Mitä mieltä nimestä Coco?
Olisi Coco Anna Amelie. Hänellä on sisko jonka nimi on Joellia-Johanna, eli Jojo. Mieheni on Britti, ei siis suomalaista sukunimeä. On suomalaisilta sukulaisilta tullut kommenttia Jojon nimestä, että "on näköjään Dance moms ohjelmaa katsottu" mutta ei me olla silti sellaisia että tv ohjelmasta nimettäisiin lapsia.
Kommentit (47)
Mun tytön baletissa pn Coco ja onhan se aika olevinaan. En laittais. Minna,,Tuija, Leena tai Annika on parempia.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi oikein kuuluu lausua näin suomalaisittain? Koukou?gougou?
Koko
Ai lasten nimet on "tsou tsou" ja "kou kou"???
Täh yök.
Mielikki kirjoitti:
Koiran nimi.
Mun koiran nimi. On nättejä sekä nimi että koira.
Vierailija kirjoitti:
Ai lasten nimet on "tsou tsou" ja "kou kou"???
Täh yök.
Niinhän se näyttää Apllä olevan. Ja kun hän siellä Englannissa asuu, niin kyllähän ne nimet sinne sopii.
Mun mielest toi on tosi ihqu kun siinä on noi c-kirjaimet. Se on siistii, kun voi aina selittää, et vaik tytön nimi on Koko, se kirjoitetaan c:llä,soso. Siit saa respektiä, etenkin köyhemmilt.
Mun tulee mieleen Conan O'Brien. Team CoCo.
Vähän niinku lempinimi. Laittakaa joku nimi ja antakaa lempinimeksi Coco.
Antakaa nimeksi Colette Anna Amelie.
Tytön lempinimi voi olla Coco.
En kyllä voisi antaa omalle lapselle, mutta kyllä siinä on jotain söpöä
Coco Nuts, olisi parempi nimyhdistelmä
Miten kävisikö yhdysnimi, kun toisellakin tytöllä on? Corki-Corianne tai Corki-Camille
Meidän edesmenneen Cavalier King Charlesinspanieli oli nimeltään Coco. Lapsen kaverin marsu on kuulemma Coco.
Jos tuon laittaa ihmisen nimeksi niin siihen tulee liikaa sellaista Coco Chanel-yrittämistä. Silti niitä muotialan ihmisten pidetään nykyään eläinten niminä eli englanninkielisissä maissa on todella paljon lemmikkejä joiden nimet ovat Coco, Dolce, Gabbana, Gucci jne.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa nimeksi Colette Anna Amelie.
Tytön lempinimi voi olla Coco.
Tuo on just sellainen nimi että kaikki alkaa puhumaan ranskaa lapselle kun kuulevat nimen. Sitten jos lapsi ei osaa ranskaa niin saa muilta sellaisia veemäisiä katseita ja hänelle nauretaan että "ai etsä siis osaakaan ranskaa, haha! Nimen perusteella oletin että edes osaisit."
Minun siskoni koiran nimi. Tuo Jojo on niin kuin Jojo Siwa.XD
Laittakaa samantien nimeksi Coco Nut. Mites vaikka Camilla? Voisi kutsua Cocoksi
Näin suomalaiselle, lapsena paljon sarjakuvia ja lastenkirjoja lukeneelle tulee Cocosta mieleen ensimmäisenä Koko, joka oli yllättävän usein apinan nimenä. Koko oli yleensä gorilla tai sitten pikkuisempi marakatti tms.