Stubb ampui Suomea jalkaan typerällä tviitillään
Miten voi olla ihminen niin julkisuudenkipeä että tekee vaikka kotimaalleen valtavaa vahinkoa saadakseen julkisuutta?
Kommentit (46)
N16 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ahdistavaa, että meillä on ollut pääministerinäkin ihminen, jonka ei osaa kirjoittaa englantia.
*kuka
Jotenkin ahdistavaa, että meillä on suomalainen täällä, kuka arvostelee toisen englannin kielen taitoa, kun samaan aikaan itse ei osaa oikein suomeksi kirjoittaa omalla äidinkielellänsä.
Sua pitäs panna perseeseen isolla suonikkalla niin oppisit tavoille.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan Stubbelo tuossa puhuu. En tajua näitä Ruotsin haukkujia, eivät varmaan itse ole maassa edes käyneet.
Eihän siinä mitään, vaikka murha-aalto on malmossa menossa. Pikkujuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Ruotsin maaseutu on turvallista. Mutta Malmö alkaa muistuttaa jo sisällissodan kourissa olevaan kehitysmaata, valehteli hesari mitä tahansa.
Jaa, en ole huomannut vaikka olen Malmössä töissä. Ruotsissa ei muuten ole poliiseilla mitään no go zoneja
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2054&artikel=6630452
Samaa sanovat mun malmölaiset tuttuvat. Ja Tukholman kaamea Rinkebykin oli ihan normilähiö mitä olen siellä käynyt. Nämä pahimmat öyhöttäjät tuskin ovat käyneet Tallinnaa pidemmällä.
Lasketaanko Tokion matkoja miksikään? Eihän ne nyt Rinkebytä vastaa, mutta olivat kauas...
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Stubbi on huseeraamassa tuolla? Tyyppi sössi oman poliittisen uransa, sen pitäisi ymmärtää pysyä syrjässä tapahtumien keskipisteestä. On se vaan ärsyttävän huomionkipeä tapaus.
Juoksis vaan.
Stubbi nyt kirjottelee noita alakoululaisjuttujaan. Ei häntä voi ainakaan siitä syyttää, että kirjoitukset olisivat liian vaikeita kansalaisten ymmärtää. Me like. Great news.
fine?
Ei se porttiteoria ruotsin kielestä olekaan totta.