Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä ovat sinun syysi käyttää alkoholia?

Vierailija
18.02.2017 |

Tajusin että en ole pitkään aikaan (vuosiin) käyttänyt alkoholia kuin lievittääkseni stressiä ja vitutusta, joka johtuu työpaineista ja lapsiperhe-elämän rasittavuudesta ja siitä, etten ole seksielämääni ja parisuhteeseen tyytyväinen ts. koen eläväni puutteessa, muutenkin kuin seksin suhteen.

Alkoholi ei tietenkään auta noihin asioihin oikeasti. Kaipaan vinkkejä, miten kompensoisin tilannetta jos lopetan alkoholinkäytön kokonaan. Jokin lääkitys? Mitä muuta?

Ja haluaisin tietää muiden syitä juoda vähänki, etenkin onko jollakulla pelkästään positiivisia syitä? Vai onko useimmilla taustalla jonkun harmin torjuminen.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/27 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa paikka mistä normaali kuluttaja nykyään löytää laadukkaita tuotteita on Alko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kipaisen liköörikonvehtipussin kaupasta kun kierroksia on liikaa. Nuorena tuli juotua, paljon. En vain koe tarvetta, kivampi selvittää asiat kuin kiristellä hampaitaan. 

Vierailija
4/27 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva olla pienessä hiprakassa. Olen iloisempi ja puheliaampi. Mieheni monesti laulaakin minulle if you don't start drinking I'm gonna leave :). Meillä on myös kiihkeämpää seksiä kun ollaan hieman rentouduttu.

Vierailija
5/27 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/27 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silkkaan vitutukseen tulee olutta särvittyä. En tiedä, mutta alkaa tuntuu siltä, että ei tästä väkisnkään mitään tule. Jo sekin vituttaa, että tänkin tajus näin 20vuotta liian myöhään, tai vähän ylikin. Miks vitussa mun täytyy kuunnella ehtoja mitä mun pitää tehdä, että voin olla lapsille isä. Toihan se oli joka vieraissa ravas, ja totes, että nimi paperiin, että se on sun tai sitten et koskaan saa tietää... 23v siinä meni, ennenkun sitten tietää sain... Taidan avata uuden tölkin.

Vierailija
7/27 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki syyt.

Vierailija
8/27 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä alkoholia vaan juon silloin tällöin siiderin koska se maistuu hyvältä esimerkiksi saunan päälle.

Vierailija
9/27 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisissa tilanteissa tulee juotua vähän, harvemmin kotona yksikseen tai miehen kanssa kaksistaan. Myös ravintoloissa ruoan yhteydessä tai kaverin kanssa esim. viinillä kaupungilla. Toki joskus myös juon lasin pari yksin, mutta kaipaan siihen seuraa. Yksin ei ole kiva juoda :)

Vierailija
10/27 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä muuta tarkoitusta ole kuin mielen rentoutuminen ja ajan kuluminen, jos alkoholia enemmänkin nauttii. Tarpeeton hermomyrkkyhän se tietty on.

Vierailija
11/27 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon - ei kun maistelen - viskiä. Koska se vaan on niin hyvää. Samoin olut. Vielä punaviini joukkoon niin eiköhän tuolla valikoimalla pärjää.

Perussääntö on, että "ei se määrä, vaan laatu"

Vierailija
12/27 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon koska en kehtaisi baarissa juoda jotain jaffaa.

Vierailija
13/27 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juon - ei kun maistelen - viskiä. Koska se vaan on niin hyvää. Samoin olut. Vielä punaviini joukkoon niin eiköhän tuolla valikoimalla pärjää.

Perussääntö on, että "ei se määrä, vaan laatu"

Näin juuri. Sama ruoassa.

Vierailija
14/27 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon alkoholia koska se maistuu hyvältä. Rakastan valkoviiniä, myös viski on herkkua pieninä annoksina. En ole koskaan juonut alkoholia pahalla tuulella, minulle nuo juomat maistuvat vain kun mieli on hyvä. Minua melkeinpä pelottaa tulla humalaan vihaisena tai surullisena eikä toistaiseksi halua kokeilla ole löytynyt.

Vierailija
15/27 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole antanut vinkkejä miten kestän ilman loiventavia ... ap

Vierailija
16/27 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä alkoholia uskonnollisista syistä. Vaan ihan muista syistä.

Vierailija
17/27 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii esim. opiskeluista ja töistä johtuvaan stressiin kaikista parhaiten kunnon lenkki ulkoilmassa. Ei tarvitse edes välttämättä juosta, oikeastaan paras on ripeä tunnin tai vähän reilu kävelylenkki ja samalla kuuntelen Spotifysta hyvää musiikkia. Alkoholi ei ole ikinä toiminut stressin poistajana. Alkoholia juon kyllä silloin tällöin, tai oikeastaan lähinnä viiniä. Viiniä juon, koska se on mun mielestä oikeasti hyvää. Tai sitten vaikka kaupunkilomilla on kiva käydä illallisen jälkeen jossain  hyvässä drinkkibaarissa nauttimassa joku oikein ihan drinksu.

Vierailija
18/27 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää nauti asioista kuin ennen. Kaikki tuntuu tarpeettomalta, joten miksi olisin selvinpäin kun kerran humalassa edes tunnen iloa ja itseinho vaimenee? Jos pystyisin muuttumaan niin olisin jo tehnyt sen, saatana.

Vierailija
19/27 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Paavo väyrynenkö se oli joka sanoi että viinin juominen auttaa lentämisessä, ja aikaeroon tottumisessa ja nukkumisessakin.

Sitten eräässä elo kuvassa sanoivat notta asiat tuntuvat luistavan kännissä. Mutta eräs viisas sanoi että auttaa ahdistukseen ja masennukseen.

Mutta älkää vanhemmat ostako hiihtolomajunaan lähtevään lapsilaumaan viinaksia, vaikka olisiva omia ja täysiikäisii. Hei.

Vierailija
20/27 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Varmaan geeneissä.