Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TLC -kanava

Vierailija
19.02.2017 |

Miten saa ko kanavan näkymään telkkarissa. Uusi kanavahaku ei auta. Eikös kanava ole ilmaiskanava.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmaiskanava. Minulla näkyy, ja on paras kanava evör! Innostuin heti kun näin mainoksen silloin joskus. Tiesin, että TUO on minun kanavani!«3

Vierailija
2/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt kanavahaun monta kertaa, mutta kuvaa ei näy, vain ääni kuuluu.

-ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tehnyt kanavahaun monta kertaa, mutta kuvaa ei näy, vain ääni kuuluu.

-ohis

Joskus vaatii myös tehdasasetusten palautuksen.

Vierailija
4/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kanava?

Vierailija
5/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luullut ettei sitä kukaan edes katso.

Vierailija
6/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen kanava?

Pyörittää samaa sontaa kuin Frii

Vierailija
7/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näy minullakaan vaikka olen tehnyt kanavahaun ja tehdasasetustenpalautuksen useamman kerran (ja asun sentään vaan muutaman kilsan päässä Helsingin keskustasta...) Käytössä on Topfieldin digiboxi ja asun kaapelitaloudessa. Sen mitä olen kyläreissuilla tuosta TLC:stä nähnyt, niin siellä näytetään paljon tuoreempia kausia ja jaksoja kuin Friillä ja siellä on ohjelmistossa myös sellaisia ohjelmia mitä Friillä ei esitetä . Esim. Syntymässä erotetut -sarja kiinnostaisi itseäni.

Vierailija
8/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallettaessa TLC:n kanavalta ohjelmia, ne eivät näyt. Pelkkää mustaa ja kelattaessa eteenpäin näkyy välillä sekunnin vilahdus ohjelmasta. Muilta kavanavilta, maksullisiltakin,216 tallettuvat ohjelmat. Onko muilla ollut samaa ongelmaa?

Vierailija
9/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanavalta tulee pelkkää paskaa. Ette menetä yhään mitään, jos ei näy.

Vierailija
10/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanavalta tulee pelkkää paskaa. Ette menetä yhään mitään, jos ei näy.

Katselin sarjat amisheista, ahdistuin. Mutta myös opin.

Vierailija
11/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä näy minullakaan vaikka olen tehnyt kanavahaun ja tehdasasetustenpalautuksen useamman kerran (ja asun sentään vaan muutaman kilsan päässä Helsingin keskustasta...) Käytössä on Topfieldin digiboxi ja asun kaapelitaloudessa. Sen mitä olen kyläreissuilla tuosta TLC:stä nähnyt, niin siellä näytetään paljon tuoreempia kausia ja jaksoja kuin Friillä ja siellä on ohjelmistossa myös sellaisia ohjelmia mitä Friillä ei esitetä . Esim. Syntymässä erotetut -sarja kiinnostaisi itseäni.

TLC kanava dna Welhon kaapelissa lähetetään MP4 pakkauksella vaikka ei ole HD kanava.

Vanhat digiboxit osaa vain MPEG2 pakkauksen, pitää olla uudempi digiboxi joka näyttää HD kanavat ja MP4 pakatut.

Vierailija
12/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä voi sanoa kanavasta, jonka ohjelmistoa oli mm. "Honey Boo Boo"?

TLC=The 'Learning' Channel ...just.

Vierailija
13/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oivoi... :D:D

MOVIN' UP by ALANA THOMPSON (FT. Adam Barta & Lauryn Shannon) - YouTube

Vierailija
14/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatii vissiin hdreadyn boxin. Kysy kaapelioperaattorilta tai katso ohjeita esim. Elisa palstalta, siellä on varmaan asiasta keskusteltu.

Vierailija
15/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallettaessa TLC:n kanavalta ohjelmia, ne eivät näyt. Pelkkää mustaa ja kelattaessa eteenpäin näkyy välillä sekunnin vilahdus ohjelmasta. Muilta kavanavilta, maksullisiltakin,216 tallettuvat ohjelmat. Onko muilla ollut samaa ongelmaa?

Tuo voi olla joku tekijänoikeusjuttu, esim elisaviihteellä ei voi tallentaa ilmaisia maksullisia kanavia.

Ohjelmat tulevat kyllä uusintana niin monta kertaa, että sen halutun saa katsottua.

Vierailija
16/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oivoi... :D:D

MOVIN' UP by ALANA THOMPSON (FT. Adam Barta & Lauryn Shannon) - YouTube

Eivät näytä enää. Se olisikin ollut sopiva ohjelma, että mammat olisivat saaneet tuntea itsensä niiiiiin erinomaisiksi.

Vierailija
17/22 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aivan turha kanava !Kymmeniä kertoja näytetään morsiuspukuja ja samoja ohjelmia!Ei tarvi katsoa etukäteen että mitä sieltä näyy,samaa paskaa!

Vierailija
18/22 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin etukäteen kolmen päivän ohjelmatiedot ja NONSTOP 24/ainakin 3 vrk VAIN MORSIUSPUKUJUTTUA? Ei kiitos!

Vierailija
19/22 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh kirjoitti:

Katsoin etukäteen kolmen päivän ohjelmatiedot ja NONSTOP 24/ainakin 3 vrk VAIN MORSIUSPUKUJUTTUA? Ei kiitos!

Siellä on juuri nyt alkamassa hää-spesiaali, jossa tosiaan näytetään lähinnä noita jonkun aikaa.

Itse kyllä yleensä katson TLC:tä säännöllisesti. Suosikkeja: Ne 90 päivää ennen häitä / häiden jälkeen jossa seurataan Yhdysvaltoihin muuttavia ulkomaalaisia sulhasia ja morsiamia ja näiden parisuhteita; Hengenvaarallisesti lihava; Sisustajat Nate & Jeremiah, Seksileikeistä ensiapuun, Tohtori Paise

Vierailija
20/22 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin ohjelmatietoja eteenpäin ja morsiuspukujuttuja tulee ilmeisesti koko elokuun ajan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän