Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin piirre sun naapureissa

Vierailija
18.02.2017 |

Mun naapuri on AINA yksin kotona. Vetelee ketjussa tupakkaa ja päivystää parvekkeella.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakara joka huutaa ja juoksee sisällä. TÖMPS TÖMPS TÖMPS AUUUUUU IIIIIIIIAAAA IIIIAAAAAA!!!!!!

Vierailija
2/8 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kyttää ja vakoilee meidän touhuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakrut riehuu ja kiljuu.

Vierailija
4/8 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttää ja laittelee lappuja postiluukusta

Vierailija
5/8 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Jättävät ison koiransa isot paskat tielle, jossa muutkin ihmiset kävelevät. Potkisivat ne edes ojan puolelle, mutta ei. Ovat useamman kerran päästäneet koiransa meidän ja muiden naapureiden pihoille. En pidä sellaisista koirista, joka heillä on. On liian iso ja "hyökkäävä".

- Harrastavat "peltoautoilua" ropposella, jonka pakoputki on klesana. Pelto on luonnollisesti heti meidän tontin kupeessa, jolloin pakokaasut ja etenkin äänisaaste tulee suoraan mun tontille.

- Polttavat kaikkee mahollista paskaa (huonekaluja, autonrenkaita, jäteöljyjä) avotulella. Musta sauhu vain nousee. Useimmiten tekevät niin parhaalla mahdollisella ulkoiluilmalla viikonloppuisin, jolloin olisin mielelläni lasten kanssa pihalla. En pysty, sillä mustaa savua ei voi hengittää. Ei varmaan tarvitse edes mainita, että tuollainen roskien poltto on  kielletty.

- Kaikesta huolimatta ovat muuten ihan mukavia tyyppejä. :-/

Vierailija
6/8 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilu ehdottomasti! Rasittavaa ja niin läpinäkyvää. Muiden naapureiden kanssa puhuttu tästä, ja kaikki ovat tehneet saman huomion ja sitä myötä vähentäneet kanssakäymistä kyseisen naapurin kanssa. Itse en kerro hänelle enää mitään meidän perheestä, juttelen vain niitä näitä tai säästä tms.

Vierailija
7/8 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoruilu ehdottomasti! Rasittavaa ja niin läpinäkyvää. Muiden naapureiden kanssa puhuttu tästä, ja kaikki ovat tehneet saman huomion ja sitä myötä vähentäneet kanssakäymistä kyseisen naapurin kanssa. Itse en kerro hänelle enää mitään meidän perheestä, juttelen vain niitä näitä tai säästä tms.

Niin ja tämä siis vain yksi akka. Muut naapurit mukavia!

Vierailija
8/8 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteleminen huutamalla, ja näiden keskustelujen ajoittaminen klo22 jälkeiseen aikaan tai ennen kello kahdeksaa. Äkillisten kolahdusten aiheuttaminen pudottelemalla esineitä lattialle ja ilmeisesti vierittelemällä niitä pitkin asuntoa.