Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harjoittelen enkelikorttitulkintaa

V.S.
18.02.2017 |

joten viidelle ensimmäiselle (ainakin) voisin yrittää tässä illan mittaan tuoda viestejä.

Voit kysyä jotain tai sitten voin nostaa sinulle kortin vain yleisesti tähän hetkeen.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan kyllä kaikille huomenna. Nyt en puhelimesta ala kirjoittaa enempää. Hidasta ja paljon virheitä :) Ymmärtänette varmaan, miksi tuohon yhteen viestiin tartuin ennen muita?

Rauhallista yötä, huomenna palataan!

Vierailija
42/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viides kysyjä kiittää kauniista sanoista! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

V.S. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso korteilla kurjaan elämääni jonka olen valon puutteessa päättämässä oman käden kautta. Pian, pian...

Rakas. Sinusta tuntuu nyt toivottomalta. Elämässäsi on iso asia, jonka suhteen pitäisi tehdä päätös. Olet nyt keskittynyt niin tiukasti siihen, mitä sinulla ei ole, ettet huomaa kaikkea sitä ihanaa, mitä sinulla on. Ympärilläsi on ihmisiä, jotka haluavat auttaa sinua. Huomaatko? Ota heidän apunsa vastaan. Olet tärkeä ja sinua rakastetaan tavattoman paljon. Sinulla on itsessäsi ratkaisu tilanteeseesi. Se ei ole elämäsi lopettaminen, vaan pikemminkin uusi aloittaminen. Ota askel kohti elämää, se tulee muuttamaan kaiken. Siipesi kantavat sinut aivan uuteen huomiseen. Ole turvassa ja siunattu.

Kiitos enkelini❤️!

Ehkä näitkin miten elämä on minua koetellut ja olen menettänyt luottamukseni ja uskoni kaikista rakkaimpiin ihmisiin sekä luojaan.

Mikä on ratkaisu kuoleman vaihtoehtona? En pysty sitä nyt näkemään tämän raskaan taakan musertamana. Mitä minun pitäisi tehdä?

Tiedän että minua on autettu eräällä ihmeellisellä tavalla koko ajan. Ovatko nämä ympärillä olevat ihmiset henkimaailman enkeleitä?

Kiitos, sain pientä lohtua tuskaani, mutta paljon jäi kysymyksiä...

Vierailija
44/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko minullekin? Kerro mitä ex- miehelle kuuluu? Mitä hän ajattelee minusta? Miksi hän teki niin paljon pahaa, vaikka väitti rakastavansa? T; ex

Vierailija
45/104 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanha kaverini käänsi minulle selkänsä? Onko hän nyt onnellinen, kun emme ole enää tekemisissä?

Vierailija
46/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva koettelemus pelottaa! Jaksanko kulkea tämän sillan yli, ja muuttuuko elämä paremmaksi sen toisella puolen?

Kiitos jos vielä vastailet.

Vierailija
48/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kans!

Luota omaan intuitioosi tässä tilanteessa. Sinä itse tiedät oman tilanteesi, älä anna muiden vaikuttaa valintoihisi. Tarvitset nyt kärsivällisyyttä. Mieti tarkasti, mitä haluat ennen kuin teet päätöksesi. Tarvittaessa ota etäisyyttä ulkomaailmaan ja tutki hiljaisuudessa sisintäsi. Tähän nousee myös selkeästi kehotus opiskella henkisiä asioita.

Vierailija
49/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle voit nostaa, kiitos <3 

Enkelit tietävät kyllä, mihin haluaisin vastauksen ;) 

-Johanna

Vierailija
50/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn, onko poikaystävälläni ja minulla yhteinen tulevaisuus? Rakkautta on paljon, mutta kestääkö se kaiken?

Teillä on hyvä suhde. Toiveenne ja tarpeenne kohtaavat jokaisella osa-alueella elämässänne. Saatte molemmat suhteeltanne hyvin paljon. Harmonia, rakkaus ja rauha vallitsee. Tämä on aitoa toisen kunnioittamista ja rakkautta. Iloitkaa siitä ja muistakaa vaalia keskinäistä rakkauttanne joka päivä. Kaikkinainen runsaus on osananne. Pitkän ajan suunnitelmillekin on olemassa pohjaa.

Vierailija
51/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hukassa ihmissuhteessa, josta en löydä pääsyä pois. Mistä löytäisin voimaa lähteä?

Vierailija
52/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enkelikortit näyttävät ihmissuhteista minulle? Kiitos.

Vierailija
53/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelikorttitulkintaa? Vaikuttaa joltain harhaoppilta ja eksytykseltä. Ne langenneet enkelit eivät ole enää enkeleitä.

Vierailija
54/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suinkaan jaksat vielä minullekin vastata, niin olisi pari kysymystä. Miltä perheemme työtilanne näyttää lähitulevaisuudessa? Montako lasta meille on vielä luvassa?

Perheenne työtilanne näyttää hieman haasteelliselta. Ehkä olette - tai jompikumpi teistä- on miettinyt työpaikan vaihtoa. Ehkä olette hieman pakotettujakin miettimään nyt näitä asioita. Jotain päätöstä pitäisi tehdä. Tiedätte kyllä jo, mikä oikea suunta on, mutta tarvitsette vielä rohkeutta toteuttaa näitä suunnitelmianne. Älkää lykätkö päätöstä liian pitkään. Arkkienkeli Metatron haluaa rohkaista teitä: Luottakaa elämään, se kantaa teitä. Tehkää päätös, edetkää määrätietoisesti ja vakaasti päätöksenne suuntaisesti ja kaikki tulee menemään hyvin. Saan myös ajatuksen matkasta, tai ehkä muutosta. Liittyykö tämä kenties työtilanteeseenne jotenkin?

Lapsikysymykseen nousi kortti, joka kertoo siitä, että tiedossa on jonkinlaista juhlaa - häät, valmistujaiset tai mahdollinen tieto raskaudesta. Voitte olla hyvillä mielin ja nauttia arjestanne. Elämänne on siunattua.

Vierailija
55/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs minulle näkyy, jos näin pitkälle jaksat harjoitella :)

Mä olen kyllä niin monen jälkeen, että taidat olla jo ammattilainen, jos tänne asti jaksat tulkita.

Vaikea tilanne on tulossa päätökseen. Asiat kääntyvät nyt valoisampaan suuntaan, luota tähän. Usko itseesi. Sinussa on kaikki se voima mitä tarvitset tässä tilanteessa, tässä asiassa. Muista, että sinä teet itse oman elämäsi päätökset. Kenelläkään tai millään muulla ei ole siihen valtaa. Sinussa on voima, käytä sitä viisaasti. Rakasta itseäsi. Olet runsaasti siunattu.

Vierailija
56/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsen tämän ketjun olevan hirveetä paskaa.

Vierailija
57/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

V.S. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kans!

Luota omaan intuitioosi tässä tilanteessa. Sinä itse tiedät oman tilanteesi, älä anna muiden vaikuttaa valintoihisi. Tarvitset nyt kärsivällisyyttä. Mieti tarkasti, mitä haluat ennen kuin teet päätöksesi. Tarvittaessa ota etäisyyttä ulkomaailmaan ja tutki hiljaisuudessa sisintäsi. Tähän nousee myös selkeästi kehotus opiskella henkisiä asioita.

Heh heh! Tämä "vastaus" pätee kaikkeen kuten kaikki nuo muutkin "vastaukset".

Voi sentään, ettehän te ota noita juttuja tosissaan?

Vierailija
58/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni kanssa on ongelmia. Mitä näet tähän?

Vierailija
59/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juma! Pääsenkö ja pääseekö lapset jaloilleem? Liitps!

Sinulla on ollut kovasti huolta erityisesti rahaan liittyen. Olet niin keskittynyt tähän, että se tuntuu vievän sinulta kaiken elämänenergiasi. Ota tarjottu apu vastaan. Tarkastele ajatuksiasi: keskitytkö siihen, mitä sinulta puuttuu sen sijaan, että huomaisit kaiken sen, mitä sinulla on ja luottaisit siihen, mitä kaikkea voitkaan vielä saada. Luota siihen, että asiat järjestyvät. Me luomme ajatuksillamme omaa todellisuuttamme. Sinun on nyt tärkeä keskittyä omaan hyvinvointiisi. Niin henkiseen kuin fyysiseenkin. Ansaitset kaiken rakkauden, mitä sinulla on itsellesi annettavana. Levitä siipesi, elämä kannattelee sinua. Älä aliarvioi itseäsi ja omia voimiasi - sinussa on paljon enemmän kuin vielä uskotkaan. Päästä sisäinen tulesi valloilleen. Siivoa elämästäsi pois kaikki se, mikä ei enää palvele tarkoitustaan. Älä jää menneen vangiksi. Ota elämä vastaan uusin silmin, iloiten. Lapsistasi huolehditaan. Olkaa siunattuja.

Vierailija
60/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulenko löytämään itselleni ihanan tyttöystävän? Mitä kautta löytäisin hänet?

M23

Kärsivällisyyttä. Ennen kuin voimme elää parisuhteessa toisen ihmisen kanssa, meidän täytyy tuntea itsemme. Mitä olemme, mitä elämältä haluamme, mitä haluamme parisuhteelta, miksi haluamme parisuhteen, mitä olemme siihen valmiit panostamaan. Tutki näitä asioita tarkasti.

Enkelit nostavat esille jonkinlaisen kilpailutilanteen, jotain jonka eteen tarvitsee nähdä paljonkin vaivaa. Liittyykö tähän muita ihmisiä, vai käytkö kamppailua itsesi kanssa? Tee mitä sinun on tehtävä, huolellisesti. Muista kuitenkin huomioida myös muiden ihmisten näkökulmat. Ehkä löydät sieltä jotain arvokasta tietoa, jota tarvitset tilanteessasi.