Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TTK 2017 OFFICIAL

Vierailija
19.02.2017 |

Arvioita tulemaan!

Kommentit (1229)

Vierailija
681/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kyllä yllättynyt parhaasta parista! Oliko Laura ja Mikko tosiaan uhan alla?

Ei tientenkään olleet pudotusuhan alla, maikkari kalastelee äänestäjien rahoja näillä tempuilla. Miks ei koskaan näytetä yleisömääriä???

Vierailija
682/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Maijalla ihan liian lyhyt pari. Miehen pitäisi kilpatanssissa olla pidempi kuin naisen, vaikka naisella onkin korkkarit. Molemmat taitavat olla jotain 175cm pitkiä, ja sitten kun A-M laittaa korkkarit niin huomattavasti pidempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on ihan ok juontaja. Mutta. Jotain äänenkäytön opastus tarvitsisi. Hän kuulostaa kuin olisi rääkynyt äänensä käheäksi ja muistuttaa siinä Eija Vilpasta. Ottaa ihan korviin.

Samoin ne kysymykset ja kommentit, joita esittää pareille, ovat vähän töksöjä.

Harmi, kun Jutta ja Pepe putosivat. Okei, oli tanssillisesti huonoin pari, mutta yksi sympaattisimmista!

Vierailija
684/1229 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan hyvä, että Laura pudotettiin maanpinnalle jatkuvan suitsutuksen jälkeen. Ei ole aina hänellä kovin sulavaa liikehtimistä, vaan pikemminkin kulmikasta on noin pitkän tanssijan esitys, vaikkakin enimmäkseen tyydyttävää seurattavaa. Monet myös jättävät äänestämättä, kun uskovat parin saavan runsaasti ääniä tai haluavat sympatiseerata muita tanssijoita, joilla ei ole etua ammatin tuomista esiintymisistä ja tulkinnoista, kuten näillä parilla näyttelijällä, joilta vaaditaan ammatissakin tanssillisia ominaisuuksia.

Vierailija
685/1229 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tänne sivulle 7 asti todella monet ovat haukkuneet Kirsiä läskiksi ja persjalaksi, vaikka kisassa on samalla mukana kolme häntä läskimpää ja rumempaa miespuolista kisaajaa, joiden ulkonäkö ei silti näitä läskifoobikkomammoja haittaa ollenkaan, ainakaan haukkuja ei ole tullut yhtään. Ristiriitaista, eikö?

Vierailija
686/1229 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu on ihan ok juontaja. Mutta. Jotain äänenkäytön opastus tarvitsisi. Hän kuulostaa kuin olisi rääkynyt äänensä käheäksi ja muistuttaa siinä Eija Vilpasta. Ottaa ihan korviin.

Samoin ne kysymykset ja kommentit, joita esittää pareille, ovat vähän töksöjä.

Harmi, kun Jutta ja Pepe putosivat. Okei, oli tanssillisesti huonoin pari, mutta yksi sympaattisimmista!

Vappu muistuttaa Vilpasta myös ulkoisesti. Olen aina ihmetellyt tuota Vapun ammatinvalintaa, tuolla äänellä ja varsinkaan puhetyylillä /-tekniikalla ei ole pienintäkään edellytystä puhetyöläiseksi.

Vierailija
687/1229 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vähän ot, mutta oottekos katsoneet taitoluistelua? Lähinnä tarkoitan Kiiran kommentointia. Paljon luontevampaa ja helpompa kuunnella! Ilmeisesti tuttu "maaperä" vaikuttaa huimasti. Voisko olla myös se, kun häntä ei näe, niin se puhumisen "vaikeus" ei näy kasvoista?

Vierailija
688/1229 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs veikkaatte, kenen tanssit päättyy huomenna?

Mun veikkaus lopullisista sijoituksista:

1. A-M ja Matti

2. Musta Barbaari ja Katri

3. Laura ja Mikko

4. Kirsi ja Marko

5. Eevi ja Jani

Vierailija
689/1229 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. A-M ja Matti

3. Laura ja Mikko

4. Kirsi ja Marko

5. Eevi ja Jani

Eevin ja Janin

Vierailija
690/1229 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. A-M ja Matti

3. Laura ja Mikko

4. Kirsi ja Marko

5. Eevi ja Jani

Eevin ja Janin

Niin ja mun voittajasuosikkeja on Laura ja Mikko

Vierailija
691/1229 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi ja Marko lähtee huomenna kotiin. Ja voittajasuosikkini on Laura ja Mikko.

Anna-Maijassa tökkii joku liikaa, ja vaikka Matti on nerokas koreografioiden tekijä, en ole pystynyt nauttimaan yhdestäkään heidän tanssistaan. Tajusin tässä kerran, että en ole erityisemmin pitänyt Matin aiemmista oppilaistakaan (Krisse, Janna, Viivi Pumpanen, Manuela Bosco), mutta olen silti nauttinut aina heidän tanssinsa katselusta; etenkin Krisse ja Matti saivat usein liikuttumaan kyyneliin asti. Nyt siitä ei ole ollut tietoakaan.

Vierailija
692/1229 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevi ja Jani, teidän tanssinne päättyy huomenna. Seuraavaksi tippuu Anna-Maija ja Matti.

Vierailija
693/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tanssijoiden vaatteista on aivan kaameita. Mutta tänäänkin Lauralla on kaunis puku.

Vierailija
694/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi Vapun stailaus epäonnistuu viikko viikolta?!

Vierailija
695/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevin asustus on ihan hirveä. Halpa ja mauton, ei todellakaan seksikäs mitä on varmaan haettu

Vierailija
696/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapun stailaus on taas kerran ... järkyttävä.

Vierailija
697/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi Vapun stailaus epäonnistuu viikko viikolta?!

Mun mielestä oikein onnistunut tänäänkin :D hieno asu, ei mikään kireä makkarankuori.

Vierailija
698/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosassa tänään: tissit.

Vierailija
699/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu näyttää kaljulta, jolla lisäke. Ei sovi sitten pätkääkään.

Vierailija
700/1229 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu näyttää kaljulta?

Ketju on lukittu.