Jos miehesi jäisi sinkuksi, tajuaisiko hän
A. Vaihtaa vuodevaatteet useammin kuin puolen vuoden välein?
B. Pestä kylppärin ja saunan edes kerran vuodessa?
C. Siivota vessat kerran viikossa?
Rehelliset vastaukset kiitos :)
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan miesvihayleistys on säälittävä.
Paskaisimmat kämpät missä olen käynyt, ovat olleet naisten tai äityleiden asuntoja.
Mitä miesvihaa tässä on? Oma mies ei ainakaan hoksaa siivota mitään tuollaista, korkeintaan imuroisi. Pölyt voisi pyyhkiä, jos telkkarista ei mitään näkisi. Kysyn siis vielä kerran, mitä miesvihaa tuossa vastauksessani on?
Tee itse joku vastaava kysely naisille, lupaan vastata siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan miesvihayleistys on säälittävä.
Paskaisimmat kämpät missä olen käynyt, ovat olleet naisten tai äityleiden asuntoja.
Mitä miesvihaa tässä on? Oma mies ei ainakaan hoksaa siivota mitään tuollaista, korkeintaan imuroisi. Pölyt voisi pyyhkiä, jos telkkarista ei mitään näkisi. Kysyn siis vielä kerran, mitä miesvihaa tuossa vastauksessani on?
Tee itse joku vastaava kysely naisille, lupaan vastata siihen.
Kyllä aloituksen lähtökohtainen ajattelu siitä, että yksikään mies ei osaa siivota, tai koskaan ole siivonnut, on erittäin passiivisaggressivista ja kyselyn asettelu on tarkoitushakuista.
A) kyllä
B) kyllä
C) tuskin
Vessan (siis jos tarkoitetaan koko vessaa eikä pelkkää pyttyä) peseminen viikottain olis jo aika ekstremeä. Kyllä mun mieheni hoksaisi sen pestä silloin, kun se on likainen, mutta ei meillä kahdestaankaan vessa viikossa silminnähden paskaannu.