Miehet eivät juuri välitä, vaikka nainen olisi tyhmä, köyhä tai ujo, kunhan hän on kaunis; entäpä jos naiselta puuttuu tuo kaikkein tärkein ominaisuus - hyvä ulkonäkö
Kommentit (42)
Ei se haittaa. Onhan rumalla pillu kuitenkin.
olen nähnyt uskomattoman rumilla naisilla useitakin miehiä
Minä erittäin komeana miehenä en ole koskaan törmännyt niin rumaan naiseen ettenkö olisi voinut kuvitella jotain sutinaa. Missä näitä rumia naisia oikein on?
Tärkeintä on lämmin sydän, halu kuunnella ja ymmärtää toista sekä sopivat seksuaaliset halut. Toki hyvä isoja plussia ovat kauniit kasvot ja hyvä vartalo. kaunis hymy kuitenkin korvaa näitä puutteita :-)
Luonne ja persoona korvaa helposti ulkonäkö puutteet, jos olet iloton, masentunut, katkera ja ehkä täynnä vihaakin vastakkaista sukupuolta kohtaan, olet silloin ultimaattinen turn off jokaisen miehen silmissä.
Olen ollut suhteissa naisten kanssa, ylipainoisten, ei niin kauniidenkin kanssa, yksi yhteinen tekijä heitä yhdistää iloinen, positiivinen luonne, heidän kanssa on ollut mahtava viettää aikaa ja on ollut ilo tutustua ja tuntea heidät.
Kyllä naisellakin hyvä itsetunto ja omantunnon arvo välittyy positiivisesti, näkyy kaikessa kuinka nainen on ja käyttäytyy. Ei tarvitse kaunis olla, niin nuo naiset kyllä huomataan.
Gösta Sundqvistin mielestä jokainen tyttö oli kaunis ja hän kirjoitti heille.
Onko ruma nainen luuserimiehen naispuolinen vastine?
Reikä se on rumallakin, mutta ei siitä parisuhteeseen ole.
Jokainen nainen (kuten myös mieskin) tulee kokemaan sen, että se ulkonäkö muuttuu iän myötä väistämättömästi. Niistä kaunottaristakin tulee nimittäin lopulta vanhoja. Nuorenahan noi asiat on tietysti ykkösjuttu.
Meh. Olen aina ollut tavallisen näköinen ja nyt olen ylipainoinenkin mutta olen itsevarma ja ilmeisesti jollain lailla karismaattinen ja aina on vientiä ollut.
Osittain totta, mutta ei täysin.
Lapseton nainen on haluttu ja niistä valikoidaan ne parhaat ensin.
Rumat naiset eivät kiinnosta miehiä. Ei rumat miehetkään kiinnosta naisia. Jos on ruma, niin syytä olla yksin eikä pilata parempien ihmisten elämää tyrkyttämällä surkeaa seuraa.
Elämäni suurin rakkaus on tapahtunut naisen kanssa joka ei missikisoja olisi voittanut, ihmisenä nainen on10+ ja minulle maailman kaunein nainen. Kun ihmisen kanssa viihtyy ja on upeaa viettää yhteistä aikaa, huumorintajua löytyy ei sitä voita mikään ja tulet joka kerta iloiseksi nähdessäsi hänet.
Semmonen nainen vois olla käytännöllinen, jos se kiinnostuis semmoisista miehistä ketkä ei saa ketään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Meh. Olen aina ollut tavallisen näköinen ja nyt olen ylipainoinenkin mutta olen itsevarma ja ilmeisesti jollain lailla karismaattinen ja aina on vientiä ollut.
Juu, olen seurustellut kaltaisesi naisen kanssa, ylipainoista huolimatta karismaa ja seksuaalista vetovoimaa oli vaikka muille jakaa, hyvällä itsetunnolla ryyditettynä. Kyllä nuo asiat aistii ja ne näkyy ulospäin ja miehet kiinnittävät siihen huomiota, he vetää puoleensa.
Hah, monesti olen kuullut miesten haaveilevan rikkaasta vaimosta. Väittäisin, että suuri osa esim. kolmikymppisistä miehistä ottaisi mieluummin tavallisen näköisen, rikkaan lääkärin kuin simpsakan, tyhjätaskuisen parikymppisen kampaajan.
Entä jos nainen ei välitä onko hänestä arvoa miehelle?
Miehenä aivan outo ajatus että eläisin miellyttääkseni naisia, ja uskon että naisille on aivan yhtä outo ajatus että eläisivät miellyttääkseen miehiä.
Ei minussakaan varmaan ole arvoa yhdellekään naiselle mutta mitä sitten?