Jos miehesi jäisi sinkuksi, tajuaisiko hän
A. Vaihtaa vuodevaatteet useammin kuin puolen vuoden välein?
B. Pestä kylppärin ja saunan edes kerran vuodessa?
C. Siivota vessat kerran viikossa?
Rehelliset vastaukset kiitos :)
Kommentit (24)
No mies on sinkku, eikä tajua. Vessaa pesee, kun se menee likaiseksi.
Mä en tajua vaikka en ole sinkku. Enkä mies.
Kyllä. Mies on siistimpi kuin minä.
Olen mies, enkä pese saunaa joka vuosi.
Itse parisuhteessa olevana miehenä vaihdan lakanat ja siivoan kylpyhuoneen kerran viikossa eli aina ennen kuin tyttöystävä tulee luokseni. Sen lisäksi imuroin asunnon ja pyyhin kaikki pinnat ja vien roskat.
Kysyin mieheltä ja vastasi että petivaatteet vaihtoon kun lakanaan tulee reikä ;).
Aloittajan miesvihayleistys on säälittävä.
Paskaisimmat kämpät missä olen käynyt, ovat olleet naisten tai äityleiden asuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan miesvihayleistys on säälittävä.
Paskaisimmat kämpät missä olen käynyt, ovat olleet naisten tai äityleiden asuntoja.
Höpö höpö :). Huumorilla tämä kysely oli tarkoitettu. En minäkään tajuaisi vaihtaa autoon öljyt jne. Älä ota liian vakavasti. Ap, jolla siisti mies.
Tässäpä palstamammojen kertomuksia naisten omasta siisteydestä.
Hyvin te vedätte.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2767538/tunnustetaan-aarimmaisia-pohjano…
Asumiseron aikana miehen asunto oli muuttunut sikolätiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten sun mies voi olla sinkku?
Teen työkseni kiinteistötarkastuksia ja hämmästyksekseni olen huomannut, että pahimmissa läävissä asuu nainen. En olisi uskonut, elllen itse olisi monta kertaa nähnyt.
Mieheni oli asunut yksin noin viisi vuotta ennen tapaamistamme. En olisi ryhtynyt suhteeseen miehen kanssa, joka ei osaa tai viitsi hoitaa kotitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sun mies voi olla sinkku?
Koska sovimme, että olemme sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
A. Vaihtaa vuodevaatteet useammin kuin puolen vuoden välein?
B. Pestä kylppärin ja saunan edes kerran vuodessa?
C. Siivota vessat kerran viikossa?Rehelliset vastaukset kiitos :)
Täytyy toivoa,että jos joskus asetun parisuhteeseen, niin en rampaudu tai halvaannu sukupuolen vaikutuksestani niin pahasti, että estyn tekemästä edellä kerrottuja tavanomaisia askareita. - Toistaiseksi se, että minulla on haarojen välissä, jotain mitä (useimmilla) naisilla ei -ei ole muodostanut myöskään estettä suoriutua muistakaan puuhistani. Mutta olisihan se toki kaikesta huolimatta monta kertaa mukavampaa, jos olisi kumppani, jonka kanssa saattaisi ravistella ja vetää lakanoita. - Vaan miksi myös hyvin usein ruokakin tuntuu maistuvan paremmalta kun voi tai saa nauttia sen yhdessä, tois(t)en kanssa.
Kyllä. Mies on siistimpi kuin minä. Minulla voisi olla heikompaa, kun hän ei olisi tekemässä ja muistuttamassa.
Kyllä kaikkiin.