Stubb ampui Suomea jalkaan typerällä tviitillään
Miten voi olla ihminen niin julkisuudenkipeä että tekee vaikka kotimaalleen valtavaa vahinkoa saadakseen julkisuutta?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen kaipaa selvennystä.
Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.
Varmaan Ruotsin maaseutu on turvallista. Mutta Malmö alkaa muistuttaa jo sisällissodan kourissa olevaan kehitysmaata, valehteli hesari mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tviitti kyseessä?
Eiköhän ihan kaikki malliin "maahamuutto on rikkautta, ei mul muuta"
Yhtään järkevää tviittausta en ole nähnyt.
Tottahan Stubbelo tuossa puhuu. En tajua näitä Ruotsin haukkujia, eivät varmaan itse ole maassa edes käyneet.
Jotenkin ahdistavaa, että meillä on ollut pääministerinäkin ihminen, jonka ei osaa kirjoittaa englantia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen kaipaa selvennystä.
Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.
Ruotsissa tapahtuu enemmän rikastuksia kuin missään muualla maailmassa, lukuunottamatta yhtä afrikan maata
Mutta mitä Ruotsin ministeri tarkoitti kysyessään, että mitä Trump on poltellut.
"Kotimaalleen vahinkoa", mistä teitä suomettuneita idiootteja riittää? Oletteko te niitä joiden vanhemmat (tai kenties te itse jos olette sen ikäisiä) nuoli kylmän sodan aikaan joka käänteessä Neuvostoliiton persettä ettei vaan Moskovassa hermostuttaisi?
Onneksi päästiin tuosta anaalistubista eroon. Petteri Orpo sentään ymmärtää olla poliittisempi eikä tuhoa Suomen suhteita tweeteillään.
Onhan tuo totta, noin ylätasolla.
Vierailija kirjoitti:
"Kotimaalleen vahinkoa", mistä teitä suomettuneita idiootteja riittää? Oletteko te niitä joiden vanhemmat (tai kenties te itse jos olette sen ikäisiä) nuoli kylmän sodan aikaan joka käänteessä Neuvostoliiton persettä ettei vaan Moskovassa hermostuttaisi?
Sinä olisit ylpeänä jyrähtänyt Neuvostoliitolle, että nyt loppui! Ja mennyt sitten muiden suomalaisten mukana Siperiaan leireille. Onneksi tuollaiset ei pääse valtaan.
Caj-Göran Stubb är svensk, inte finsk. Vad pratar ni om?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ahdistavaa, että meillä on ollut pääministerinäkin ihminen, jonka ei osaa kirjoittaa englantia.
*kuka
Jotenkin ahdistavaa, että meillä on suomalainen täällä, kuka arvostelee toisen englannin kielen taitoa, kun samaan aikaan itse ei osaa oikein suomeksi kirjoittaa omalla äidinkielellänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olisit ylpeänä jyrähtänyt Neuvostoliitolle, että nyt loppui! Ja mennyt sitten muiden suomalaisten mukana Siperiaan leireille. Onneksi tuollaiset ei pääse valtaan.
Mihin asti meinasit nöyristellä? Ääliö
Ruotsi ja yleisesti Pohjoismaat ovat maailman turvallisimpia maita maailmassa. Se on fakta.
Täällä on taas joku putinistinen trollauskampanja käynnissä.
Nytkö tähän vasta havahduit?
Eihän se muuta ole tehnytkään kun laukonut typeryyksiä.