Ostan tavaran ja 4kk päästä myyn sen pois, miten päästä kierteestä eroon?
Eli ostan esim jonkun sisustustavaran, ajattelen, että "ihana! Tuon haluan". Sitten kyllästyn siihen 4kk päästä ja hankkiudun siitä -> Ostan erilaisen uuden. Sama kierre jatkuu?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Aloita sijoittaminen. Jos tekee mieli ostaa jokin sisustushärpäke, siirrä vastaava rahasumma rahastoon. Vuoden päästä viimeistään ällistyt miten paljon olisit heittänyt rahaa hukkaan.
Hyvä idea!
Mulla on sisustus juttuja ullakolla. Ei mulla ole kaikki esillä. Tästä tulikin mieleen, et siitä on jo vierähtänyt varmaan pari vuotta kun olen olohuoneen ilmettä muuttanut. Pitäis vaihtaa tuo iso taulukin toiseen ja koristeet hyllystä.
En voi samaistua ongelmaan, kun ei ole laittaa mihinkään sisustusjuttuun pennin pyöryläistä. Kaikki sentit pitää laskea että saa ruokaa. Jostain maitolitrastakin tekee tiukkaa.
Toivottavasti osaat olla kiitollinen? Tosin jos itselläni olisi rahaa, niin en todellakaan tuhlaisi sitä mihinkään tavaraan vaan säästäisin pahan päivän varalle.
Vierailija kirjoitti:
En voi samaistua ongelmaan, kun ei ole laittaa mihinkään sisustusjuttuun pennin pyöryläistä. Kaikki sentit pitää laskea että saa ruokaa. Jostain maitolitrastakin tekee tiukkaa.
Toivottavasti osaat olla kiitollinen? Tosin jos itselläni olisi rahaa, niin en todellakaan tuhlaisi sitä mihinkään tavaraan vaan säästäisin pahan päivän varalle.
No mun tavarat on jotain kirpparikamaa/kierrätettyä yleensä
Hyvä, että myyt.
Minä lahjoitan esim. SPR.
Sulla on liikaa aikaa kierrellä kirppareita ja kauppoja.
Älä mene kauppaan. Tilaa ruoka netistä. Apteekissa saat käydä.
Valitse tuote nettikaupassa, mutta älä lähetä tilausta heti vaan anna itselle ensin viikko miettimisaikaa. Siinä ajassa olet jo unohtanut, minkä roinan olit ehkä tilaamassa ja huomaat, että et luultavasti tarvitsekaan sitä.
Bisnes is bisnes ja Mooses on Mooses.
Aloita sijoittaminen. Jos tekee mieli ostaa jokin sisustushärpäke, siirrä vastaava rahasumma rahastoon. Vuoden päästä viimeistään ällistyt miten paljon olisit heittänyt rahaa hukkaan.