Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tila-auto törmäsi mopoautoon- kaksi 17-vuotiasta kuoli

Vierailija
19.02.2017 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005094567.html

Mitähän tässä on tapahtunu, mopoauto-vihaa vai humalainen itsemurhan yritys mopoauton keulaan?

Kommentit (210)

Vierailija
21/210 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairaan karmea uutinen. Kaksi täysin viatonta nuorta kuolevat kun joku saatanan juntti ajaa niitä päin tahallaan koska haluaa itse kuolla? Kuolemantuomio tällaisista pitäisi antaa.

Vierailija
22/210 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kun ollaan niin päin ajanut saa parin vuoden kakun josta hyvällä käytöksellä istuu vuoden syö siellä hyvin pelaa pleikkaria nostelee puntteja ja taas kadulla tallaamassa vuoden päästä keksimässä mitä taas  keksisi.

Taposta saa vähintään 8 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/210 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että tekijä joutuu oikeasti kiven sisään ja oikeiden kavereiden kanssa. Jo pari kuukautta riittäisi oppimaan, miten EI kannata itsaria yrittää jatkossa.

Vierailija
24/210 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan hirveetä. Kaksi täysin viatonta taas joutui kuolemaan nuorena jonkun vtun idiootin takia!!!!!!! Olis tappanu ittensä vttuako täytyy pilata toisten elämä he eivät ole syyllisiä hänen pahaan oloonsa!

Vierailija
25/210 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa se olla kivaa nyt kun on pää selvinnyt ja tajuaa mitä on tullut tehtyä. Sitä kelloa kun ei saa käännettyä taaksepäin.

Vierailija
26/210 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsparat:( Siellä on kahdessa perheessä nyt helvetti valloillaan. Itse en usko että tuosta enää selviäisin mutta voimia heille!

Vierailija
27/210 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saakeli krapula ahdistus ja tämä! Luulis että siinä on jo olo sitä luokkaa että joku paikka pettää ja päästäis tekijästäkin.

Vierailija
28/210 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vittu noita nokialaisia oikein vaivaa?

Vierailija
29/210 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalien pyöräilijöiden syytä!

Vierailija
30/210 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Ilja tekee juttua tuosta, että selviää millainen tyyppi tappaa teinejä.

Ei voisi kuule vähempää kiinnostaa kuten ei muidenkaan rikollisten henkilöllisyydet!

Vierailija
31/210 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo montaa vuotta, kun Oulussa joku idiootti teki itsarin ajamalla henkilöauton keulaan, ja tuossa toisessa autossa ollut kuoli myös. Sattui vielä ihan valoisalla säällä, että ei ole voinut sekoittaa pikkuautoa rekkaan. 

Ajakaa puuhun tai kalliolta alas, saatana. 

Vierailija
32/210 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todella absurdi ajatus, mutta pitäisikö meidän ryhtyä rankaisemaan rikosoikeudellisesti myös kuolleita, jotta nämä itsemurhaajat tajuaisivat viedä vain oman henkensä eikä samalla muiden?

Enkä suostu puhumaan mistään laajennetuista itsemurhista, se on murha tai tappo kun tappaa toisen ihmisen! 

Vierailija
33/210 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatkohan pariskunta :(

Vierailija
34/210 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan hirveetä. Kaksi täysin viatonta taas joutui kuolemaan nuorena jonkun vtun idiootin takia!!!!!!! Olis tappanu ittensä vttuako täytyy pilata toisten elämä he eivät ole syyllisiä hänen pahaan oloonsa!

Mistä sinä heidän "täyden viattomuutensa" tiedät?

Vierailija
35/210 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina olin katsomassa 17-vuotiaan tyttäreni vanhojen tanssit. En ollut ainoa äiti, joka kuivasi silmiään, kun ihanat nuoret tanssivat myös Abban tahtiin (you are the dancing queen, young and sweet, only seventeen).

Olen hyräillyt biisiä tänä viikonloppuna ja itkenyt kahta tuntematonta 17-vuotiasta tyttöä ja yhtä poikaa. Heilläkin oli elämä edessä.

Vierailija
36/210 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks noi itsarit tehdä rekan nokkaan? Tila-autolla mopoauton keulaan. Kamala juttu. Sääli niitä nuoria.

Eihän tuosta ole kauaakaan kun se edellinen järjen riemuvoitto posautti vastaantulevan henkilöauton keulaan ja tappoi "itsarillaan" vastaantulijat.

Vierailija
37/210 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Kamala tapaus ja noi mopoautotkin ovat kuin pahvia, mitä liikenneturvallisuuteen tulee. Menevät täysin rusinaksi kolaritilanteissa.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt miten tuollainen hengenvaarallinen muovikottero edes voi olla laillinen kulkupeli?

Vierailija
38/210 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Ilja tekee juttua tuosta, että selviää millainen tyyppi tappaa teinejä.

Ei voisi kuule vähempää kiinnostaa kuten ei muidenkaan rikollisten henkilöllisyydet!

Mä ainakin haluan tietää että osaan kiertää kaukaa. Myös paskat kaupunginosat on hyvä tietää vieraassakin kaupungissa. 

Vierailija
39/210 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Kamala tapaus ja noi mopoautotkin ovat kuin pahvia, mitä liikenneturvallisuuteen tulee. Menevät täysin rusinaksi kolaritilanteissa.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt miten tuollainen hengenvaarallinen muovikottero edes voi olla laillinen kulkupeli?

Nopeudensäädin henkilöautoon mautojen tilalle! Ruotsissa ihan toimiva systeemi. Edullisempi ja turvallisempi.

Vierailija
40/210 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairaan karmea uutinen. Kaksi täysin viatonta nuorta kuolevat kun joku saatanan juntti ajaa niitä päin tahallaan koska haluaa itse kuolla? Kuolemantuomio tällaisista pitäisi antaa.

Millä logiikalla se olisi rangaistus?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan