Stubb ampui Suomea jalkaan typerällä tviitillään
Miten voi olla ihminen niin julkisuudenkipeä että tekee vaikka kotimaalleen valtavaa vahinkoa saadakseen julkisuutta?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Ruotsin maaseutu on turvallista. Mutta Malmö alkaa muistuttaa jo sisällissodan kourissa olevaan kehitysmaata, valehteli hesari mitä tahansa.
Jaa, en ole huomannut vaikka olen Malmössä töissä. Ruotsissa ei muuten ole poliiseilla mitään no go zoneja
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2054&artikel=6630452
Miksi tuo Stubbi on huseeraamassa tuolla? Tyyppi sössi oman poliittisen uransa, sen pitäisi ymmärtää pysyä syrjässä tapahtumien keskipisteestä. On se vaan ärsyttävän huomionkipeä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen kaipaa selvennystä.
Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.
AnalStub mielistelee kaikkea Ruotsiin ja maahanmuuttoon liittyvää. Kieltäytyy näkemästä ongelmia.
N16 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ahdistavaa, että meillä on ollut pääministerinäkin ihminen, jonka ei osaa kirjoittaa englantia.
*kuka
Jotenkin ahdistavaa, että meillä on suomalainen täällä, kuka arvostelee toisen englannin kielen taitoa, kun samaan aikaan itse ei osaa oikein suomeksi kirjoittaa omalla äidinkielellänsä.
Buahhaahhaa, ja sitten joku edellistä haukkuva wannabe-supersuomalainen, joka ei myöskään saa kahden rivin virheetöntä viestiä aikaiseksi...
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ahdistavaa, että meillä on ollut pääministerinäkin ihminen, jonka ei osaa kirjoittaa englantia.
Mihin virheeseen viittaat tällä?
N16 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*kuka
Jotenkin ahdistavaa, että meillä on suomalainen täällä, kuka arvostelee toisen englannin kielen taitoa, kun samaan aikaan itse ei osaa oikein suomeksi kirjoittaa omalla äidinkielellänsä.
*joka
Ruotsi mainittu! Nyt maabrändiryhmä töihin äkkiä, että Trump muistaisi seuravalla kerralla mainita SUOMEN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Ruotsin maaseutu on turvallista. Mutta Malmö alkaa muistuttaa jo sisällissodan kourissa olevaan kehitysmaata, valehteli hesari mitä tahansa.
Jaa, en ole huomannut vaikka olen Malmössä töissä. Ruotsissa ei muuten ole poliiseilla mitään no go zoneja
Samaa sanovat mun malmölaiset tuttuvat. Ja Tukholman kaamea Rinkebykin oli ihan normilähiö mitä olen siellä käynyt. Nämä pahimmat öyhöttäjät tuskin ovat käyneet Tallinnaa pidemmällä.
No kyllä Ruotsissa on parempi meininki kuin täällä Suomessa. Mitä te muka teette muuta kuin opiskelette joutavia aloja, joilal ei ole työllistymismahdollisuutta, juotte eviinaa ja katsotte putousta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin virheeseen viittaat tällä?
Oletko lukenut niitä tviittejä? Jos DT kirjottelee omiaan kännissä, en tiedä missä aineissa Stubbi lienee tviittailuinnon iskiessä.
Mitenköhän Stubb aiheutti Suomelle vahinkoa kehumalla Ruotsia? Tweetin väittämät ovat sitä paitsi tosia ja niille on tilastollista tukea.
Kerta toisensa jälkeen kyllä hämmästyy tätä suomalaisten Ruotsi-tuntemusta. Lähdekritiikki, någon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa sanovat mun malmölaiset tuttuvat. Ja Tukholman kaamea Rinkebykin oli ihan normilähiö mitä olen siellä käynyt. Nämä pahimmat öyhöttäjät tuskin ovat käyneet Tallinnaa pidemmällä.
Tallinna kyllä on lähiöitä, minne en mielläni menisi. Mutta Tensta ja Rinkeby ovat ihan fain. Ruotsissa on parhaita paikkoja ne, joissa ei ole kovin paljon ruotsalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo totta, noin ylätasolla.
Ulkomailla hotellihuoneessa katselin BBC:n uutisia joissa kerrottiin kuinka Ruotsi sulkee rajansa Tanskan ja Malmön välillä sekä ottaa käyttöön passintarkastukset. Taisi olla joku toinen Ruotsi kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
N16 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*kuka
Jotenkin ahdistavaa, että meillä on suomalainen täällä, kuka arvostelee toisen englannin kielen taitoa, kun samaan aikaan itse ei osaa oikein suomeksi kirjoittaa omalla äidinkielellänsä.Buahhaahhaa, ja sitten joku edellistä haukkuva wannabe-supersuomalainen, joka ei myöskään saa kahden rivin virheetöntä viestiä aikaiseksi...
joka
Aivan alkeellinen virhe kirjoittaa "kuka".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kotimaalleen vahinkoa", mistä teitä suomettuneita idiootteja riittää? Oletteko te niitä joiden vanhemmat (tai kenties te itse jos olette sen ikäisiä) nuoli kylmän sodan aikaan joka käänteessä Neuvostoliiton persettä ettei vaan Moskovassa hermostuttaisi?
Sinä olisit ylpeänä jyrähtänyt Neuvostoliitolle, että nyt loppui! Ja mennyt sitten muiden suomalaisten mukana Siperiaan leireille. Onneksi tuollaiset ei pääse valtaan.
Mihin asti meinasit nöyristellä? Ääliö
Niin kauan, kun Suomella ja Venäjällä on pitkä pätkä yhteistä rajaa.
t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi ja yleisesti Pohjoismaat ovat maailman turvallisimpia maita maailmassa. Se on fakta.
Ja suvaitsevaistolla on kova hinku muuttaa tämä asia. Aika hyvä alku varsinkin Ruotsissa on jo saavutettukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan Mtv3:n uutiset kirjoittavat: "Raa'alle väkivallalle ja ampumisille ei näy loppua Ruotsin suurimmissa kaupungeissa ja niiden lähiöissä" (15.1.2017).
N16 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*kuka
Voi teitä kumpaakin kielipoliisia! Päin honkia menee. Stubb on opiskellut Englannissa ja vaimo on englantilainen, eiköhän nyt englanti sentään suju ihan ok. Ja mitä tuo *kuka nyt sitten on olevinaan?
Vierailija kirjoitti:
Jep, Malmön rikostilastot ja myös maan raiskaustilastot alkavat olla jo ihan hirveät. Raiskauksissa maailman kärkeä. Että sellainen kiva maa. Kranaatit vaan lentelee ja on jengimurhia jne.
Koska Bildtin kommentti sulki Ruotsilta NATO-oven ja tuhosi ruotsalaisyritysten bisnekset USA:ssa piti Stubbin tietenkin perhetuttuaan sympatakseen tehdä sama Suomelle. Törkeä teko Stubbilta