BREAKING NEWS Alaston uimari Ylöjärven uimahallissa BREAKING NEWS
Kommentit (167)
Ylöjärven uimahallissa jahdattiin alastonta naisuimaria noin tunnin ajan. Poliisi tuli paikalle.
Tilanne Ylöjärven uimahallissa on ohi.
Alaston naisuimari on saatu pois pääaltaasta, jossa hän ui pitkät ajat pitkittäin ja poikittain muiden uimareiden keskellä ja kellui välillä selällään.
Hänet haki pois liikunnanohjaaja Heikki Puttonen.
Asiakas on saatu pois altaasta ja näin pois päin, kertoi Heikki Puttonen kello 20 maissa.
Miten saitte hänet?
– Uimalla käytiin hakemassa ja sillä lailla.
Montako miestä tarvittiin?
– Minä itse.
Oliko tehtävä haastava?
– No ei se ollut hankala, suhteellisen nätisti se meni.
Tekikö hän vastarintaa?
– Vähäsen yritti.
Millainen on turvallinen ote tuollaisessa tehtävässä?
– Takaa päin sillä lailla, että on itse turvassa, pitää ottaa kiinni niin, ettei pääse lyömään.
Entä hukkumispuoli?
– Sillä lailla odotin, että meni altaan matalaan päätyyn, missä yltää jalat pohjaan ja oli turvallinen tilanne. Ei mitään hätää kenelläkään.
Hän ui vai seisoi?
– Joo, siinä syvänteen rajamailla pääsin sukeltamaan kiinni ja vähän yllättämään ja nostimme hänet portaille ja poliisit ottivat siitä tilanteen haltuunsa. Sukelsin, kun oli tarkoitus yllättää, Puttonen kertoo.
Ilta-Sanomat ei koko välikohtauksen aikana tavoittanut Ylöjärven uimahallin esimiestä, kunnan vapaa-aikajohtaja Sami Ylä-Pihlajaa.
Myöhemmin selvisi, että samaan aikaan kun alaston nainen ui uimahallissa, Ylä-Pihlaja osallistui Pirkanmaan urheilugaalaan ollen valitsemassa vuoden urheilijaa.
Silminnäkijä Peten mukaan alasti uinut nainen oli noin 40-vuotias ja ”aikuisen naisen kokoinen” ja ollut jo tullessaan kassalla sekavan oloinen.
Saikohan yleisö päälleen lämpimiä huopia ja voileipiä kriisiapuna ja kirkko yön auki:)?
Mä kuolen nauruun xD Tämä juttu on ollut hauskin koko päivänä, kiitos hyvä toosauimari, pelastit harmaan päivän :)
Tuossa saa tuntumaa ja esimerkkiä lähitaistelutilanteista Natokin nyt. Noin se hoidetaan meilläpäin yllätyksellä ja takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puttonen yllätti sukeltamalla! Aika ovela :) Vaanikohan se pinnan alla ja kun näki majavan lähestyvän tarttui tiukalla otteella vyötäisistä?
Silmät vain pullottaen pinnalla kuin krokodiilillä häntä huiskien
You know this thing we have in Yloejaervi - the crocodile death roll. That's the way it happened.
Mutta lopulta pitkän ja uuvuttavan taistelun jälkeen Puttonen sankarillisesti raahasi lihavan majavan ylös vedestä.
Poliiseillakin oli pidätyskyky tallella niin ei tullut pissaa altaaseen:)!
En ymmärrä tämän ketjun huumoria. Voisitteko selittää? Ilkutteko siis sille, että asiasta ylipäätään uutisoidaan?
Odottakaahan kunhan Trump kuulee tästä . Alkaa Suomi kiinnostamaan.
Mä hekotan täällä vedet silmissä :D En oo nauranut näin aikoihin. Ai että tekee hyvää :D
Puttonen on mun sankari. Kuvittelen sen olevan sellainen Crocodile Dundeen näkönen lihaksikas hemmo, joka nappasi majavan olkapäälleen tuosta vaan ja kantoi turvaan ❤
Ei haluan nähdä Puttosen kuvan ja lukea tarkemman raportin kuinka kaikki tapahtui, kuinka hän taltutti kammottavan nakuilijan ovelasti sukeltamalla!
Varmaan siellä on nyt huumoria että kuka isoimman vonkaleen saalisti . Käsiä levitellään ja mittaillaan tuumalleen.
Sitten olisin ymmärtänyt tuon kiinni käymisen ja väkisin ylös nostamisen, jos nainen olisi ollut hukkumaisillaan. Enemmän vaaraa nyt koitui naku-uimarille, kuin jos olisi annettu hänen uida ja kyllästyttyään itse rauhassa nousta altaasta. Sen jälkeen olisi voitu puhuttaa ja antaa sanallista sapiskaa.
Tuskin muut uimarit olivat naisen takia vaarassa, korkeintaan nauruun tikahtumaisillaan.
Suojaan oksanhaaraan kantaa voisi naaraan ...
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siellä on nyt huumoria että kuka isoimman vonkaleen saalisti . Käsiä levitellään ja mittaillaan tuumalleen.
Joo ja upea selfie Puttosesta upeine saaliineen saa miljoonia jakoja netissä :)
Olisihan tuossa voinut altaan pohjasta tulpan nykäistä myös? Khihi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja upea selfie Puttosesta upeine saaliineen saa miljoonia jakoja netissä :)
Ja tietty kuva myös vieheestä jolla saalis saatiin:)!
Jos tuo googlen kuva on oikea henkilö niin kyllä tuo sankari on tosi raamikas ja vahvan näköinen mies, varmasti voitti toosaterroristin sekä voimalla että oveluudella 😍😙
Mutta jos selittää että ja sillä lailla ja että sillä lailla niin vaimo voi kysyä että millä lailla ?