Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autosta molemmat ajovalot palanu. Saako tänään missään vaihdettua?

Vierailija
18.02.2017 |

Ongelmana on, että auton molemmat ajovalot pimeenä, enkä osaa itse vaihtaa. Onko tänään mitään paikkaa auki, jossa voisi joku ne vaihtaa mulle. Osaako kukaan sanoa?
Espoossa asun

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko 12e hyvä veikkaus motonetin taksaksi ?

Eli halvimmat hehkulamput, 2 kpl + vaihtyö 5e ?

En osta halvimpia koskaan. Jos haluaa ostaa hyvän ja halvan, niin pitää ostaa kaksi.

Maksoin polttimoista n. 10 e/kpl

Ap

Vierailija
42/44 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osta halvimpia koskaan. Jos haluaa ostaa hyvän ja halvan, niin pitää ostaa kaksi.

Ap

Korjaan lausuntoani. Kyllä ostan paljonkin halvinta mahdollista (mm. suuri osa elintarvikkeista ja käyttötavaroista), mutta on olemassa paljon asioita, joita ei kannata ostaa kaikista halvimman hinnan mukaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Traktorissa on ratti ja sitä kääntämällä pääsee mihin suuntaan tahansa. Ei se noin vaikeata voi olla..

Sinkkumies

Kuinkas monella eri traktorilla olet ajanut? Minä, se joka löysi suunnanvaihtajan googlen avulla, olen ajanut kolmella eri Casella, kahdella eri Deutzilla, usealla eri sukupolven Valtralla/Valmetilla, ikivanhalla Nuffieldilla, Zetorilla, Massikalla tosi vanhalla Ursuksella sekä uuden karhealla Jontikalla. Jokaisessa näistä oli ihan erilaiset systeemit. Eli kyllä se voi olla vaikeata, jos kepeistä ja napeista on ajan oloon kulunut merkinnät pois etkä tiedä millä sen vehkeen saat peruuttamaan. Suunnanvaihtaja on se vipu, nappi, keppi tai mikä lie millä traktori vaihtaa suuntaa eteen-taakse -suunnassa.

Vierailija
44/44 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Korjaan lausuntoani. Kyllä ostan paljonkin halvinta mahdollista (mm. suuri osa elintarvikkeista ja käyttötavaroista), mutta on olemassa paljon asioita, joita ei kannata ostaa kaikista halvimman hinnan mukaan.

Ap

Hyvä homma että ajovalot ovat taas kunnossa ja tiedät nyt minne mennä kun vaiva uusii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme