Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harjoittelen enkelikorttitulkintaa

V.S.
18.02.2017 |

joten viidelle ensimmäiselle (ainakin) voisin yrittää tässä illan mittaan tuoda viestejä.

Voit kysyä jotain tai sitten voin nostaa sinulle kortin vain yleisesti tähän hetkeen.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää millainen kortti nousee minulle?

Vierailija
82/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V.S. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso korteilla kurjaan elämääni jonka olen valon puutteessa päättämässä oman käden kautta. Pian, pian...

Rakas. Sinusta tuntuu nyt toivottomalta. Elämässäsi on iso asia, jonka suhteen pitäisi tehdä päätös. Olet nyt keskittynyt niin tiukasti siihen, mitä sinulla ei ole, ettet huomaa kaikkea sitä ihanaa, mitä sinulla on. Ympärilläsi on ihmisiä, jotka haluavat auttaa sinua. Huomaatko? Ota heidän apunsa vastaan. Olet tärkeä ja sinua rakastetaan tavattoman paljon. Sinulla on itsessäsi ratkaisu tilanteeseesi. Se ei ole elämäsi lopettaminen, vaan pikemminkin uusi aloittaminen. Ota askel kohti elämää, se tulee muuttamaan kaiken. Siipesi kantavat sinut aivan uuteen huomiseen. Ole turvassa ja siunattu.

Kiitos enkelini❤️!

Ehkä näitkin miten elämä on minua koetellut ja olen menettänyt luottamukseni ja uskoni kaikista rakkaimpiin ihmisiin sekä luojaan.

Mikä on ratkaisu kuoleman vaihtoehtona? En pysty sitä nyt näkemään tämän raskaan taakan musertamana. Mitä minun pitäisi tehdä?

Tiedän että minua on autettu eräällä ihmeellisellä tavalla koko ajan. Ovatko nämä ympärillä olevat ihmiset henkimaailman enkeleitä?

Kiitos, sain pientä lohtua tuskaani, mutta paljon jäi kysymyksiä...

Odotan sielultani tuskaisena vastausta lisäkysymyksiin. Kiitos etukäteen!❤️

Sivullisena kommentoin. Tuskin tämä enkelikorteista katsoja pystyy antamaan sinulle niin yksityiskohtaisia ohjeita kuin toivoisit. Ei toinen ihminen voi korteilla ratkoa sinun elämäsi suuria kysymyksiä, ymmärrät kai sen? Älä laita mielenrauhaasi ulkopuolelta tulevien vastausten varaan, sellaista rohkaisua ei ole olemassa joka muuttaisi tilanteesi taianomaisesti paremmaksi. Yritä olla jalat maassa ja hae itsellesi tarvittaessa myös ammattiapua, että jaksat eteenpäin. Kyllä elämä aina jotain uutta eteen tuo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V.S. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso korteilla kurjaan elämääni jonka olen valon puutteessa päättämässä oman käden kautta. Pian, pian...

Rakas. Sinusta tuntuu nyt toivottomalta. Elämässäsi on iso asia, jonka suhteen pitäisi tehdä päätös. Olet nyt keskittynyt niin tiukasti siihen, mitä sinulla ei ole, ettet huomaa kaikkea sitä ihanaa, mitä sinulla on. Ympärilläsi on ihmisiä, jotka haluavat auttaa sinua. Huomaatko? Ota heidän apunsa vastaan. Olet tärkeä ja sinua rakastetaan tavattoman paljon. Sinulla on itsessäsi ratkaisu tilanteeseesi. Se ei ole elämäsi lopettaminen, vaan pikemminkin uusi aloittaminen. Ota askel kohti elämää, se tulee muuttamaan kaiken. Siipesi kantavat sinut aivan uuteen huomiseen. Ole turvassa ja siunattu.

Kiitos enkelini❤️!

Ehkä näitkin miten elämä on minua koetellut ja olen menettänyt luottamukseni ja uskoni kaikista rakkaimpiin ihmisiin sekä luojaan.

Mikä on ratkaisu kuoleman vaihtoehtona? En pysty sitä nyt näkemään tämän raskaan taakan musertamana. Mitä minun pitäisi tehdä?

Tiedän että minua on autettu eräällä ihmeellisellä tavalla koko ajan. Ovatko nämä ympärillä olevat ihmiset henkimaailman enkeleitä?

Odotan sielultani tuskaisena vastausta lisäkysymyksiin. Kiitos etukäteen!❤️

Sivullisena kommentoin. Tuskin tämä enkelikorteista katsoja pystyy antamaan sinulle niin yksityiskohtaisia ohjeita kuin toivoisit. Ei toinen ihminen voi korteilla ratkoa sinun elämäsi suuria kysymyksiä, ymmärrät kai sen? Älä laita mielenrauhaasi ulkopuolelta tulevien vastausten varaan, sellaista rohkaisua ei ole olemassa joka muuttaisi tilanteesi taianomaisesti paremmaksi. Yritä olla jalat maassa ja hae itsellesi tarvittaessa myös ammattiapua, että jaksat eteenpäin. Kyllä elämä aina jotain uutta eteen tuo. 

Ei ole kysymys taianomaisten ratkaisujen antamisesta/jakamisesta vaan jostakin paljon paljon merkityksellisemmästä tiedosta.

Jotkut pystyvät sitä antamaan tällä tavoin paremmin kuin ammattiapua antavat joilta en ole apua saanut. Lääkkeitä tarjoavat ja niitä en ota.

Vierailija
84/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis viestin 19 kirjoittaja. Pelkään terveyteni puolesta sekä sydäntäni revitään eri suuntiin. Olen suhteessa miehen kanssa jota rakastan yli kaiken mutta onnellista tulevaisuutta en näe hänen kanssaan.

Olet tuntenut olosi hieman levottomaksi. Olet tilanteessa, jossa tarvitset uskoa itseesi ja siihen, että sinä pystyt mihin vain. Sinulla on unelmia, seuraa niitä. Tulet yllättymään mahdollisuuksista, joita eteesi avautuu. Enkelit tuovat tähän viestiä jostain asiasta, joka vaatii sinun välitöntä huomiotasi. Jos sinulla on fyysisiä tai psyykkisiä ongelmia, kehotan sinua ottamaan yhteyttä asianmukaiseen hoitavaan tahoon. Sinun kannattaa punnita suhteesi hyvät ja huonot puolet tarkasti. Yritä katsoa asioita mahdollisimman objektiivisesti. Mikä tässä miehessä kiehtoo sinua, mitä hänessä rakastat, mikä sinua hajottaa? Mitä tämä tilanne opettaa sinulle sinusta itsestäsi?

Vierailija
85/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, miltä kortit minulle näyttävät? Stressaava ja kuluttua aika meneillään.

Muista pitää huolta fyysisestä terveydestäsi, se auttaa sinua jaksamaan paremmin tässä hetkessä. Nauti rakkaidesi seurasta. Mieti tarkasti, mihin lupaat vielä osallistua. Sinulla on myös lupa sanoa "ei" sen enempää selittelemättä. Muista, että sinä teet itse päätökset omaan elämääsi liittyen, älä anna muiden painostaa sinua mihinkään, mitä et todella halua.

Vierailija
86/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi,vieläkö jaksaisit minullekin? Toivoisin kovasti, ihan tähän hetkeen.

Sinulle on tarjoutumassa jokin hieno tilaisuus lähitulevaisuudessa. Uskalla tarttua tähän! Sen tuoma haaste voi tuntua ensin pelottavaltakin, mutta sinulla on siihen täydet resurssit. Sinä pystyt, jos vain uskallat!

Vierailija
87/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan taas myöhemmin. Kaikki pyytäneiden viestinumerot on tallessa, olette rukouksissani <3

Vierailija
88/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko minullekin? Kiitos:)

Vierailija
89/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin tietää tulevasta kesästä ja syksystä. Mitä tapahtuu.

Vierailija
90/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up

Vierailija
91/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up

Vierailija
92/104 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää iltaa.

Jaksaisitko kertoa mitä minulle olisi näkyvissä tänä vuonna; parisuhteeni? Terveyteni ja läheisteni terveys? Työnäkymät?

Kiitos kera kukkasen @--}-

Vierailija
93/104 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

On haastava tilanne - kiitos jos/kun kerrot mitä tuleman pitää !!

Kaikkea hyvää ☺️

Vierailija
94/104 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! T. 37

Vierailija
95/104 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
96/104 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö minulle?

Nauti yhdessäolosta muiden ihmisten kanssa. Oletko työn tai harrastuksen kautta tekemisissä lasten kanssa? Sinulla on paljon annettavaa muille, olet lämminsydäminen, luova ja muut huomioonottava ihminen. Sinun lahjasi ovat ihmisten auttamisessa, erityisesti lapset ja vähempiosaiset tulevat tässä lähelle. Siunausta!

Vierailija
97/104 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V.S. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos enkelini❤️!

Rakas. Kun ahdistuksen ja alakulon aalto on osumassa sinuun, pysähdy! Pysähdy, hengitä syvään ja etsi se rauha, joka sinussa - meissä kaikissa - on kaiken tämän hälyn alla. Joku löytää sen rukoilemalla, toinen meditoimalla, kolmas luonnossa kulkemalla, neljäs eläinten kanssa puuhailemalla.. Jokaisella on oma tapansa löytää tämä tila. Sinä, rakkaani, et ole tunteesi tai ajatuksesi. Kun ne tulevat, ole valmis päästämään niistä heti irti. Totea vain ajatukset ajatuksiksi, tunteet tunteiksi ja päästä niistä irti. Hengitä. Olet jotain paljon enemmän! Sinä olet rakkaus,valo ja rauha! Sinusta pidetään huolta, olet Jumalalle ja enkeleille äärettömän rakas!

Muista myös, että joskus on viisautta ottaa vastaan se apu, jota sinulle tarjotaan. Mielemme joskus vastustaa sellaistakin, mikä on meille todellisuudessa hyväksi. Siunausta!

Vierailija
98/104 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko minullekin? Kerro mitä ex- miehelle kuuluu? Mitä hän ajattelee minusta? Miksi hän teki niin paljon pahaa, vaikka väitti rakastavansa? T; ex

Ulkopuolisen asioita en ilman heidän lupaansa voi tai edes halua katsoa.

Nostin sinulle oman viestin;

Enkelit haluavat sinun muistavan, että tärkein on nykyhetki. Tässä hetkessä luomme tulevaisuutta. Omilla valinnoillamme ja teoillamme. Sinulla on nyt hetki tehdä päätös antaa menneiden olla, ottaa niistä saamasi oppi matkaan ja jatkaa elämää eteenpäin. Sinulle on tulossa elämääsi paljon hyviä asioita, mutta ennen kuin uusi voi tulla, sinun on luovuttava vanhasta. Siunausta!

Vierailija
99/104 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄYSIN oikein!

V.S. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö minulle?

Nauti yhdessäolosta muiden ihmisten kanssa. Oletko työn tai harrastuksen kautta tekemisissä lasten kanssa? Sinulla on paljon annettavaa muille, olet lämminsydäminen, luova ja muut huomioonottava ihminen. Sinun lahjasi ovat ihmisten auttamisessa, erityisesti lapset ja vähempiosaiset tulevat tässä lähelle. Siunausta!

Vierailija
100/104 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää onko tuttavani henkimaailmassa.