Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasanoman juttu , nainen pettää pettämisen ilosta , mies siksi että ei saa seksiä kotona.

Vierailija
18.02.2017 |

Nainen pettää koska saa ihailua miehiltä, mies puutteessaan.
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000005090230.html

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummitustäti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi mies ei saisi pettää jos ei saa parisuhteessa seksiä? Jos nainen ei suostu sitä antamaan niin miksei sitä saa hakea muualta? 

Tietty saa hakea. Olisi vaan reilua ilmoittaa siitä puolisollekin.

Voinko kysyä että miksi ihmeessä? Jos naisella ei ole aikomustakaan antaa seksiä niin miksi naista kiinnostaisi se että mies pettää?

Vierailija
22/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta kovin tieteelliseltä.

Missään ei niin väitettykään, otsikkokin viittaa Iltasanomien juttuun. Kova tarve valkopestä naisten pettämistä? Aiheesta löytyy ihan tutkimustietoakin, naiset pettää siinä missä miehetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tyypit olivat kuvottavia. Miksi roikkuivat liitoissaan? Miksi eivät rehellisesti eronneet?

Vierailija
24/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottava nainen.

Miksi et sanonut kuvottavat nainen ja mies?? Ai joo, siksi kun syyllistät vain naiset ja miehillähän on ihan oikea syy pettää.

Olihan tuo nainen nyt paljon kuvottavampi kuin mies. Toinen pettää saadakseen edes joskus seksiä ja toinen pettää ihan vain pettämisen ilosta. 

Vierailija
25/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kummitustäti kirjoitti:

No ehkä se keskimäärin on niin, että mies pettää koska on tyytymätön suhteen fyysiseen puoleen ja nainen koska on tyytymätön henkiseen puoleen. Toki yksilöiden välinen vaihtelu on tässäkin suurempaa kuin sukupuolten välinen. Ja kaikki syyt ovat minusta joka tapauksessa yhtä huonoja. Oikea ratkaisu olisi puhuminen, ja jos se ei ratkaise asioita niin ero tai avoin suhde. Epärehellisyydelle ei ole yhtäkään hyväksyttävää selitystä.

Jutun perheenäiti kyllä kertoo ihan suoraan hakevansa panoseuraa tanssilavoilta nuoremmilta miehiltä ,

koska se "on niin kivaa".  Kotona kertoo saavansa kuitenkin seksiä niin paljon kuin haluaa.

Itse pistin oman vaimon pihalle kun kävi vieraissa.

Vierailija
26/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kummitustäti kirjoitti:

No ehkä se keskimäärin on niin, että mies pettää koska on tyytymätön suhteen fyysiseen puoleen ja nainen koska on tyytymätön henkiseen puoleen. Toki yksilöiden välinen vaihtelu on tässäkin suurempaa kuin sukupuolten välinen. Ja kaikki syyt ovat minusta joka tapauksessa yhtä huonoja. Oikea ratkaisu olisi puhuminen, ja jos se ei ratkaise asioita niin ero tai avoin suhde. Epärehellisyydelle ei ole yhtäkään hyväksyttävää selitystä.

Juttujesi perusteella olet Hel-Nycin täti. Yhtä kiukkuinen ja aina yhtä miesvihainen.

Anteeksi mikä/kuka? :D Kiukkuisuuden myönnän auliisti mutta miesvihaa en. Minusta useimmat ihmiset sukupuolesta riippumatta tarvitsevat parisuhteelta sekä henkistä että fyysisestä läheisyyttä ja yhteyttä. Jos ei näitä löydy, niin asiasta pitää keskustella ja miettiä mitä asialle voi tehdä. Jos ei tilanne korjaannu, niin reilut vaihtoehdot on molemmissa tapauksissa asian hyväksyminen, ero tai avoin suhde. En käsitä miten se on miesvihaa. Ihan samat näkemykset minulla on tässä asiassa pettäjän sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
27/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi mies ei saisi pettää jos ei saa parisuhteessa seksiä? Jos nainen ei suostu sitä antamaan niin miksei sitä saa hakea muualta? 

Jos näin on sovittu, että ollaan uskollisia, myötä ja vastamäessä?

Mikä oikeus niitä sopimuksia on ominpäin muutella. Ainahan tilanteesta voi keskustella puolison kanssa.

Eli mielestäsi mm. Synnytyksen jälkeen kaikki miehet vieraisiin vain kun ei omalta kerran saa. Ääliö.

Vierailija
28/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kummitustäti kirjoitti:

Jutun perheenäiti kyllä kertoo ihan suoraan hakevansa panoseuraa tanssilavoilta nuoremmilta miehiltä ,

koska se "on niin kivaa".  Kotona kertoo saavansa kuitenkin seksiä niin paljon kuin haluaa.

Perustuuko tämä koko "tutkinus" siis  yhden perheenäidin kertomukseen? Sehän on silloin vain yhden ihmisen kokemus.  Naisilla on varmaan ihan yhtä monta syytä pettää, kuin miehilläkin. Kuka mistäkin syystä sitten pettää, niin väärinhän se on. Ensin erotaan entisestä, sitten haetaan uutta seuraa.  Ja jos tuntuu siltä, että ei halua luopua suhteestaan, mutta silti haluaa pettää, täytyy kysyä siltä toiseltakin osapuolelta, hyväksyykö hän tälläisen suhteen vai ei. Pettäminen on aina väärin.

Missä kohtaa aloituksessa tai koko ketjussa on väitetty kyseessä olevan tutkimus?

Palstamammalla menee aina tunteisiin, kun totuuksia naisista putkahtelee esiin. Huvittavaa.

Vierailija
29/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani petturimiehet ovat kyllä saaneet kotonakin seksiä.

Tuntemani petturinaiset ovat usein henkisellä tasolla tyytymättömiä mieheen, miehet taas ovat pettäneet ihan kertaluonteisesti varmaan vaihtelun vuoksi!?

Vierailija
30/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas puolustellaan pettäjänaisia, jotka pettävät koska "noku mä vaan niinQ rakastuin ja se oli kivaa lol xd wtf". Miehet eivät saa parisuhteessa seksiä, sen takia hakevat sitä muualta. Naiset saavat seksiä, mutta se ei jostain syystä kelpaa niin sitä haetaan muualta koska se on vaan kivaa ja fantsua. 

Toinen varastaa nälkään, toinen sen takia että se on fantsuu 

Eihän täällä kukaan ole puolustellut pettäviä naisia.  Enemmänkin "kuvottava nainen" tyyppisiä konnentteja. Kyllä pettävä mies on yhtä paha kuin pettävä nainen, eikä sitä kukaan ole puolustellut.  Luetun ymmärtäminen taitaa olla vähän heikkoa. Ei se mieskään aina puutteeseen petä(eikä ole siltikään hyväksyttyä, täytyy ensin erota ja sitten hakea uutta seuraa) vaan aika monesti ihan vaan kun tilaisuus sattuu kohdalle. Ei ole sen jalompaa pettää puutteessa kuin muutenkaan.( Ja miksei se kumppani ole innostunut seksistä? Onko kenties huonoa seksiä niin ei aina jaksa, jos ei siitä itse mitään saa? Kannattaa miehenkin panostaa siihen laatuun, eikä vain määrään.)

Vierailija
31/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas puolustellaan pettäjänaisia, jotka pettävät koska "noku mä vaan niinQ rakastuin ja se oli kivaa lol xd wtf". Miehet eivät saa parisuhteessa seksiä, sen takia hakevat sitä muualta. Naiset saavat seksiä, mutta se ei jostain syystä kelpaa niin sitä haetaan muualta koska se on vaan kivaa ja fantsua. 

Toinen varastaa nälkään, toinen sen takia että se on fantsuu 

Vertaat panetusta nälkään? Panetukseen ei voi kuolla. Omä käsi on olemassa.

Ihan yhtä paheksuttavia syitä on psyykkinen tarve kuin fyysinen tarve pettää.

Ihan yhtä hyvin voi nainen sanoa että "jos et huomioi minua tarpeeksi, niin petän".

Kuin se että jos mies sanoo "jos et anna tarpeeksi seksiä, niin petän"

Vierailija
32/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaikilla ihmisillähän onkin sama motiivi pettämiseen. Kaikilla miehillä sama ja kaikilla naisilla sama. Asiat myös ovat täysin mustavalkoisia. Eiku...

Vierailija
33/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kummitustäti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietty saa hakea. Olisi vaan reilua ilmoittaa siitä puolisollekin.

Voinko kysyä että miksi ihmeessä? Jos naisella ei ole aikomustakaan antaa seksiä niin miksi naista kiinnostaisi se että mies pettää?

Mistä minä tiedän, en minä pihtaa. Fakta kuitenkin on että monia kiinnostaa. Sekä pihtaavia naisia että pihtaavia miehiä. Osa olisi mieluummin yksin.

Ja jos pitää ylipäänsä tuohon lähteä, että kun sinä nyt teit minulle noin niin minullakin pitää olla oikeus tehdä näin, niin miksi oikeasti enää ollaan suhteessa? Siinä vaiheessa kun etsitään vaan oikeutusta loukata ja huijata toista, niin olisi jo korkea aika viheltää peli poikki.

Vierailija
34/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kummitustäti kirjoitti:

Perustuuko tämä koko "tutkinus" siis  yhden perheenäidin kertomukseen? Sehän on silloin vain yhden ihmisen kokemus.  Naisilla on varmaan ihan yhtä monta syytä pettää, kuin miehilläkin. Kuka mistäkin syystä sitten pettää, niin väärinhän se on. Ensin erotaan entisestä, sitten haetaan uutta seuraa.  Ja jos tuntuu siltä, että ei halua luopua suhteestaan, mutta silti haluaa pettää, täytyy kysyä siltä toiseltakin osapuolelta, hyväksyykö hän tälläisen suhteen vai ei. Pettäminen on aina väärin.

Missä kohtaa aloituksessa tai koko ketjussa on väitetty kyseessä olevan tutkimus?

Palstamammalla menee aina tunteisiin, kun totuuksia naisista putkahtelee esiin. Huvittavaa.

Huvittavaa on se, ettet tajunnut, että "tutkimus" oli kirjoitettu lainausmerkkeihin. Et taida tietää mitä se tarkoittaa?  Huvittavaa on myös se, että joku pitää iltasanomien juttua totuutena :D Pakko vielä sanoa, että tällä palstamammalla ei mennyt tunteisiin, koska aihe ei millään lailla koske minua.

Vierailija
35/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummitustäti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kummitustäti kirjoitti:

Juttujesi perusteella olet Hel-Nycin täti. Yhtä kiukkuinen ja aina yhtä miesvihainen.

Anteeksi mikä/kuka? :D Kiukkuisuuden myönnän auliisti mutta miesvihaa en. Minusta useimmat ihmiset sukupuolesta riippumatta tarvitsevat parisuhteelta sekä henkistä että fyysisestä läheisyyttä ja yhteyttä. Jos ei näitä löydy, niin asiasta pitää keskustella ja miettiä mitä asialle voi tehdä. Jos ei tilanne korjaannu, niin reilut vaihtoehdot on molemmissa tapauksissa asian hyväksyminen, ero tai avoin suhde. En käsitä miten se on miesvihaa. Ihan samat näkemykset minulla on tässä asiassa pettäjän sukupuolesta riippumatta.

Voihan se olla ihan puhdasta sattumaa, että palstalle ilmaantui uusi spämmääjä samalla kun entinen katosi.

Vierailija
36/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin vuosia, reilu parikymmentä vuotta että pettäminen on paskaa enkä koskaan voisi pettää.

En saanut mieheltäni koskaan ihailua, seksiäkin vain tekemällä itse aloitteen. Jokin yhteys puuttui.

Vuosien myötä vieraiden miesten ihailu alkoi tuntua yhä paremmalta. Yhden vuoden aikana muutama mies sai ihastumaan itseensä ja lopulta vastaani tuli mies jonka kanssa tunsimme mieletöntä kemiaa ja vetovoimaa. Viinipäissäni lähdin miehen luo ja se oli liki parasta mitä mulle on tapahtunut. Tajusin mitä olen jäänyt paitsi. Aloimme tapailla ja kuukausia olin helvetin tuskissa että minä en voi toimia näin. Joka aamu heräsin ahdistukseen onko tämä nainen todellakin minä.

Lopulta päätin ottaa avioeron. Se oli vaikeaa mutta lopulta oikein.

Ajan kanssa tajusin että avioliitto oli huono ja toimimaton ja voimme nyt exän kanssa molemmat paremmin. Lapset toki aina kärsivät erossa mutta ovat kuitenkin tasapainoisia lapsia ja sopeutuneet niin hyvin kuin kaiketi voi.

Oikein olisi tietysti ollut ensin erota ja sitten olla toisen kanssa mutta olen tyytyväinen että tartuin tilaisuuteen silloin kun se tuli koska olen tämän miehen kanssa ollut jo vuosia suhteessa joka on elämäni paras, täynnä rakkautta ja kunnioitusta ja toki olen uskollinen, sitä lähtökohtaisesti olen aina halunnutkin olla. Uskottomuus oli minun tapa irtautua huonosta liitosta. Väärin mutta johti oikealle tielle. Exäni ei koskaan saanut tietää eli pettäminen ei häneen sattunut.

Toki saatte halveksia ja tuomita, sellainen olin itsekin kun olin kokenut elämässä vähemmän kuin nyt olen. Joskus asioita on kuitenkin hyvä pohtia laajemmin, pettäjä kivitetään aina vaikka puolison laiminlyönti on mielestäni väärin sekin.

Vierailija
37/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kaikilla ihmisillähän onkin sama motiivi pettämiseen. Kaikilla miehillä sama ja kaikilla naisilla sama. Asiat myös ovat täysin mustavalkoisia. Eiku...

Tämä. Yksi pettää henkisen yhteyden puutteen takia, toinen fyysisen yhteyden puutteen takia, yksi vaihtelun takia, yksi tekee kännissä virhearvion, yksi kaipaa itsetunnolle pönkitystä, yksi pakenee raskasta lapsiperhearkea, yksi haluaa erota muttei osaa lähteä, yksi ihastuu, yksi rakastuu, yksi tuntee fyysistä himoa, yksi henkistä yhteyttä, yksi kostaa, jne.

Sukupuolesta riippumatta.

Eikä mikään pettäminen ole silti oikein, jos omassa suhteessa on jokin huonosti, sitä lähdetään korjaamaan ja tehdään asialle jotain, tai erotaan.

Jos ei vaikkapa saa seksiä kotona lainkaan, niin silloin on jokin vikana ja silloin lähdetään korjaamaan sitä, ei se vieras tavara ongelmaa ratkaise, päinvastoin, ajaudutaan vain kauemmaksi toisista.

Vierailija
38/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani petturimiehet ovat kyllä saaneet kotonakin seksiä.

Tuntemani petturinaiset ovat usein henkisellä tasolla tyytymättömiä mieheen, miehet taas ovat pettäneet ihan kertaluonteisesti varmaan vaihtelun vuoksi!?

Ihanko olet näiltä petetyiltä naisilta tämän "faktan" kuulleet? Mies pettää muuten useimmiten siitä syystä, että nainen ajaa miehen vieraan naisen syliin. Jos kotona on kaikki hyvin , ei miehellä ole tarvetta pettää.

Palstamammat tykkäävät maalailla kuvia sikamiehistä, vaikka totuus on useimmiten jotain aivan muuta.

Vierailija
39/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummitustäti kirjoitti:

Seksi on kylläkin todella tärkeä osa miehen omanarvontuntoa ja yleistä henkistä hyvinvointia. Ei seksi ole mikään runkun korvike miehelle, muutenhan mies olisi täysin tyytyväinen saamatta koskaan seksiä. Sehän näkyy hyvin tälläkin palstalla, että kuinka tyytyväisiä seksittömät miehet ovat. 

Seksi on kaikilta osin huomattavasti tärkeämpää miehelle kuin naiselle. 

Vierailija
40/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottava nainen.

Miksi et sanonut kuvottavat nainen ja mies?? Ai joo, siksi kun syyllistät vain naiset ja miehillähän on ihan oikea syy pettää.

Olihan tuo nainen nyt paljon kuvottavampi kuin mies. Toinen pettää saadakseen edes joskus seksiä ja toinen pettää ihan vain pettämisen ilosta. 

Ja sitten vielä uhkailee erolla, jotta saisi pettämisreissuista utelevan miehen hiljaiseksi. Melkoisen narsistin oloinen lutca.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme