Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TTK 2017 OFFICIAL

Vierailija
19.02.2017 |

Arvioita tulemaan!

Kommentit (1229)

Vierailija
661/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta B kaatuu omaan ylimielisyyteensä. Sapettaahan se, että ei saa pelkkää suitsutusta, jos on pitänyt itseään täydellisenä.[/quote

Tunnetkos Jamesin hyvinkin? Itsellä hyvin erilainen kuva jo. ihmisestä.

En toki. Hienoa jos itse kuulut lähipiiriin!

Vierailija
662/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surprise, surprise, että ohjelman näyttelijät tanssii parhaiten.

Mun mielestä aika epäreilua, etenkin kun a-m on vielä harrastanutkin tanssia. Jossain tanssileirillä aikanaan Mattiinkin tutustunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsi ja Marko olivat tämän illan yllättäjät. Kirsi on kehittynyt huimasti.

Mä tykkään myös Kirsistä! Sillä on oikea asenne ja nyt on kehittynyt tanssissa ihan huikean paljon ja nopeassa aikataulussa. Ei ole paras tanssija mutta sillä on sitä "karismaa" niin paljon enemmän mitä kahdessa kokeneemmassa "huippuparissa", että voittaa siksi puolelleen.

Toinen lemppari on Musta barbaari, se pari on  vaan viihdyttävä ja karismaattinen.

Vierailija
664/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa väittää Kirsiä paksuksi! On ihan hoikka, ei vaan mikään pitkä.

Vierailija
665/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta B kaatuu omaan ylimielisyyteensä. Sapettaahan se, että ei saa pelkkää suitsutusta, jos on pitänyt itseään täydellisenä.

Mistä sinä tuon 'pitänyt itseään täydellisenä' jutun oikein repäisit? Jameshan on todella symppis ja itseironinen tyyppi joka ei ota itseään ollenkaan kuolemanvakavasti. Sellainen ihminen ei koskaan ajattele itsestään että "voi vitsi kun mä olen niin perfect!!!1!"

Vierailija
666/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surprise, surprise, että ohjelman näyttelijät tanssii parhaiten.

Mun mielestä aika epäreilua, etenkin kun a-m on vielä harrastanutkin tanssia. Jossain tanssileirillä aikanaan Mattiinkin tutustunut.

"Tanssi ei ole varsinaisesti kuulunut perusliikunnallisen Lauran repertuaariin töidenkään puolesta. Tanssimuistot heittävätkin naisen Kajaaniin ja satubalettiin, jossa 5-vuotiaan tyttösen unelmat ihanasta ballerinan urasta murskattiin aika lailla saman tien.

– Palaute oli, että tanssijan ura ei taida olla minua varten, mutta nyt mulla on viimeinkin mahdollisuus revanssiin! Pääsen viimeinkin näyttämään balettiopettajalleni, Laura visioi hekottaen."

http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/tanssii-tahtien-kanssa/tahtiparit/art…

Vierailija
667/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pontevaan Kirsiin vaan saa mitään makua. Tanssi koomista kun kroppa on tuollainen. Tanssi vaatii sulavaa vartaloa. Karseinta oli kun sätki charlestonissa pää alaspäin ja lihajalat heilui.

Vierailija
668/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta B kaatuu omaan ylimielisyyteensä. Sapettaahan se, että ei saa pelkkää suitsutusta, jos on pitänyt itseään täydellisenä.[/quote

Tässä keskustelussa ei saa sanoa mitään poikkipuolista jamesista, muista kilpailijoista kylläkin saa. Jamesia saa vain kuolata ja kehua. Muistakaapa se.

Vierailija
669/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea pari putosi. Vaikka Pepe kyllä yllätti tanssimisellaan, ei ollut mikään Kanki-Kaikkonen eikä lyönyt läskiksi missään vaiheessa. Kun ohjelma alkoi, luulin Pepen putoavan ensimmäisenä.

Vierailija
670/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirsin asu kivasti korostaa tuota paksua kroppaa. Ei ole puvustajilla ihan paras päivä tänään, Vappukin näyttää mekossaan melkoisen mahakkaalta.

...ja riippurintaiselta.

Aika kovaa tekstiä Kirsistä ja hänen puvustaan. Minusta puku ei ollut olleenkaan epäonnistunut, toki hän on kropaltaan hiukan korpulentti, mutta mielestäni puku sopi hänelle erittäin hyvin, oli jopa tyylikäs. Ihan vaan vertauksen vuoksi, miettikääpä, miltä esim. Minna Kuukka näyttäisi parketilla jos teidän mielestä Kirsi on niin paksu.

Vierailija
671/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuota horohammas Juttaa kehutaan niin paljon?!

No ei kuulu tapoihin arvostella toisten ulkonäköä, joten ota sinäkin oppia meistä fiksummista keskustelijoista ja pysy aiheessa.

Vierailija
672/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä yllättynyt parhaasta parista! Oliko Laura ja Mikko tosiaan uhan alla?

Vierailija
673/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla saisi tippua Eevi tai James.

Vierailija
674/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää ulkonäön arvostelemista, huhhuh. Tämähän oli tietääkseni tanssikisa eikä missikilpailu!

Vierailija
675/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kyllä yllättynyt parhaasta parista! Oliko Laura ja Mikko tosiaan uhan alla?

En usko. Tuotanto vaan halusi uskotella, että Laura ja Mikko saivat vähän ääniä ja saada ihmiset äänestämään enemmän. Halutaan myös särkeä ilmiselvää vaikutelmaa kahdesta selkeästi parhaasta parista. 

Vierailija
676/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää ulkonäön arvostelemista, huhhuh. Tämähän oli tietääkseni tanssikisa eikä missikilpailu!

Juuri näin. Lisäksi on hyvä nähdä, että erityyppisiä vartaloita omaavat ihmiset voivat tanssia hyvin. Kaikkien ei tarvitse olla mallien mitoissa. 

Vierailija
677/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa ei saa sanoa mitään poikkipuolista jamesista, muista kilpailijoista kylläkin saa. Jamesia saa vain kuolata ja kehua. Muistakaapa se.

Äh, älä viitsi. MB ei ole kenenkään yläpuolella ja tietysti häntä saa kritisoida rakentavasti jos siihen on aihetta. Mutta tuon "olen niin täydellinen" -jutun vetäisit täysin omasta päästäsi: se ei ole kritiikkiä vaan haukkumista.

Vierailija
678/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbaari on vaan niin charmantti. Ja ihanat silmäniskut.

Vierailija
679/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi Ponteva. Tuo nyt vaan ei näytä kauniilta kun metrinmittainen tanssii. Ja jo toistamiseen housuasu mikä ei sovi hänelle. Hänellä on upeat sääret.

Vierailija
680/1229 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, älä viitsi. MB ei ole kenenkään yläpuolella ja tietysti häntä saa kritisoida rakentavasti jos siihen on aihetta. Mutta tuon "olen niin täydellinen" -jutun vetäisit täysin omasta päästäsi: se ei ole kritiikkiä vaan haukkumista.

Mitään muutahan tässä keskustelussa ei ole vedetty koskaan hatusta... huokaus..Arvostelkaa toki naiskilpailijoiden ulkonäköä, se ei ole haukkumista.

Ketju on lukittu.