Lue keskustelun säännöt.
Vantaan Rekolanmäen koulun kokemuksia?
Uusi alueella
19.02.2017 |
Lapsemme aloittaa Rekolanmäen koulussa ja koska koulu on meille uusi tuttavuus (kuten myös koko alue) kyselisin kokemuksia tästä koulusta. Minkälainen koulu on ? Onko rauhallista/rauhatonta? Millainen opettajakunta? Onko koulussa kerho/harrastustoimintaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyvä koulu on ja opettajat mukavia! En ole havainnut rauhattomuutta.Poikani käy ko.koulua.