Harjoittelen enkelikorttitulkintaa
joten viidelle ensimmäiselle (ainakin) voisin yrittää tässä illan mittaan tuoda viestejä.
Voit kysyä jotain tai sitten voin nostaa sinulle kortin vain yleisesti tähän hetkeen.
Kommentit (104)
Pidän taas tauon. Palaan, kun pystyn!
Hänelle, joka tätä ketjua kritisoi: kiitos mielipiteestäsi. Onneksi meillä on jokaisella oma vapaa tahtomme uskoa tai olla uskomatta. Kaikkea hyvää sinulle elämääsi <3
Mihinkään kiinnittyminen ei tunnu hyvältä. Olen syntynyt onnellisten tähtien alla ja elämä aina tuntuu hymyilevän ja tarjoavan hyviä asioita eteeni. Miksi en osaa nauttia niistä ja kiinnittyä näihin ihmisiin, töihin, koteihin, joista muut olisivat onnessaan? Mikä lopulta rauhoittaa sydämeni?
-rauhaton
Vierailija kirjoitti:
V.S. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, annas tulla, mitä mulle kuuluu?
Olet elämässäsi tullut tilanteeseen, jossa sinun on tehtävä jonkinlaisia valintoja. Haluat löytää elämääsi uutta merkitystä, jotain enemmän. Sielusi kuiskailu muuttuu äänekkäämmäksi ja tunne-elämäsi on välillä melkoisessa myllerryksessä tämän johdosta. Valinnat, joita eteesi nyt tulee, eivät ole mitenkään helppoja. Ne ovat moninaisia ja vaikuttavat myös muiden, ei vain sinun elämääsi. Sinun täytyy tutkiskella asioita tarkemmin. Älä enää sysää asioita tuonnemmaksi! Nyt on aika tehdä päätöksiä ja muutoksia. Ne tehtyäsi huomaat, kuinka asiat alkavat kulkea kuin itsestään. Älä luovuta, vaikka tämä kaikki tuntuisi kovin vaikealta. Valitse tiesi ja luota sitten tekemääsi valintaan. Ole rohkea, usko itseesi. Sinä onnistut. Kaikki tulee menemään paremmin kuin hyvin.
Pelottavan oikeassa!!
Niin minullekin, vaikka en edes pyytänyt tulkintaa! :-) :-) :-D
Huhhuh. Ympäripyöreä loruilu jaksaa kiinnostaa. Ja joku toisenlainen frendi ehkä vieläpä jaksaa uskoa näihin höpöjuttuihin.
Ihmiset ovat toivotonta sakkia.
Ehdinkö vielä mukaan? <3 Kortinnosto tähän hetkeen. Kiitos jos vielä nostat täällä <3 KKK
Luulisi nykyään taikauskojen ja mielikuvitusotuksiin uskomisen jo vaipuneen historian hämärään, mutta ei. Vaikka yhtään mitään viitettä enkelten, keijujen, yksisarvisten yms. olemassaolosta ei ole, näihin uskovien ja niillä rahastajien määrä näyttää olevan aika huolestuttava nykyään. Miksi nämä kaikki hahmot joiden nimissä korttia nostellaan ja energiahoitoja tehdään, ovat kauniita, söpöjä, hienosti piirrettyjä taruolentoja. Miksei kukaan harjoita vaikkapa peikkohoitoja, maahiskorttitulkintaa tai menninkäisenergiahoitoja?
Vierailija kirjoitti:
Luulisi nykyään taikauskojen ja mielikuvitusotuksiin uskomisen jo vaipuneen historian hämärään, mutta ei. Vaikka yhtään mitään viitettä enkelten, keijujen, yksisarvisten yms. olemassaolosta ei ole, näihin uskovien ja niillä rahastajien määrä näyttää olevan aika huolestuttava nykyään. Miksi nämä kaikki hahmot joiden nimissä korttia nostellaan ja energiahoitoja tehdään, ovat kauniita, söpöjä, hienosti piirrettyjä taruolentoja. Miksei kukaan harjoita vaikkapa peikkohoitoja, maahiskorttitulkintaa tai menninkäisenergiahoitoja?
Tässä ei rahasteta ketään vaan apua saavat ne ketkä sitä tarvitsevat. Löydä sinäkin oma herkkyytesi enkeleiden keskellä. Sen jälkeen sinulle tapahtuu erikoisia adioita, joita et tällä maallisella järjellä pysty selittämään.
Sain häneltä apua❤️
Mitä meidän perheen tulevaisuuteen kuuluu? Koska synnytän ja onko tyttö vai poika?
Muakin kiinnostaisi perheen lähitulevaisuus ja se mitä syksy tuokaan tullessaan!
Vierailija kirjoitti:
V.S. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso korteilla kurjaan elämääni jonka olen valon puutteessa päättämässä oman käden kautta. Pian, pian...
Rakas. Sinusta tuntuu nyt toivottomalta. Elämässäsi on iso asia, jonka suhteen pitäisi tehdä päätös. Olet nyt keskittynyt niin tiukasti siihen, mitä sinulla ei ole, ettet huomaa kaikkea sitä ihanaa, mitä sinulla on. Ympärilläsi on ihmisiä, jotka haluavat auttaa sinua. Huomaatko? Ota heidän apunsa vastaan. Olet tärkeä ja sinua rakastetaan tavattoman paljon. Sinulla on itsessäsi ratkaisu tilanteeseesi. Se ei ole elämäsi lopettaminen, vaan pikemminkin uusi aloittaminen. Ota askel kohti elämää, se tulee muuttamaan kaiken. Siipesi kantavat sinut aivan uuteen huomiseen. Ole turvassa ja siunattu.
Kiitos enkelini❤️!
Ehkä näitkin miten elämä on minua koetellut ja olen menettänyt luottamukseni ja uskoni kaikista rakkaimpiin ihmisiin sekä luojaan.
Mikä on ratkaisu kuoleman vaihtoehtona? En pysty sitä nyt näkemään tämän raskaan taakan musertamana. Mitä minun pitäisi tehdä?
Tiedän että minua on autettu eräällä ihmeellisellä tavalla koko ajan. Ovatko nämä ympärillä olevat ihmiset henkimaailman enkeleitä?
Kiitos, sain pientä lohtua tuskaani, mutta paljon jäi kysymyksiä...
Odotan sielultani tuskaisena vastausta lisäkysymyksiin. Kiitos etukäteen!❤️
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko minullekin? Kerro mitä ex- miehelle kuuluu? Mitä hän ajattelee minusta? Miksi hän teki niin paljon pahaa, vaikka väitti rakastavansa? T; ex
Minä jäin välistä. Vastaisitko minullekin? Olen odottanut vastaustasi kovasti eilisestä lähtien.
Minulle saa myös nostaa. Olen väsynyt ja hämmentynyt. Miten eteenpäin?
Haluan kuolla pois. En näe enää valoa.
V.S. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs minulle näkyy, jos näin pitkälle jaksat harjoitella :)
Mä olen kyllä niin monen jälkeen, että taidat olla jo ammattilainen, jos tänne asti jaksat tulkita.
Vaikea tilanne on tulossa päätökseen. Asiat kääntyvät nyt valoisampaan suuntaan, luota tähän. Usko itseesi. Sinussa on kaikki se voima mitä tarvitset tässä tilanteessa, tässä asiassa. Muista, että sinä teet itse oman elämäsi päätökset. Kenelläkään tai millään muulla ei ole siihen valtaa. Sinussa on voima, käytä sitä viisaasti. Rakasta itseäsi. Olet runsaasti siunattu.
Kiitos paljon. Tämä tuli tarpeeseen.
Kaikkea hyvää sinulle.
Voisitko katsoa myös minulle. Olen kahden elämän umpikujassa. Mitä teen?
Olet ehkä tehnyt valinnan, joka tällä hetkellä tuntuu sinusta väärältä. Muista, että parhaiten opimme virheistämme. Ota nyt hetki, tarkastele tilannetta, muiden motiiveja jotka ovat ehkä päätökseesi vaikuttaneet. Äläkä unohda omien motiiviesi tarkastelua! Oliko päätöksesi linjassa omien sisäisten arvojesi kanssa? Ellei, mikä korjausliike olisi nyt tehtävä? Älä vaivu epätoivoon, tilanne ei ole läheskään niin paha kuin ensi katsomalta vaikuttaa. Ota tästä oppi matkaasi, tee tarvittavat kurssimuutokset ja jatka matkaasi viisaampana. Ole siunattu!