TTK 2017 OFFICIAL
Kommentit (1229)
Vierailija kirjoitti:
Mulla jai tästä kaudesta jotenkin tympeä kuva. Eikä liity voittajaan, vaan koko kauteen. En olisi pettynyt vaikka jatkoa ei tulisi.
Olen täysin samaa mieltä. Oli koko ajan väkisintehtyä ja ilotonta. Kirsi ja Pepe olivat minun valopilkut. Tykkäsin Laurastakin, jolla ihana karisma. Anna-Maija teennäinen ja puoliammattilainen. Lopputanssiakin tanssinut Matin kanssa 22v ajan. Eipä ollut sama lähtötilanne kuin muilla. Eevin mollaaminen oli suurin floppi, pilasi joka jakson. Sama tympeä linja viimeisissä pisteissäkin, kyllä Kirsikin olisi ansainnut kymppirivin. Helena ja Jorma, hävetkööt, eivät ole itsekään täydellisiä. Tämän ohjelman saa kaivaa hautaan ja syvälle. Ei kannata enää uutta kautta esittää.
Laura Malmivaaran käden murtuminen - kun on hoikka, osteoporoosi on iskenyt jo kauan sitten? Pitäisi mittauttaa luuntiheys, vaikka on säilynyt vammoitta. Tällainen tuli mieleen vain.
Vuodesta toiseen samat tuomarit, samat juontajat, samat tanssivalmentajat, sama bändi, samat tanssit, samat biisit, samat puheet, samat jutut treeneistä, samat lehtiotsikot "skandaaleista" ja "yllätysputoajista" jne jne.
Tänä vuonna ohjelma uudistui siten, että tuomarit ja ilmeisesti myös osa tanssijoista osallistui mainosten tekemiseen joko äänellään tai jopa naamallaan.
Ei kai sitä muuta uudistumista tarvitakaan, kun miljoona katsojaa saadaan näinkin.
Voisivat ottaa sellaisia, joita ei heti kuvittele tanssimassa. Esim Matti Nykänen, Jari Tervo, Kai Lehtinen, Pirkka Pekka Petelius ja naisista Petra Olli, Jenni Silvander, Tanja Karpela.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jai tästä kaudesta jotenkin tympeä kuva. Eikä liity voittajaan, vaan koko kauteen. En olisi pettynyt vaikka jatkoa ei tulisi.
Olen täysin samaa mieltä. Oli koko ajan väkisintehtyä ja ilotonta. Kirsi ja Pepe olivat minun valopilkut. Tykkäsin Laurastakin, jolla ihana karisma. Anna-Maija teennäinen ja puoliammattilainen. Lopputanssiakin tanssinut Matin kanssa 22v ajan. Eipä ollut sama lähtötilanne kuin muilla. Eevin mollaaminen oli suurin floppi, pilasi joka jakson. Sama tympeä linja viimeisissä pisteissäkin, kyllä Kirsikin olisi ansainnut kymppirivin. Helena ja Jorma, hävetkööt, eivät ole itsekään täydellisiä. Tämän ohjelman saa kaivaa hautaan ja syvälle. Ei kannata enää uutta kautta esittää.
Siis miten muka ovat tanssineet Matin kanssa 22 vuoden ajan, jos yhden kerran tanssivat tanssileirillä yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut ketä häiritsi Kiira? On jotenkin tosi jäykkä, ei tiedä mitä sanoisi, vaivaannuttava. Rentous puuttui kokonaan ja välillä ei saanut sanaa suustaan. Tuntuu että jännitti kokoajan kauheesti. Kommentitkin oli suurimmaksi osaksi ihan sisällöttömiä.
Olihan tämä kommentti vitsi? "Olenko ainut" - eihän täällä tai missään muuallakaan muuta kuulekaan kuin Kiiran mollaamista. Niitä ihmisiä saa hakea, jotka olisivat pitäneet Kiirasta tuomarina.
Mitä ne oikein pämppäsivät loppujuhlissa? Ihanko p***t vetivät olalle?
Tuleeko uutta kautta? Jos niin tuleeko tänä syksynä jo vai vasta ensi vuonna?
Miksei Kasmir laulanut omaa biisiään?