Noh helsinkiläiset, mites hiihtäminen sujuu hiihtolomalla, kun maa vihertää? :)
Kommentit (32)
Helsingissä ei vielä ole hiihtolomaa ja siellä taitaa olla lunta. Ap taisi tarkoittaa meitä turkulaisia. Lähdetään Ouluun ja sukset on pakattu mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ei vielä ole hiihtolomaa ja siellä taitaa olla lunta. Ap taisi tarkoittaa meitä turkulaisia. Lähdetään Ouluun ja sukset on pakattu mukaan.
Helsingissä on hiihtoloma. Vai oletko joku pilkkufriiki, jonka mielestä tänään on vielä normaali viikonloppuvapaa ja vasta huomenna alkaa loma ???
Ihana, että ei ole lunta. En ole hiihtänyt 30 vuoteen. Ei vähempää voisi kiinnostaa.
Noh noh, kyllä perähikiällä voi tehdä muutakin kuin hiihtää. Voi mennä vaikka aabeeceelle pällistelemään kahville poikkeavia turisteja, ajaa lähimpään kaupunkiin jossa on hm ja Seppälä! Sitten voi osallistua paikallisen osuuspankin hippolumikarnevaaleihin. Jukra.
Teiniraukat.
Vierailija kirjoitti:
Noh noh, kyllä perähikiällä voi tehdä muutakin kuin hiihtää. Voi mennä vaikka aabeeceelle pällistelemään kahville poikkeavia turisteja, ajaa lähimpään kaupunkiin jossa on hm ja Seppälä! Sitten voi osallistua paikallisen osuuspankin hippolumikarnevaaleihin. Jukra.
Teiniraukat.
Älä unohda, että isän traktoriin voi laittaa poppivehkeet ja ajella sillä maalaispissikset kyydissä ympäri autiota toria :D
Eipähän pääkaupungin idiootit voi suksia vittuun kun ei oo lunta eikä suksia xDDD
Stadilaiset ei hiihdä ja hesalaiset painuvat landelle omille syntysijoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen hiihtänyt viimeksi vuonna 1981. Silloin olin juuri saanut ajokortin ja sain isältä auton lainaan sillä verukkeella, että suksia on hankala kuljettaa bussissa. Jollen olisi saanut autoa, en olisi vienyt suksia bussissakaan. Hiihdin siis vain siitä ilosta, että pääsin ajamaan autolla. Sen jälkeen olen saanut ajaa autolla muutenkin, niin ei ole tarvinnut hiihtää :-D
Ja Helsingissä olen asunut vuodesta 1988. Tuo mainittu episodi tapahtui Sotkamossa, tuossa Hemohesin kehdossa.
Minäkin olen hiihtänyt Sotkamossa viimeksi 1981. Tuolloin olin Vuokatissa lumileirillä. Toki olen tuhansia kilometrejä senkin jälkeen hiihtänyt, mutta en enää koskaan Sotkamossa.
Voi mennä lukuisiin uimahalleihin. Flamingon vesipuisto. Oulunkylän tekojääradalle. Leffaan. Kivi kin maansisäisern hiihtohalliin. Osa menee lämpöön ulkomaille. Lapin turistikeskuksiin. Kylpylöihin. Kukin varallisuutensa mukaan.
Aah ihanaa. Talvi saisi jo loppua ja ylipäätään kadota maan päältä. En tiedä mitään niin vastenmielistä kuin kylmyys, pimeys ja loskaksi ja jääksi muuttuva lumi. Siksi asunkin etelä-Suomessa ettei tarvitse kestää liikaa. Hiihtäminen ei ajanvietteenä kiinnosta, hahahahaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä Paloheinässä sujui oikein hyvin, kiitos kysymästä! Hiukan jäistä tosin.
Vahvistan. Hyvin sujui, kunnes rupesin kikkailemaan ja menin takapuolelleni. Auts.
Olen hiihtänyt viimeksi vuonna 1981. Silloin olin juuri saanut ajokortin ja sain isältä auton lainaan sillä verukkeella, että suksia on hankala kuljettaa bussissa. Jollen olisi saanut autoa, en olisi vienyt suksia bussissakaan. Hiihdin siis vain siitä ilosta, että pääsin ajamaan autolla. Sen jälkeen olen saanut ajaa autolla muutenkin, niin ei ole tarvinnut hiihtää :-D
Ja Helsingissä olen asunut vuodesta 1988. Tuo mainittu episodi tapahtui Sotkamossa, tuossa Hemohesin kehdossa.