Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen nainen, joka puhuu teinityttömäisesti naristen ja ässät terävästi sihauttaen, kuulostaa karmealta!!

Vierailija
19.02.2017 |

Tulee todella tympeä tunne sellaisesta ihmisestä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan narisevaa puhetyyliä! Helsinkiläisten naisten keskuudessa todella yleistä.

Vierailija
2/3 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti tuollainen. Tai monet ovat sanoneet, että minulla on "nuori" ääni ja puhetyyli. 

Se ei ole tietoisen harjoittelun tulosta. Johtunee siitä, että teen työtä nuorten parissa. Lisäksi kotona on tällä hetkellä kaksi teiniä, kaksi vanhinta asuvat jo omillaan. Mallioppimisen tulosta siis...

Ikävä, jos se häiritsee. Puheen rytmiä, intonaatiota ja ääntään on vaikea muuttaa ja en ole tähän mennessä kokenut tarvettakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmeisesti tuollainen. Tai monet ovat sanoneet, että minulla on "nuori" ääni ja puhetyyli. 

Se ei ole tietoisen harjoittelun tulosta. Johtunee siitä, että teen työtä nuorten parissa. Lisäksi kotona on tällä hetkellä kaksi teiniä, kaksi vanhinta asuvat jo omillaan. Mallioppimisen tulosta siis...

Ikävä, jos se häiritsee. Puheen rytmiä, intonaatiota ja ääntään on vaikea muuttaa ja en ole tähän mennessä kokenut tarvettakaan. 

Hah! Kyllä puhetapaansa voi muuttaa ihan miten haluaa. Näkeehän sen jo teineistä, jotka puhuvat esim. vanhemmassa seurassa normaalisti, mutta muiden teinien seurassa alkaa se "tiiätsä tyyliin" puhetyyli, narina, ja liioiteltu intonaatio.