Miten oon niin riippuvainen av:sta?
Olen ihan innoissaan tänäänkin kirjoitellut vähintään 10 viestiä. En ole paljon tavannut ihmisiä viime aikoina, ja tapahtuneet tosielämän kanssakäymiset eivät ole vetäneet vertoja palstan keskusteluille.
Kommentit (5)
On se aika huolistuttavaa että me (minäkin) lukuunottamatta notkumme päivät pitkät täällä. Itse ajattelin käyttäisin aikaani fiksummin kuten ulkoiluun tai näkisin sosiaalista elämää. Mä oon kauan jumittunut puhelimen ruutuun että vaihtelu virkistää. ☺
Mummeli kirjoitti:
Oikeassa elämässä saattaa joutua tekemisiin vittumaisten ihmisten kanssa. Täällä ne vaan voi ignoorata ja siirtyä seuraavaan keskusteluun.
Ei sosiaalisuudessakaa tarvii viettää niitten vittumaisten ihmisten parissa voi niitäkin ignoorata ja siirtää seuraavaan porukkaan
S4474N4 kirjoitti:
Mummeli kirjoitti:
Oikeassa elämässä saattaa joutua tekemisiin vittumaisten ihmisten kanssa. Täällä ne vaan voi ignoorata ja siirtyä seuraavaan keskusteluun.
Ei sosiaalisuudessakaa tarvii viettää niitten vittumaisten ihmisten parissa voi niitäkin ignoorata ja siirtää seuraavaan porukkaan
Veemäistä työkaveria pitää vaan kestää, mutta niin vähän olla temisissä kuin mahdollista.