä makuisia sipsejä haluaisit?
Minä haluaisin makkaraperunoiden makuiset sipsit.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan hiivauutteen ja natriumglutamaatin makuisia sipsejä (ainakin valmistajat näyttävät näin luulevan, sillä mitään maustettuja sipsejä en ole löytänyt ilman näitä).
Minä en ole koskaan maistanut hiivauutteen tai natriumglutamaatin makuisia sipsejä. Missä sellaisia on?
Miltä nuo kaksi edes maistuvat? Siis sellaisenaan. Luulisi, että arominvahvenne ei itsessään olisi kovin makupitoinen.
Tomaatinmakuisia, niitä sai joskus ja oli lemppareita!
Aurinkokuivattu tomaatti ja välimerellisin maustein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan hiivauutteen ja natriumglutamaatin makuisia sipsejä (ainakin valmistajat näyttävät näin luulevan, sillä mitään maustettuja sipsejä en ole löytänyt ilman näitä).
Minä en ole koskaan maistanut hiivauutteen tai natriumglutamaatin makuisia sipsejä. Missä sellaisia on?
Osta mikä tahansa maustettu sipsipussi (siis muu kuin pelkällä suolalla maustettu), niit pääset kokeilemeen jompaa kumpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta mikä tahansa maustettu sipsipussi (siis muu kuin pelkällä suolalla maustettu), niit pääset kokeilemeen jompaa kumpaa.
Kyllä niissä kaikissa on makuna ollut joku ihan muu kuin kumpikaan noista. Eli mistä niitä nyt siis saisi, kun en ainakaan itse ole koskaan nähnyt missään sellaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä nuo kaksi edes maistuvat? Siis sellaisenaan. Luulisi, että arominvahvenne ei itsessään olisi kovin makupitoinen.
Maistuu umamille. Ei se tosiaan oikein mikään maku edes ole. Siksi ihmettelenkin missä muka sen makuisia sipsejä on myynnissä?
Vierailija kirjoitti:
Juusto ja sipuli.
Tämän makuisia Pringles sipsejä on.
Oikein vahvan viinietikan. Saksasta niitä löytyi, mutta Suomesta en ole löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistuu umamille. Ei se tosiaan oikein mikään maku edes ole. Siksi ihmettelenkin missä muka sen makuisia sipsejä on myynnissä?
Onko ne parempia kuin imaamin makuiset sipsit?
Real sipsit kaikilla mausteilla maistuvat aika makkaraperunoille
Paksuja isoja tortilla sipsejä joissa grilli/chili sekoitus mauste. Sellasia jotka rapsahtaa mukavasti kun puraisee. Nuo tortilla kolmiot mitä normisti nuo nachot on liijan pieniä.
Valkosipuli! Ilman hiivauutetta, natriumglutamaattia tai maitoproteiinia (allergiat).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salmiakki
Näitä on jo ja on muuten hyviä!
MISSÄ??? Tahtoo maistaa!!!
Prismasta ite ostin.
Vierailija kirjoitti:
Oikein vahvan viinietikan. Saksasta niitä löytyi, mutta Suomesta en ole löytynyt.
Hyi, maistoin niitä Estrellan vinegar-sipsejä ja ne oli ihan kamalia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salmiakki
Näitä on jo ja on muuten hyviä!
MISSÄ??? Tahtoo maistaa!!!
Prismasta ite ostin.
Sinne siis huomenna! Kiitos vastauksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juusto ja sipuli.
Tämän makuisia Pringles sipsejä on.
Keliakia, :/, pringles ei käy.
Aaargghh! Mielikuvittelin just ihan perusssipsejä, joissa on kamalasti suolaa. Avasin netin, että saisin muuta ajateltavaa. Krapula on juu.