Noh helsinkiläiset, mites hiihtäminen sujuu hiihtolomalla, kun maa vihertää? :)
Kommentit (32)
Levolle on mennyt hiihtolomalaisia.on menty Kanarialla ja mm Roomaan. Lontooseen jne.
Hiihtäminen on heinäkenkien hommaa. HAHAHAH! Stadilaiset ei suksiin koske.
Ei taida maa vihertää Helsingissä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Levolle on mennyt hiihtolomalaisia.on menty Kanarialla ja mm Roomaan. Lontooseen jne.
Leville
En ole hiihtänyt 25 vuoteen, eli sen jälkeen kun pääsin ala-asteelta, ja homma muuttui vapaaehtoiseksi. Eli ei paljon nappaa, vaikka vihertää.
No hahhah. Porukat ovat joko Lapin hangilla tai etelän auringossa. Eikä HIIHTOlomasta ole puhuttu enää vuosikymmeniin.
Meillä Paloheinässä sujui oikein hyvin, kiitos kysymästä! Hiukan jäistä tosin.
Hiihtoloma on lomaa hiihtämisestä. Minulla kerran alkanut hiihtoloma kestänyt 30 ja risat v. Ja hyvin pärjään.
Helsinkiläisperheiden hiihtolomavarustukseen kuuluu kuravaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Hiihtoloma on lomaa hiihtämisestä. Minulla kerran alkanut hiihtoloma kestänyt 30 ja risat v. Ja hyvin pärjään.
Ai niin tuoko on se Helsingin ainoa hiihtolatu, jossa parin kilometrin pätkällä hiihdetään ruuhkaisessa jonossa ja ihmiset raivoaa toisilleen! :) Aah, hiihtoloman riemuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin tuoko on se Helsingin ainoa hiihtolatu, jossa parin kilometrin pätkällä hiihdetään ruuhkaisessa jonossa ja ihmiset raivoaa toisilleen! :) Aah, hiihtoloman riemuja!
Tämä oli siis kommentti tuohon Paloheinään!
Ensi viikoksi on luvattu lunta yllin kyllin. Sitä odotellessa.
Tässä mitään kuriksia tarvita. Käytiin friendsburgerilla ja tänään brunssille. Itse olen töissä mutta teinit käyvät Heurekassa, shoppailemassa, ovat kavereilla yötä ja leffassa. Perheenä käydään taidemuseossa ja parina iltana leivotaan.
Ajattelin aloittaa puutarhahommat, kun lumikellot kukkii ja pensaissa on jo silmut. Hahaha. 😄
No ei vaisinkaan, lähden Kanarialle uimaan ja patikoimaan.
ps. Etelä-Suomeen on luvattu pakkasia ja lunta ensi viikolle.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida maa vihertää Helsingissä vielä.
Kyllä ainakin täällä Viikissä vihertää. Lunta on ihan paikkapaikoin, pääasiassa vihreää.
Mun talviloma ei ole vielä. En ole hiihtänyt moniin vuosiin.
Mua ei haittaa maan vihertäminen.
Terkkuja St Moritzista! Linkittäisin kuvan, jos pystyisin.
Mahtaa aloittajalla olla hauska hiihtoloma siellä perähikiällä, kun mitään muuta tekemistä ei ole kuin se hiihtäminen. Luulisi, että siihenkin on ehtinyt jo kyllästyä kun koko talvi on istuttu korvessa hankien keskellä. Hyvää lomaa vain!
Onnea. Viikon pöllöin aivovapaa-aloitus.