Anu Saagim Perjantaissa
Ei juma... "no onhan se ruma (Veitola)" Uskomaton nainen!
Kommentit (69)
Anu Saagim on ruma.Huonolla itsetunnolla varustettu nainen,joka omienkaan sanojensa mukaan ei koskaan ole ollut ilman meikkiä edes aviomiestensä edessä.Mahtaisiko kukaan häntä tunnistaa jos ilman meikkiä näkisi??Hän on kateellinen Maria Veitolalle että tämä uskaltaa olla juuri oma itsensä ja on kaiken lisäksi loistava toimittaja!Huippu nainen ja vahvalla itsetunnolla varustettu,persoonallinen, ihana Maria!
Jos Saagim uskaltaisi tulla ilman meikkiä Marian viereen,voitaisiin nähdä kumpi on oikeasti kaunis.
Kun tässä ei ole kyse sen enempää Saagimista kuin Veitolan ulkonäöstäkään! Saagimhan haukkui sen jo viime vuonna.
Pointti on Saagimin kommentille röhöttäneessä ja taputelleessa yleisössä. Juuri noin kiusaaminen toimii: yksi kiusaa, muut antavat sen tapahtua. Toivottavasti Perjantain studioyleisössä istuneet ovat ylpeitä itsestään.
Jos Saagim uskaltaisi tulla ilman meikkiä Marian viereen,voitaisiin nähdä kumpi on oikeasti kaunis.Saagim käyttäytyy kuin murrosikäiset lapset vaikka on jo keski-iän ylittänyt.
Minua eniten häiritsi se, että se mediatutkija Hietala, joka on mm. puolustanut Tukiaista nettikiusaajia vastaan yhtyy itse tuollaiseen haukkumiseen taputtamalla ja hymyilemällä. Minusta todella outoa! Vai menikö häneltä jotenkin ohi se mitä Saagim sanoi??
Vierailija kirjoitti:
Minua eniten häiritsi se, että se mediatutkija Hietala, joka on mm. puolustanut Tukiaista nettikiusaajia vastaan yhtyy itse tuollaiseen haukkumiseen taputtamalla ja hymyilemällä. Minusta todella outoa! Vai menikö häneltä jotenkin ohi se mitä Saagim sanoi??
..tai itseasiassa nyt taisinkin tajuta..halusi näpäyttää Mariaa..?
Toi Anu saakin mennä
kauas kauas pois
Ei tänne Saagim lennä
parempi vain ois
Täysi törkimys tuo anu saagim! En vaivaudu hänen nimeään edes kirjoittamaan isolla, sillä hän ei sitä mielestäni ansaitse. Ei kyllä omalla naamallaan voi mennä toisten ulkonäköä haukkumaan!
Kuvailitko juuri veitolaa "mahtavaksi persoonaksi"? Ilkeä pikkusieluinen ja kateellinen kusipää, ei muuta. Olkoonkin, vaikka hahmo olisi roolihahmo, mutta jos tekee tuollaista toisten pilkkaamista rahan vuoksi, en voi arvostaa ihmistä yhtään miksikään.