Ostosreissu ja mies koko ajan naama norsun vitulla
mitä vittua teen ton kaa? Ei tehnyt mieli katsoa mitään ja kun oltiin katottu miestenosastolla ja mies halus lähteä ja sit olin että eikö mennä naistenosastolle? Ja se tiukas naama norsunvitulla taas että mene sitte. Arvatkaa tekikö mieli mennä? Ja olis pitäny ostaa wc- ja talouspaperia prismasta (koska oltiin autolla niin helppo kuljettaa) mutta sanoin että ei tarviikkaan mennään vaan kotiin. Kun oli niin hiton painostava tunnelma koko ajan. Mieluummin kannan ne paperit bussissa hankalasti ja miellyttävässä olotilassa kuin tuossa painajaisessa.
Kommentit (63)
Niin ja yhessä vaiheessa kun se tohti avata suunsa se huokas mulle että miks kävelen kuin joku vanha mummo (liian hidastemposesti kai). :) jotenkin tuntuu että välillä toi ihminen imee mustakaiken ilon ja energian elää. Kauheeta kirjoittaa näin. Joskus menee hyvin.
Miksi pitäisi olla kuin paita ja peppu, joka paikassa yhdessä? Käyn omat ostosreissuni yksin, saan käyttää kaiken sen ajan mitä haluan eikä kukaan ole vieressä huokailemassa, pitkästymässä ja kiukuttelemassa. Samaan aikaan mies voi tehdä mitä itse haluaa ja minkä kokee itselleen tärkeäksi ja rentouttavaksi, esim. hiihtolenkki. Näiden reissujen jälkeen tavataan virkistyneinä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Aha. Olisit jäänyt yksin kierteleen sinne kauppaan.
En halunnut kun mieliala laski ja fiilis meni.
Miehiä ei ylipäätäänkään kiinnosta shoppaileminen, joten miehesi on oikeassa.
Oliko mies taas suomalaisnaiselle tyypilliseen tapaan mukana vain lompakkona ja kuskina?
En yhtään ihmettele, jos miestä vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko mies taas suomalaisnaiselle tyypilliseen tapaan mukana vain lompakkona ja kuskina?
En yhtään ihmettele, jos miestä vituttaa.
Minä olen ollut lompakkona lähes koko suhteen ajan. Mies tosin ajoi. On se niin rankkaa.
Kannattaa ottaa joku muu kaupoille kaveriksi. Tämä nyt vaan on niitä naisten ja miesten eroavaisuuksia.
Mikään ei ole niin turhaa ajanhukkaa kuin lauantaisin (tai minä muuna päivänä tahansa) jossain ostoshelvetissä kiertely ja vaatteiden 'hypistely'. Tilaa netistä.
On mulla ja miehelläkin joskus huonoja päiviä ja tiuskitaan kaupassa, kun tekisi mieli päästä kotiin. Tänään oltiin miehen kanssa molemmat hyvällä tuulella kaupassa ja mies sanoi, kun olin eri hyllyä katselemassa kuin hän, että
- Pysy vierellä, kulta. Et kai häpee mua?
Sitten hän laittoin käden ympärille, pussasi ja vieressä seisova mummeli katsoi paheksuen.
Ei miehiä kannata ottaa mukaan shoppailureissuille. Useimmille miehille kaupoissa kiertely ei tuota nautintoa. Hanki rinnakkaiskortti miehen luottokorttiin, niin et tarvitse miestä mukaan lompakoksi.etenkin jos ostelet sillä luottokortilla maltillisesti, ja mukaan mahtuu miestäkin miellyttävä viehkeä alusasu, tuskin tästä monikaan mies viitsii kieltäytyä.Tyytyväinen vaimo, tyytyväinen mies. Kaikki voittaa:)
Aloittajan kitinästä tuli heti mieleen se Siskonpeti-ohjelman "tehdään kaikki yhdessä"-nainen.
Viimeksi on käyty miehen kanssa shoppailemassa vuonna 2011. Minulla on omat rahat, oma auto ja ystäviä, mihin ihmeeseen tarvitse miestä siellä kaupassa? Ei hänkään edellytä, että menen kanssaan hoitamaan taimikoita.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei ylipäätäänkään kiinnosta shoppaileminen, joten miehesi on oikeassa.
Eiköhän ole parempi jos menee yksin kaupoille, hoitakoon mies omat ostoksensa, ostat vain itselle wc paperia yms.
Miehet on naama norsun v..lla missä tahansa missä ei ole viinaa ja naisia.
Turhaan heittäydyit marttyyriksi. Mä olisin sanonut miehelle, että "joo, mä menen naistenosastolle, käy sinä tekemässä muut tarvittavat ostokset ja nähdään myöhemmin kotona". Sen jälkeen olisin jatkanut shoppailuani, käynyt jossain kivassa paikassa lounaalla, mahdollisesti kirjastossa jne ja lopuksi mennyt kotiin. Kai se ukkoskin osaa vessapaperit, talouspaperit, viikonlopun ruuat yms ostaa?
Minäkin olen ihan näin naisena naama norsunvitulla, jos joku raahaa kaupoille ja pitäisi mennä siellä hänen tahtiinsa. Ei ole mitään typerämpää kuin turhanpäiväinen kiertely kaupoissa ja vieläpä jonkun toisen kanssa. Yksin on mukavinta ja tehokkainta.
Up