Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harjoittelen enkelikorttitulkintaa

V.S.
18.02.2017 |

joten viidelle ensimmäiselle (ainakin) voisin yrittää tässä illan mittaan tuoda viestejä.

Voit kysyä jotain tai sitten voin nostaa sinulle kortin vain yleisesti tähän hetkeen.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kaipaisin jotain opastusta tämäänhetkiseen elämäntilanteeseen.

Olet uuden alun edessä. Joko uusi rakkaus kurkistelee elämääsi tai jo olemassaoleva suhteesi tulee uudistumaan. Elämääsi saattaa myös ilmestyä kokonaan uusi ihminen, ystävä, jollaista olet odottanut. Olet myös heräämässä henkisesti uudelle tasolle. Mahdollisesti jotain muutakin uutta on tulossa elämääsi. Kenties muutto?

Huolehdit kovasti raha-asioita, pärjäätkö, riittävätkö rahat, mitä jos tulee jotain odottamatonta... Muista, että joskus on ihan viisasta ottaa vastaan tarjottua apua. Älä anna ylpeytesi tulla esteeksi tässä asiassa. Yritä nähdä tilanteessa ennemmin sen tarjoamat mahdollisuudet kuin ne esteet ja vaikeudet, joita sille myös ilmestyy. Asiat kyllä järjestyvät tavalla tai toisella.

Olet muutenkin kova huolehtimaan ja murehtimaan? Ole armollinen itsellesi! Muista, että luomme itse omilla ajatuksillamme todellisuuttamme. Sen sijaan, että pyörit öisin unettomana kehittelemässä kaaosteorioitasi, aloita jokainen aamu lupaamalla itsellesi, että tästä tulee hyvä päivä. Ja muista, että olet turvassa ja rakastettu.

Vierailija
22/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi ensiksi ehtinyttä sai tarkemmat luennat. Nostelen nyt yksittäiset kortit vielä kaikille muille kyselleille. Ellen ehdi kaikkea tänään, bookmarkkaan tämän ketjun ja palaa huomenna :) Siunausta kaikille <3

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kortin yleisesti tähän hetkeen. Kiitos!

Asiat ovat menossa parempaan. Vaikeudet ovat pian takana, voit hengittää vapaammin. Näyttäisi siltä, että olisit lähdössä matkalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suinkaan jaksat vielä minullekin vastata, niin olisi pari kysymystä. Miltä perheemme työtilanne näyttää lähitulevaisuudessa? Montako lasta meille on vielä luvassa?

Vierailija
24/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten terveyteni?

Olet elänyt pitkään tilanteessa, jossa sattuu ja tapahtuu paljon yhtä aikaa. Saatat ehkä kokea eläväsikin tällaisesta, mutta muista, että ruumiisi sekä sielusi kaipaavat myös rauhaa ja lepoa. Jatkuva stressi ei tee hyvää terveydelle. Ota aikaa myös itsellesi.

Ole varovainen raha-asioissa. Älä luota liian helposti.

Myös jotain asiaa lapsuudestasi tuodaan esille. Onko siellä jokin asia, mikä on mietityttänyt sinua viime aikoina? Jos se on jotain, mikä vaatii käsittelyä, rohkaisen sinua nyt siihen. Olet valmis.

Vierailija
25/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs minulle näkyy, jos näin pitkälle jaksat harjoitella :)

Mä olen kyllä niin monen jälkeen, että taidat olla jo ammattilainen, jos tänne asti jaksat tulkita.

Vierailija
26/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma! Pääsenkö ja pääseekö lapset jaloilleem? Liitps!

Vierailija
27/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenko löytämään itselleni ihanan tyttöystävän? Mitä kautta löytäisin hänet?

M23

Vierailija
28/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisinko saada itselleni tietoa nykyhetkestä ja tulevasta, vaikka en ollut viiden joukossa? Kiitos.

Olet elänyt läpi muutosvaihetta. Ihmissuhteissasi on käynyt muutoksen tuulet. Osa suhteista on vahvistunut, syventynyt ja joitain on ehkä pudonnut, jos ei nyt pois, niin ainakin taustalle. Intuitiosi on vahva, olet hyvin lämminsydäminen ja empaattinen ihminen. Huolehdit mielelläsi muista ihmisistä. Muista huolehtia myös itsestäsi! Sinussa palaa sisäinen tuli siihen asiaan, mitä olet tekemässä. Olet luova ihminen. Tee rohkeasti omaa juttuasi, usko itseesi. Olet oikealla tiellä, kun sydämesi laulaa tehdessäsi sitä, mitä teetkin. Rafael muistuttaa sinua  isojen päätösten suhteen siitä, että mitä teetkin, tee se luottaen sydämesi viisauteen. Tiedät itse, mikä on sinulle parasta. Terveytesi näen hyvänä.

Vierailija
29/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olisitko niin kiltti että minullekkin? Olisi todella tarpeen.

Vierailija
30/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin kiitos <3

Nyt on aika toimia. Mitä se onkin, mitä olet mielessäsi pyöritellyt, anna palaa! Tee päätöksesi ja pysy niille uskollisena. Suojelusenkelisi haluaa viestittää sinulle, että hän on vierelläsi jatkuvasti <3

Vierailija
31/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis viestin 19 kirjoittaja. Pelkään terveyteni puolesta sekä sydäntäni revitään eri suuntiin. Olen suhteessa miehen kanssa jota rakastan yli kaiken mutta onnellista tulevaisuutta en näe hänen kanssaan.

Vierailija
32/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttuuko elämäni koskaan sellaiseksi kuin haluaisin, olen väsynyt.

Sinulle nousi Arkkienkeli Uriel, Aurinko. Tämä on hyvä viesti. Olet mennyt läpi kovan koulun, rakas ystävä. Parempi aika on tulossa. Sinua rakastetaan, rakasta sinäkin itseäsi. Aseta omat rajasi, pidä niistä kiinni. Älä anna kenenkään käyttää sinua ja hyväsydämisyyttäsi, kiltteyttäsi hyväkseen. Olet ansainnut elämääsi kaiken sen hyvän, mistä olet haaveillut. Saat vielä paljon enemmänkin. Yritä pitää ajatuksesi positiivisina. Aloita vaikka yhdellä lauseella päivässä. Sano itsellesi joka aamu: Olen arvokas. Huomaa, miten jonkin ajan kuluttua elämäsi alkaa muuttua. Ole siunattu, ystäväni <3

Vierailija
33/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakkaat kun teitä on paljon <3

Mun on pakko pitää tauko tässä välissä. IRL velvollisuudet kutsuu. Mutta lupaan vastata jokaiselle, viimeistään huomenna.

Lähetän teille kaikille oikein ihania, valoisia ajatuksia. Ottakaa koppi <3 Olette ihania, rakkaita, arvokkaita, mahtavia!

Vierailija
34/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, miltä kortit minulle näyttävät? Stressaava ja kuluttua aika meneillään.

Vierailija
35/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso korteilla kurjaan elämääni jonka olen valon puutteessa päättämässä oman käden kautta. Pian, pian...

Vierailija
36/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso korteilla kurjaan elämääni jonka olen valon puutteessa päättämässä oman käden kautta. Pian, pian...

Rakas. Sinusta tuntuu nyt toivottomalta. Elämässäsi on iso asia, jonka suhteen pitäisi tehdä päätös. Olet nyt keskittynyt niin tiukasti siihen, mitä sinulla ei ole, ettet huomaa kaikkea sitä ihanaa, mitä sinulla on. Ympärilläsi on ihmisiä, jotka haluavat auttaa sinua. Huomaatko? Ota heidän apunsa vastaan. Olet tärkeä ja sinua rakastetaan tavattoman paljon. Sinulla on itsessäsi ratkaisu tilanteeseesi. Se ei ole elämäsi lopettaminen, vaan pikemminkin uusi aloittaminen. Ota askel kohti elämää, se tulee muuttamaan kaiken. Siipesi kantavat sinut aivan uuteen huomiseen. Ole turvassa ja siunattu.

Vierailija
37/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi,vieläkö jaksaisit minullekin? Toivoisin kovasti, ihan tähän hetkeen.

Vierailija
38/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset minulle nosta korttia? Pyysin jo paljon aikaisemmin.

Vierailija
39/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

V.S. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullekin kiitos <3

Nyt on aika toimia. Mitä se onkin, mitä olet mielessäsi pyöritellyt, anna palaa! Tee päätöksesi ja pysy niille uskollisena. Suojelusenkelisi haluaa viestittää sinulle, että hän on vierelläsi jatkuvasti <3

Kiitos

Vierailija
40/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö minulle?