Mies luuli että vaginan kosteus tulee klitoriksesta
Siis että klitoriksesta valuu "mahla". Mitä ihmettä??
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
:D
Minä olen seurustellut miehen kanssa jolla ei selkeästi ollut mitään käsitystä missä klitoris edes on. :D Aina näistä lukee mutta oli todella hämmentävää todeta että 35 vuotias mies ei tosiaankaan tiennyt klitoriksesta mitään. Omien puheidensa mukaan toki oli kovin kokenut rakastaja mutta noh...no jaa...ehkä oli sitten aina vaan keskittynyt vain omaan nautintoon. Kädestä pitäen sitten kerroin missä se klitoris on ja mitä sille voi tehdä. :o
Mitä sille voi tehdä?
Onhan se melko vaikeaa kun jos kysyy naisilta miten vagina toimii niin kaikki vastaavat eri tavoin.
Ehkä ex oli sanonut , että klitoris vuotaa mahlaa.
onko mitään kirjaa missä kerrottaisiin totuus kaikesta?
Älkää jaksako. Ei noi jutut ole miehille aina niin selvää.
Elämän nesteet sekoittuvat mahlaisessa pimpulassa, näin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Mahla... hyi vittu mikä ilmaisu
Kerran sanoin miehelleni, kun kerroin eräästä tapahtuneesta, että olin niin innoissani, että mahla valuu reisille 😄😄
Mitä sillä on väliä? Nolasitko nyt poikkiksen, kun se ei tienny? Saitko pisteen?
On jännä havaita että tuollaisillekin miehille kuitenkin lohkeaa sitä reikää, mutta meille viisaille kilteille miehille vain naureskellaan ja katsotaan pitkin nenänvartta.
Lisään tähän nyt vielä että tänä vuonna tulee yhdessäoloa 5 v täyteen. En vaan ymmärrä, miten mies voi yhä luulla noin.
Anteeksi sanan mahla käytöstä.. Se on joo ällö :D
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Lisään tähän nyt vielä että tänä vuonna tulee yhdessäoloa 5 v täyteen. En vaan ymmärrä, miten mies voi yhä luulla noin.
Anteeksi sanan mahla käytöstä.. Se on joo ällö :D
t. ap
Mahla-sanan käyttö on vielä ihan hyväksyttävää, toisin kuin reiästä puhuminen naissuhteista kertoessa.
Vierailija kirjoitti:
On jännä havaita että tuollaisillekin miehille kuitenkin lohkeaa sitä reikää, mutta meille viisaille kilteille miehille vain naureskellaan ja katsotaan pitkin nenänvartta.
Ainoastaan tyhmät ja ilkeät miehet puhuvat reiän lohkeamisesta, hy olkoon. En katsoisi edes nenänvartta pitkin mokomia moukkia.
Ex-poikaystävän ex-tyttöystävä teini-iässä oli selittänyt, että ottaessaan e-pillerin käyttöön pitää käydä gynellä ja kertoi mikä on papakoe. Ex kertoi minulle huolestuneena, kun oltiin jotain parikymppisiä, että ei sun tartte sitten ottaa e-pillereitä käyttöön koska sitten sulta sieltä alapäästä pitää leikata jotain. Elikkäs.
Kaverin eksä oli aina kaverin menkkojen aikaan oikein empaattinen kun "sulla on nyt se haava siellä alapäässä" ja luuli, että se kipu johtuu siitä, että pillussa on oikeasti haava kerran kuussa. Ikää lähemmäs 30 silloin, mutta toisaalta veteli aineita ja viinaa siinä tahdissa ettei ihmekään etteikö mistään mitään ymmärtäisi.
Suurin osa naisista ei puhu seksistä miehelle mitään vaan valittaa ystävättärelleen että se on huono sängyssä.Sitten odotetaan että kokenut mies on tosi taitava.
Olen siinä käsityksessä, että suurin osa ei tiedä/haluakaan tietää naisen anatomiasta sen enempää. Olen itse seurustellut parin miehen kanssa ja kumpikaan ei tiennyt klitoriksesta ja siitä, mikä merkitys sillä on naisen nautinnolle. Lähemmäs 30 vuotiaita olivat molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Ex-poikaystävän ex-tyttöystävä teini-iässä oli selittänyt, että ottaessaan e-pillerin käyttöön pitää käydä gynellä ja kertoi mikä on papakoe. Ex kertoi minulle huolestuneena, kun oltiin jotain parikymppisiä, että ei sun tartte sitten ottaa e-pillereitä käyttöön koska sitten sulta sieltä alapäästä pitää leikata jotain. Elikkäs.
Kaverin eksä oli aina kaverin menkkojen aikaan oikein empaattinen kun "sulla on nyt se haava siellä alapäässä" ja luuli, että se kipu johtuu siitä, että pillussa on oikeasti haava kerran kuussa. Ikää lähemmäs 30 silloin, mutta toisaalta veteli aineita ja viinaa siinä tahdissa ettei ihmekään etteikö mistään mitään ymmärtäisi.
No mistä muusta ku haavasta se veri voi sinne piluun tulla?
Onhan tuo hassu ajatus mutta ei tuossa mitään loukkaavaa ole tai käytännön kannalta merkityksellistä. Kertoo jotain naisten hyvästä asemasta, että naisilla on varaa miettiä ja valittaa tuollaisesta; samaan aikaan kun naisia ei saa edes miettimään miesten paikkoja.
:D
Minä olen seurustellut miehen kanssa jolla ei selkeästi ollut mitään käsitystä missä klitoris edes on. :D Aina näistä lukee mutta oli todella hämmentävää todeta että 35 vuotias mies ei tosiaankaan tiennyt klitoriksesta mitään. Omien puheidensa mukaan toki oli kovin kokenut rakastaja mutta noh...no jaa...ehkä oli sitten aina vaan keskittynyt vain omaan nautintoon. Kädestä pitäen sitten kerroin missä se klitoris on ja mitä sille voi tehdä. :o