BREAKING NEWS Alaston uimari Ylöjärven uimahallissa BREAKING NEWS
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Viittaako "aikuisen naisen kokoinen" fattikseen henkilöön.
Se lienee kaunis kiertoilmaus sille, että tissit näkyy. Olisko eiliseen "onko yli viisikymppisillä kellään kauniita tissejä" -ketjuun liittyvä?
Miksi vartalotyyppiä on kommentoitu? Jos olisi mies, tulisiko silloinkin tietoja kehonmuodoista?
Aikuisen kokoinen nainen kroolaa ja kelluskelee siellä pimppisillään.
Miksi Suomessa ei uutisoida jenkkimalliin.
Kamerat sinne ja toimittajat heti, livekuvaa telkkariin ja tilannepäivitystä!!
Vierailija kirjoitti:
Mä asun Ylöjärvellä 😳
Olet melkein sukua julkkikselle! Olen kateellinen!
Meneeköhän uimhallin työntekijöillä nyt ylitöiksi.
Miehen olisi poliisi hakenut minuuteissa,alaston nainen ei haittaa.
Mitä kissasi ajatteli Ylöjärven uimarista?
Tämmöistä perseilyä tapahtuu kun ei pääse mielenterveys- ja/tai päihdekuntoutukseen. Narkkarit likoaa vittusillaan julkisissa uimahalleissa.
Kiitos vaan tästä, Sipilä.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöistä perseilyä tapahtuu kun ei pääse mielenterveys- ja/tai päihdekuntoutukseen. Narkkarit likoaa vittusillaan julkisissa uimahalleissa.
Kiitos vaan tästä, Sipilä.
BREAKING NEWS : Kyllä se pimppi likoaa siinä uimahallin vedessä vaikka olisi uima-asu päällä.
Uhkaava tilanne on lauennut! Nainen on saatu napattua altaan matalasta päästä! Milloin alkaa uhrien kriisiterapia?
Tuli mieleen se emättimiä ja norppia-juttu.
"Alaston naisuimari napattiin altaan matalasta päästä – liikunnanohjaaja Puttonen yllätti sukeltamalla"
Mitali Puttoselle! Ja oma katu ja patsas Ylöjärven torille! (Onko Ylöjärvellä edes toria? Jos ei ole, niin sitten Puttoselle oma torikin samalla!)
Tietääkö kukaan, miten juttu päättyi?
Olikohan naisparalla huulet jo ihan sinisinä kun saivat ylös altaasta?
Oli poliisit hakemassa. Kun osa kommentoi että jos olisi mies ollut niin poliisit olisi paikalla...
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005093143.html
– Asiakas on saatu pois altaasta ja näin pois päin, kertoi Heikki Puttonen kello 20 maissa.
Miten saitte hänet?
– Uimalla käytiin hakemassa ja sillä lailla.
Montako miestä tarvittiin?
– Minä itse.
Heti näkyy homoliittojen hyväksymisen vaikutus. Ei riitä että homot saa mennä naimisiin, nyt uidaan ALASTOMANA uimahallissa. Voi kauheeta!