Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttää, että oikeasti ihan tavallisilla työtä tekevillä voi olla puolet pienempi palkka kuin minulla.

Vierailija
17.02.2017 |

Katselin tuossa avoimia työpaikkoja ja palkkoja ja järkytyin. Bruttopalkka esim.
nuoriso-ohjaaja 2150
perhetyöntekijä 2070
lastenhoitaja 2080
vastaava ohjaaja 2460
ohjaaja 2065

Osalla yli puolet pienempi palkka kuin minulla, enkä ole edes hyvätuloinen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olethan sinä.

Vierailija
2/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan sinulla on myös puolet pidempi lerssi kuin monilla muilla miehillä? Ja järkytyt siitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, toisaalta, kun on pienet tulot, niin on myös pienet verot. Siitä 4-5 tonnin palkasta menee jo sen verran veroja, ettei sillä erotuksella oikeasti kukaan pääse kunnolla rikastumaan.

Vierailija
4/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä suojatyöpaikassa tienaa hikoilematta ja ilman korkeakoulututkintoa reilusti yli neljä tonnia?

Vierailija
5/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on bruttopalkka 1700. Mietipä sitä.

Vierailija
6/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjänä tienaan viikossa sen, mitä oma työntekijäni vuodessa... Elämä on.

Vierailija
7/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua järkyttää myös se, että mies on huonommin koulutettu kuin minä mutta tienaa triplat. No, parhaani olen tehnyt, enempään en pysty tällä naisvaltaisella alalla, toisin kuin mies miesvaltaisella alalla. Monesti nauraakin, että kuinka teitä noin kusetetaankin ja kaikkeen te suostuttekin. Totta. Odotan yleislakkoa.

Vierailija
8/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä, itse saan rapiat 2000e kun teen kolmivuorotyötä, myös viikonloppuisin.. tokihan isopalkkaiset työt on pitemmän koulutuksen takana, ja työ saattaa olla ns. vaikeampaa.? eli en ole kateellinen, itse alani valitsin ja rahat riittää kuitenkin ihan hyvin :)

Vierailija
9/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla brutto 2040 ja ajattelin jäädä puolikkaalle nelikymppisten kunniaksi. Rahaa ei mene juuri mihinkään kun ei ole enää asuntolainaa tai lasta kotona, joten mitä sitä suotta rehkimään :)

Vierailija
10/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tienaa yli 3500€ on hyvätuloinen eli hyväpalkkainen. Pari tonnia on ihan normipalkka suuressa osassa ammatteja.

Vierailija
11/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika reilulta kuulostaa. Huolestutaan enemmän siitä että joillain voi olla 1000x isompi palkka ja eivät tee mitään.

Vierailija
12/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä suojatyöpaikassa tienaa hikoilematta ja ilman korkeakoulututkintoa reilusti yli neljä tonnia?

eduskunnassa. edustajallahan ei käytännössä tarvii olla mitään koulutusta, kunhan ääsee jonkun puolueen listoille ennen vaaleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme