Miten sen intohimon ja sähkön saa pitkään suhteeseen takaisin?
Kertokaas vinkkejä. Vai jos ei enää edes keskustelu maistu niin onko peli menetetty?
Seksit ja läheisyys täysin nollassa. Olen siis mies.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli 10v niin huonoa seksiä, että se tappoi kaiken intohimon ja halut minulta. Nyt kun seksi sitten loppui kokonaan, kun en saanut siitä itse mitään, niin mies on paniikissa alkanut yrittään kaikkea mahdollista. Mutta ei se enää auta. Myöhäistä se nyt on. Kun ei enää mies sytytä, niin ei sytytä. Ennemminkin ne kaikki yritykset vain pahentaa asiaa.
Millaista oli huono seksi ja miten yritit parantaa sitä?
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli 10v niin huonoa seksiä, että se tappoi kaiken intohimon ja halut minulta. Nyt kun seksi sitten loppui kokonaan, kun en saanut siitä itse mitään, niin mies on paniikissa alkanut yrittään kaikkea mahdollista. Mutta ei se enää auta. Myöhäistä se nyt on. Kun ei enää mies sytytä, niin ei sytytä. Ennemminkin ne kaikki yritykset vain pahentaa asiaa.
Eli teki mies mitä vain niin ei kelpaa sulle enää? Aika surullinen tarina. Varmaan ero tulossa ja mies voi paniikissa tarjota yrityksiä jollekin joka siitä kiihottuu?
Jos kuitenkin vetelet käteen säännöllisesti niin kannattaisi varmaan keskustella vaimon kanssa että mikä mättää?
Kyl se on peli menetetty. .uutta matoa koukkuun
Vierailija kirjoitti:
Voiko enää pahentaa jos sä et syty enää kuitenkaan?
Onko miehesi toivoton tapaus? Voisiko se löytää onnen jonkun muun kanssa? Ansaitsisiko se sen vai annatko kitua kanssasi panikoimassa tyhjän arvan perään?
-ap
Lasten takia se ero onkin hankalinta. En haluaisi että joku random heppu toimisi isäpuolena lapsilleni. Toisaalta olisi mahtavaa tuntea rinnalla nainen joka syttyisi minusta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli teki mies mitä vain niin ei kelpaa sulle enää? Aika surullinen tarina. Varmaan ero tulossa ja mies voi paniikissa tarjota yrityksiä jollekin joka siitä kiihottuu?
Aika ihme pitäisi tapahtua, että alkaisin vielä miestäni sängyssä haluamaan.
Ero varmastikin tulossa ja sittenhän se on mulle ihan sama kenelle tarjoaa yrityksiään. Ehkä joku toinen nainen osaa paremmin ne sänkyhommat sille opettaa. Minulla siihen ei enää keinoja ole. Eikä halujakaan, kun olen jo menettänyt toivon sen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero varmastikin tulossa ja sittenhän se on mulle ihan sama kenelle tarjoaa yrityksiään. Ehkä joku toinen nainen osaa paremmin ne sänkyhommat sille opettaa. Minulla siihen ei enää keinoja ole. Eikä halujakaan, kun olen jo menettänyt toivon sen suhteen.
Vähän ristiriitainen tarina. Eli miehesi nyt alkanut kokeilemaan uusia juttuja, eli "oppinut", niin mihin keinoja tarvit?
Mutta joo ero kannattaa hoitaa pian jos ajattelu jo tuolla mallilla.
Vierailija kirjoitti:
Lasten takia se ero onkin hankalinta. En haluaisi että joku random heppu toimisi isäpuolena lapsilleni. Toisaalta olisi mahtavaa tuntea rinnalla nainen joka syttyisi minusta.
-ap
Random heppu toimisi isäpuolena. Onko sulla huono itsetunto, kun koet sellaisen uhkaksi sinulle? Sinähän se isä niille lapsille olet nyt ja ikuisesti vaikka mikä heppu tulisi kuvioihin.
Ehkä tuo epävarmuus ja huono itsetunto on juuri se syy, miksi vaimoa ei lämpeä. Se kun heijastuu joka asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apRandom heppu toimisi isäpuolena. Onko sulla huono itsetunto, kun koet sellaisen uhkaksi sinulle? Sinähän se isä niille lapsille olet nyt ja ikuisesti vaikka mikä heppu tulisi kuvioihin.
Ehkä tuo epävarmuus ja huono itsetunto on juuri se syy, miksi vaimoa ei lämpeä. Se kun heijastuu joka asiaan.
Niin en näe tuota itsetunto ongelmana jos en halua jonkun toisen miehen hoitavan lapsiani joka toinen viikko. Itsetunto kadonnut kun läheisyys ja seksi kadonnut, vaimo ei syty enää minusta...
Olen lapsirakas ja haluan sanoa hyvää yötä omille lapsilleni joka ilta. Ja random hepulla tarkoitan että eron jälkeen ei koskaan tiedä mitä käy. Ehkä vaimolla alkaa rullata "yrittäjiä" tiuhempaan kun vuosien patoumia puretaan. Toinen vanhempi etääntyy, lapset vihoittelee, muutto kauemmas jne. ..
Mutta erohan se on edessä jos vaimo ei enää halua mua :( haluan vain että vaimo on onnellinen, toki myös siitä että minä olen hänen vierellään (se itsekästä)
-ap
Intohimoa on tosi vaikeaa sytyttää kun se kerran sammuu. Siitä kertonee erotilastot. Toisaalta kyllähän onneton suhde on aina huonompi kuin ero, jopa niille lapsille.
Mutta taistella aina kannattaa suhteen puolesta, se vain on raskasta jos vain toinen yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista sitten myös päästää se miehesi lähtemään. Tuskin itse osaa ja jatkaa vain epätoivoista panikointia.
Oletko ajatellut, ettei vaimosi ole puhtaasti hetero? Tiedän erään pariskunnan, jossa nainen on ollut aktiivinen suhteen alkuun saattamisessa ja mies on ottanut miellyttäjän roolin, koska asettaa naisen yläpuolelleen. Nainen käyttää valtaa mieheensä: puhuu tästä kuin lapsesta, jakaa miehensä asioita somessa, määrittelee, miten eletään jne. Nainen hakee kosketusta myös naisista ja on hyökkäävyydessään jotensakin miehekäs, miksi hän tuntuu lesbahtavalta. Sitähän mies alun perin naisesta haki, turvaa ja tasapainoa elämälleen. Nyt kun mies on vahvistunut itse, hän kokee pahaa oloa suhteessa, joka on naisen risuista rakennettu. Vaikuttaa ulospäinkin ahdistavalta elämältä; kaikki on aikataulutettua ja kontrolloitua. Kaiken pitää mennä tietyllä tavalla ja lapset ovat joitakin ihmeellisiä projekteja. Kunpa mies luopuisi koiranpentumaisuudestaan ja opettelisi puhumaan suoraan vaimolleen tarpeistaan. Se, että hän tekee kotitöitä, tuskin naista sytyttää. Enemmänkin asiaa voisi auttaa, jos mies olisi erillinen ja itsenäinen ihminen eikä mikään valmonsa jatke. Mies ei ole onnellinen vaan on piiloaggressiivinen ja räjähtäessään käyttäytyy toisia tuhoavasti. Vaimostaan hän puhuu selän takana, koska hänellä ei ole munaa ottaa suhteen epäkohtia esille suoraan kasvokkain. En pysty olemaan tuon pariskunnan seurassa, koska sanomattomat sanat, ahdistus, kontrolli ja räjähdysherkkä ilmapiiri tuntuvat niin kylmääviltä. Paradoksaalista tässä on, että molemmat ovat hyviä tyyppejä ja heillä olisi mahdollisuudet hyvään suhteeseen.
Raskasta se vain on kun ei saa toista enää syttymään ja nyt en puhu vain seksistä. Montako vuotta tätä vielä jatkuu? Se aika kun lapset muuttaa kotoa? Kyllä siinä muutaman kerran ehtii katkeroitua. Ja varmaan ei eron jälkeen tarvitse olla enää väleissä.
Voi kun löytyisi jostain se nuori nainen johon ihastuin ja oletan että joka ihastui myös minuun....
Edelleen en sisimmässäni ajattele minäminä vaan haluan että hän on onnellinen. Joko mun kanssa tai ilman.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apRandom heppu toimisi isäpuolena. Onko sulla huono itsetunto, kun koet sellaisen uhkaksi sinulle? Sinähän se isä niille lapsille olet nyt ja ikuisesti vaikka mikä heppu tulisi kuvioihin.
Niin en näe tuota itsetunto ongelmana jos en halua jonkun toisen miehen hoitavan lapsiani joka toinen viikko. Itsetunto kadonnut kun läheisyys ja seksi kadonnut, vaimo ei syty enää minusta...
Olen lapsirakas ja haluan sanoa hyvää yötä omille lapsilleni joka ilta. Ja random hepulla tarkoitan että eron jälkeen ei koskaan tiedä mitä käy. Ehkä vaimolla alkaa rullata "yrittäjiä" tiuhempaan kun vuosien patoumia puretaan. Toinen vanhempi etääntyy, lapset vihoittelee, muutto kauemmas jne. ..
Mutta erohan se on edessä jos vaimo ei enää halua mua :( haluan vain että vaimo on onnellinen, toki myös siitä että minä olen hänen vierellään (se itsekästä)
-ap
Kuule, yksikään lastaan rakastava vanhempi ei tuo irtonumeroita lasten eteen. Sen verran kunnioitusta ja arvostusta pitäisi jo nyt sinulta löytyä vaimoasi kohtaan. Ymmärrän toki kun rakastaa jotta koet mustasukkaisuutta mutta ei se ero ole sinulla tapahtumassa nyt viikonloppuna eikä vielä ensi viikollakaan. Syksyllä aikaisintaan saatat alkaa puhumaan lomien jälkeen ettei hän tästä *ttuakaan tuu, jotra onko järkee.
Samaa mieltä jonkun kanssa että vie se vaimosi pois kotoa muutamaksi päiväksi eli to-su, myös sinulle vieraaseen paikkaan jossa oikeasti joudutte yhdessä pähkimään että mitäs nyt pitäis tehdä? Toki jos jätät vaimon selviytymään itsekseen oudoista asioista sinun seistessä laukkuvartijana jossain, niin unohda koko juttu. Avainsana on yhdessä tekeminen. Vieraassa paikassa niin että vaimo herää huomaamaan että osaat selvittää asiat ja hän voi tiukan paikan edessä oikeasti luottaa sinuun. Ei myöskään mitään testosteronihuuruista uhoamista koska olen MIES NIIN MINÄ HOIDAN.
Yhdessä. Toisiaan tukien ja luottaen.
Miksi ette menisi yhdessä parisuhde terapiaan? Ehkä vaimosi saisi selvitettyä itsensä kanssa mitä haluaa elämältä, että alkaa elää täysillä myös avioliitossaan, jossa olisi läheisyyttä, ja seksiä, halua toiseen.
Naisesi tuntuu menettäneen yhteyden siihen mitä haluaa, kaipaa ja toivoo, elämässään ja suhteessanne. Miksi elää tätä yhtä ainoaa elämää vaillinaisesti, puolivaloilla? Terapia oikeasti ei ole mitään lässytystä josta ulkopuolelta sanellaan miten toimia, vaan siellä joutuu aidosti työstämään omia haluja, toiveita, vääriä selvitymiskeinoja, tunteita, pelkoja, estoja, torjuntaa, kaipuuta, pettymystä, vihaa, rakkautta. Mitä itse teen, mitä jätän tekemättä, miten kommunikoin jne. Hyvä mies, se voi muuttaa koko avioliiton kurssin, niin on monelle käynyt, siellä yleensä selventyy mitä haluaa elämältä ja aviliitolya ja oma vastuu siitä. Siellä te joudutte töihin pääkoppanne ja asenteenne kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Flirttailemalla ja viettelemällä, pervolla seksillä ja erilaisilla kohtaamisharjoituksilla.
Kohtaamisharjoituksilla? Millaisilla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette menisi yhdessä parisuhde terapiaan? Ehkä vaimosi saisi selvitettyä itsensä kanssa mitä haluaa elämältä, että alkaa elää täysillä myös avioliitossaan, jossa olisi läheisyyttä, ja seksiä, halua toiseen.
Naisesi tuntuu menettäneen yhteyden siihen mitä haluaa, kaipaa ja toivoo, elämässään ja suhteessanne. Miksi elää tätä yhtä ainoaa elämää vaillinaisesti, puolivaloilla? Terapia oikeasti ei ole mitään lässytystä josta ulkopuolelta sanellaan miten toimia, vaan siellä joutuu aidosti työstämään omia haluja, toiveita, vääriä selvitymiskeinoja, tunteita, pelkoja, estoja, torjuntaa, kaipuuta, pettymystä, vihaa, rakkautta. Mitä itse teen, mitä jätän tekemättä, miten kommunikoin jne. Hyvä mies, se voi muuttaa koko avioliiton kurssin, niin on monelle käynyt, siellä yleensä selventyy mitä haluaa elämältä ja aviliitolya ja oma vastuu siitä. Siellä te joudutte töihin pääkoppanne ja asenteenne kanssa.
Voisi auttaa, mutta ei vaimo halua lähteä. Lienee jo menettänyt toivon että vielä tuntisi minua kohtaan muutakin kuin katkeruutta :(
Sen verran luulisi vuosien yhteiselon merkkaavan että kertoisi miten asiat on eikä vain hiljaa vetäytyisi.
-ap
Ootko kysynyt vaimolta suoraan, miettiikö eroa? Nostaisit kissan pöydälle ja sanot että näin ei voi jatkua. Älä syyttele vaan kerro, että voit huonosti ja haluaisit vaimonkin olevan onnellinen. Olisit ilmeisesti valmis panostamaan suhteeseen vielä paljonkin, kerro myös se. Ja sekin, että rakastat. Sen jälkeen ainakin tiedät, onko muutokselle mahdollisuus. Vai onko vaihtoehdot joko tilanteen hyväksyminen tai ero.