Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä ovat sinun syysi käyttää alkoholia?

Vierailija
18.02.2017 |

Tajusin että en ole pitkään aikaan (vuosiin) käyttänyt alkoholia kuin lievittääkseni stressiä ja vitutusta, joka johtuu työpaineista ja lapsiperhe-elämän rasittavuudesta ja siitä, etten ole seksielämääni ja parisuhteeseen tyytyväinen ts. koen eläväni puutteessa, muutenkin kuin seksin suhteen.

Alkoholi ei tietenkään auta noihin asioihin oikeasti. Kaipaan vinkkejä, miten kompensoisin tilannetta jos lopetan alkoholinkäytön kokonaan. Jokin lääkitys? Mitä muuta?

Ja haluaisin tietää muiden syitä juoda vähänki, etenkin onko jollakulla pelkästään positiivisia syitä? Vai onko useimmilla taustalla jonkun harmin torjuminen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentouttaa ja antaa paremmin unen.

Vierailija
22/27 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Varmaan geeneissä.

Niin joo ja tämäkin. Onneksi nyt sentään suku sammuu ja sisukin loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/27 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tähän ikään (25 v) mennessä saanut (tarpeeksi) hyvää syytä juoda. Tietysti maistellut olen, muttei minusta alkoholin käyttäjäksi ole. 

Vierailija
24/27 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloon, suruun ja harmaaseen arkeen.

Vierailija
25/27 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä alkoholia uskonnollisista syistä. Vaan ihan muista syistä.

Hah, alkoholi on huono kannabiksen korvike. Jollakin vitutus on pakko saada helpottumaan.

Vierailija
26/27 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä alkoholia uskonnollisista syistä. Vaan ihan muista syistä.

Joku on lukenut fingerboria. Ne on kyllä hauskoja.

Vierailija
27/27 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalisti erittäin helposti ahdistuva, sosiaalisissa tilanteissa huono, epävarma itsestäni. Juovuksissa nuo kaikki korjaantuvat ja olo on myös ylitsevuotavan iloinen, yleensä. Tykkään tanssimisesta, ja yökerhoissahan sitä pääsee vetkuttamaan, ja kännissä on siihenkin paljon itsevarmempi. Lisäksi läheisimpien kavereiden kanssa nähdään usein juuri illanviettojen merkeissä, ovat täysin eri elämäntilanteissa kuin minä (olen naimisissa oleva perheenäiti).

Juon noin neljä kertaa vuodessa ja silloin niin paljon kun illan aikana kerkeän. Tilaisuuksia tulee niin helvetin harvoin perheellisenä ja muiden projektien painaessa päälle. Silloin pitää ottaa ilo irti koko rahan edestä, kun on tilaisuus. Missään kantokunnossa en silti ole ollut yli 10 vuoteen.